کاهش شکاف کیفیت خدمات در راستای افزایش ارزش ایجاد شده ی مشتریان به کمک مدل سروکوآل (مورد تحقیق : یک بیمارستان دولتی در مشهد)
محورهای موضوعی : مدیریت تحقیق و توسعهمصطفی کاظمی 1 * , سعیده فنودی 2
1 -
2 - دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور
کلید واژه: مدل سروکوآل خدمات بیمارستان ارزش ایجادشده ی مشتری,
چکیده مقاله :
مزیت رقابتی برای هر سازمان خدماتی در دنیای کنونی کسب و کار ، شناخت نیازها و خواسته های مشتریان و جستجو برای تغییراتی که در آنان رخ می دهد، است. سازمان ها با شناخت درست و آگاهی از آنچه مشتریان می خواهند ، می توانند خواسته ها و انتظارات را بر آورده سازند و ارزش بیشتری برای آنان ایجاد کنند ، این تلاش ارزش ادراک شده از طرف مشتریان را افزایش می دهد و تأثیر مثبتی بر موفقیت سازمان خواهد داشت.
Competitive benefit for every service organization in current economic world is cognition of customers, needs and demands and their changes. With good recognition and knowledge of what customers want , organization can meet their expectations and demands and create greater value . this effort increases perceived value behalf of customers and will has positive effect on success organization.