ن

  • نعمتی.نسرین واکاوی تاثیر تعامل شخصی فروشندگان بر تمایل به بازاریابی دهان به دهان مشتری با میانجی گری تجربه موثر مشتری و تعدیل گری قوم گرایی مشتری و تمایل به محصول خارجی (مورد مطالعه مشتریان فروشگاههای زنجیره ای جانبو در شهر تبریز) [ دوره21, شماره 73 , 73 - زمستان سال 1401]
  • نوری. فاطمه توسعه ابزاری جهت هوشمندسازی سازمان¬ در سنجش سطح بلوغ مدیریت پروژه و ارائه راهکارهای بهبود [ دوره21, شماره 70 , 70 - بهار سال 1401]
  • نیاکان.لیلی ارائه مدل ارزیابی بازاریابی سبز در شرکت های بیمه [ دوره21, شماره 71 , 71 - تابستان سال 1401]
  • نیکویه. مهدی واکاوی و دسته بندی عوامل و ظرفیت¬های موثر بر ارتقای وضعیت سرمایه اجتماعی با روش تحلیل علی لایه¬ای [ دوره21, شماره 71 , 71 - تابستان سال 1401]