داستانپور.خدیجه
بررسی کارکرد نمادگرایی در برندسازی شرکتی
[
دوره19,
شماره
64
- پاییزسال
1399]
دانایی.ابوالفضل
رسانه اجتماعی و ایجاد ارزش: نقش رضایت تعامل
[
دوره19,
شماره
63
- تابستانسال
1399]
دانش فرد.کرم اله
شناسایی عوامل تأثیرگذار در مشارکت عمومی-خصوصی در طرحهای زیرساخت عمران شهری و ارائه الگوی مناسب. موردمطالعه: شهرداری تهران.
[
دوره19,
شماره
63
- تابستانسال
1399]
درخشان.سید علیرضا
بررسی مدل استقرار و توسعه هوش تجاری در سازمان جهت ارتقاء تصمیم گیری (مورد مطالعه : بانک اقتصادنوین)
[
دوره19,
شماره
64
- پاییزسال
1399]
دشتی.مجتبی
چرخه حیات پروژه کنترل آلودگی هوا شهر تهران: رویکرد تحلیل ذینفعان کلیدی
[
دوره19,
شماره
64
- پاییزسال
1399]
دهنوی.محمدحسین
کشف و تبیین پیشایندهای جو عاطفی سازمان در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران
[
دوره19,
شماره
65
- زمستانسال
1399]