ش

  • شاهچراغ.سید رشید ارزیابی عملکرد شتابدهنده های استارتاپی با استفاده از رویکرد ادغامی تحلیل پوشش داده ها و برنامه ریزی آرمانی [ دوره18, شماره 60 - پاییز سال 1398]
  • شجاعی باغینی.گلنار آینده پژوهی ارتباطات یکپارچه بازاریابی اجتماعی سازمان امور مالیاتی کشور (مبتنی بر تکنیک تحلیل شبکه) [ دوره18, شماره 61 - زمستان سال 1398]
  • شکری زاده.حمید رضا طراحی و تدوین مدل تصمیم گیری رفتاری سرمایه گذاران با توجه نقش آمیخته بازاریابی مالی با استفاده از مدلسازی معادلات ساختاری [ دوره18, شماره 61 - زمستان سال 1398]
  • شول.عباس ارائه مدل برنامه ریزی ریاضی چند هدفه برای انتخاب تأمین کننده در شرایط تخفیف [ دوره18, شماره 59 - تابستان سال 1398]