شاهچراغ.سید رشید
ارزیابی عملکرد شتابدهنده های استارتاپی با استفاده از رویکرد ادغامی تحلیل پوشش داده ها و برنامه ریزی آرمانی
[
دوره18,
شماره
60
- پاییزسال
1398]
شجاعی باغینی.گلنار
آینده پژوهی ارتباطات یکپارچه بازاریابی اجتماعی سازمان امور مالیاتی کشور (مبتنی بر تکنیک تحلیل شبکه)
[
دوره18,
شماره
61
- زمستانسال
1398]
شکری زاده.حمید رضا
طراحی و تدوین مدل تصمیم گیری رفتاری سرمایه گذاران با توجه نقش آمیخته بازاریابی مالی با استفاده از مدلسازی معادلات ساختاری
[
دوره18,
شماره
61
- زمستانسال
1398]
شول.عباس
ارائه مدل برنامه ریزی ریاضی چند هدفه برای انتخاب تأمین کننده در شرایط تخفیف
[
دوره18,
شماره
59
- تابستانسال
1398]