ط

  • طاهری.احمد تبیین عوامل موفقیت استراتژی بازاریابی در بانک های تجاری ایران [ دوره18, شماره 59 - تابستان سال 1398]
  • طغرا.سید محمد توسعه چارچوبی برای توسعه سرمایه اجتماعی در سازمان¬های ایرانی برمبنای سرمایه عاطفی [ دوره18, شماره 61 - زمستان سال 1398]
  • طلایی فرد.نسرین تاثیر مدیریت دانش مشتری، بر عملکرد کسب وکار با نقش میانجی قابلیت نوآوری در صنعت بیمه : مطالعه موردی در شرکت بیمه البرز [ دوره18, شماره 58 - بهار سال 1398]
  • طنابنده.مریم تحليل عوامل اثرگذار بر توسعه صادرات غيرنفتي از منظر ريسک در گمرک جمهوري اسلامي ايران [ دوره18, شماره 59 - تابستان سال 1398]