ق

  • قاسمی.فاطمه بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی اجتماعی بر اثربخشی تبلیغات (مورد مطالعه کمیته شهروندی شهرداری اصفهان) [ دوره13, شماره 40 - پاییز سال 1393]
  • قاضی زاده فرد.سیدضیاءالدین ارائة الگوی اکتساب دانش از تجارب اعضای هیاًت علمی دانشگاه¬ها مطالعه موردی: دانشگاه جامع امام حسین(ع) [ دوره13, شماره 39 - تابستان سال 1393]
  • قربانی زاده.وجه الله چارچوبی برای هماهنگی سبکهای نوآوری ومعماری منابع انسانی درشرکتهای کوچک ومتوسط نوآور [ دوره13, شماره 41 - زمستان سال 1393]