ب

  • باقری.مجید شناسایی عوامل موثر بر کیفیت خدمات بانکداری اینترنتی مورد مطالعه: مشتریان بانک ملت [ دوره15, شماره 49 - زمستان سال 1395]
  • براتی.هاجر بررسی تأثیر مدیریت عملکرد، ساختار سازمان و نظام ارتقائی مبتنی بر کارراهه بر پذیرش شغل با توجه به نقش تعدیلی خودپنداره سازمانی [ دوره15, شماره 47 - تابستان سال 1395]
  • بنیادی نائینی.علی تحلیل استراتژیک رضایت شهروندان از کیفیت خدمات پارک¬های شهری شیراز با استفاده از مدل تجزیه و تحلیل چند معیاره رضایت [ دوره15, شماره 49 - زمستان سال 1395]
  • بنیادی نائینی.علی ارائه مدلی شاخص برای بومی‌سازی فناوری در صنعت پتروشیمی با استفاده از روش تصمیم‌گیری چند معیاره فازی [ دوره15, شماره 49 - زمستان سال 1395]
  • بنيادی نائينی.علی بررسی تأثیرگذاری و تأثیرپذیری مؤلفه های هوش هیجانی بر رضایت شغلی و تعهد سازمانی کارکنان با استفاده از روش دیمتل (مطالعه موردی: شرکت نفت مناطق مرکزی ایران) [ دوره15, شماره 48 - پاییز سال 1395]
  • بهبودی.امید رابطه بین کیفیت زندگی کاری و تعهد سازمانی: نقش تعدیلگر توانمندسازی کارکنان [ دوره15, شماره 49 - زمستان سال 1395]
  • بهبودی.امید رابطه بین کیفیت زندگی کاری و تعهد سازمانی: نقش تعدیلگر توانمندسازی کارکنان [ دوره15, شماره 49 - زمستان سال 1395]
  • بهرامی.محمدرضا تأثیر احساس مشتری بر ویژگی‌های محصول با رویکرد مهندسی کانسی [ دوره15, شماره 47 - تابستان سال 1395]