پ

  • پارسایی منش.شادی مدلسازی عوامل موثر بر وفاداری مشتری به برند اینترنتی با استفاده از روش دیمتل فازی، شرکت ارتباطات مبین نت [ دوره16, شماره 50 - بهار سال 1396]
  • پورابراهیمی.محمدرضا تدوين مدل توسعه مهارت هاي مديريتي مديران صنعت خودروي ايران در كلاس جهاني [ دوره16, شماره 53 - زمستان سال 1396]
  • پورنگ.علی جهت¬گیری¬های راهبردی در سطح کسب و کار و تاثیر آن بر عملکرد برند [ دوره16, شماره 52 - پاییز سال 1396]
  • پیشوایی.میرسامان بررسی اثر تغییرات نرخ ارز بر جریان مالی و فیزیکی در یک زنجیره¬تأمین جهانی [ دوره16, شماره 53 - زمستان سال 1396]