ک

  • کاتب.مجتبی تدوین استراتژی منابع انسانی بر مبنای گروه بندی مشاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی تهران [ دوره16, شماره 51 - تابستان سال 1396]
  • کاظمی.علی تحلیل تأثیر عوامل موفقیت توسعه برند بر نگرش مصرف‌کنندگان نسبت به توسعه برند با در نظر گرفتن نقش میانجی کیفیت ادراک‌شده خدمات (موردمطالعه: بانک و شرکت‌های خدماتی تابعه آن با برند دی در سطح شهر اصفهان) [ دوره16, شماره 53 - زمستان سال 1396]
  • کاظمی.مصطفوی کشف محتواي ابعاد نيروي کار احساسي پرستاران و بررسي تاثير اقدامات مديريت منابع انساني بر آن در بيمارستان‌هاي دولتي مشهد [ دوره16, شماره 51 - تابستان سال 1396]
  • کامیاب.علیرضا بررسی تأثیر ابعاد سرمایه فکری و بازاریابی درونی بر مزیت رقابتی با توجه به نقش میانجی رضایت شغلی کارکنان [ دوره16, شماره 53 - زمستان سال 1396]
  • کردنائیج.اسداله تأثیر تمایز و عملکرد برند بر رقابت¬پذیری برند با تبیین نقش فرصت-طلبی فناورانه در صادرکنندگان نمونه محصولات صنایع غذایی [ دوره16, شماره 51 - تابستان سال 1396]
  • کریمی.عبدالرضا شناسايي و رتبه‌بندی شاخص‌های بهره‌وری تیم‌های کاری بيمارستاني با استفاده از رويكرد ANP-BWM (مورد کاوی: بیمارستان سجاد تهران) [ دوره16, شماره 53 - زمستان سال 1396]
  • کزازی.ابوالفضل تاثیر چابکی عملیاتی بر عملکرد سازمانی در سازمانهای خدماتی(بانک های ایران بعنوان نمونه) [ دوره16, شماره 50 - بهار سال 1396]
  • کشاورز.الهام تدوین وتبیین مدل ارتقاء عملکرد شرکت بر اساس مولفه های اثر گذار سرمایه فکری و کارآفرینی سازمانی [ دوره16, شماره 53 - زمستان سال 1396]
  • کشاورزی.اکبر الگوي ساختاري اثر مؤلفههاي مديريت کيفيت جامع بر عملکرد شغلي کارکنان ستادي با نقش تعديل کننده عوامل سازماني در دانشگاههاي فرهنگيان [ دوره16, شماره 53 - زمستان سال 1396]
  • کنگرلو.علی اصغر تاثیرفناوری اطلاعات در تمرکززدایی از پایتخت و مدیریت بهینه شهر تهران [ دوره16, شماره 52 - پاییز سال 1396]
  • کهنوجی.مرضیه بررسی رابطه بین قاطعیت و همدلی اعضای هیأت علمی دارای پست های مدیریتی (مطالعه موردی:دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان) [ دوره16, شماره 51 - تابستان سال 1396]
  • کیانفر.فرهاد ساخت، اعتباریابی و رواسازی پرسشنامه مدیریت دانش بر اساس مدل نوناکا و تاکه اوچی در دانشگاه پیام نور [ دوره16, شماره 53 - زمستان سال 1396]
  • کیمیاگری.علی محمد ارائه یک روش نوین برای تجزیه و تحلیل داده‌های رضایت مشتری (مطالعه موردی صنایع خودرو: خودروی لوگان) [ دوره16, شماره 52 - پاییز سال 1396]