س

  • سبحانی فرد.یاسر مدلسازی ساختاری تقویت قصد خرید در شبکه اجتماعی اینستاگرام [ دوره17, شماره 54 - بهار سال 1397]
  • سپهوند.رضا شناسایی و رتبه بندی مولفه های رهبری اثربخش در سازمانهای فرهنگی هنری با رویکرد اسلامی ایرانی و با استفاده از روش دلفی فازی [ دوره17, شماره 54 - بهار سال 1397]
  • سخدری.کمال واکاوی فرایند شناسایی فرصت در شرکت های فعال درحوزه فناوری های همگرا [ دوره17, شماره 56 - پاییز سال 1397]
  • سرکشیکیان.سید علی تعیین روش ارزیابی عملکرد حمل‌ونقل شهری با ترکیب روش کارت امتیازی متوازن و تحلیل فرآیند شبکه‌ای [ دوره17, شماره 54 - بهار سال 1397]
  • سنجقی.محمد ابراهیم بررسی تاثیر برند کارفرما بر بهره وری نیروی انسانی با میانجی گری مدیریت استعداد [ دوره17, شماره 57 - زمستان سال 1397]
  • سوری.پوریا تحلیل مانایی سری زمانی شاخص قیمت مصرف کننده در ایران و ارائه یک مدل ARIMA برای پیش بینی آن [ دوره17, شماره 54 - بهار سال 1397]
  • سیادت.سیدعلی بررسی رابطه¬ی عوامل برون سازمانی(اقتصادی، اعتقادی، فرهنگی و سیاسی) موثر بر اهمال-کاری در مدیریت آموزش و پرورش با توجه به نقش واسطه گری رضایت شغلی و فرسودگی شغلی [ دوره17, شماره 54 - بهار سال 1397]
  • سیدنقوی.میرعلی طراحی مدل مفهومی ساختاری – تفسیری رهبری ناب؛ مبتنی بر رهیافت های جامع جوهره مفهوم ناب [ دوره17, شماره 57 - زمستان سال 1397]
  • سیف الدین اصل.امیرعلی تبیین جایگاه و نقش رهبری نظام اسلامی در سیاست‌گذاری مطلوب نظام جمهوری اسلامی ایران [ دوره17, شماره 54 - بهار سال 1397]
  • سیف.اصغر ارائه الگوی ارزیابی خط مشی های توسعه منابع انسانی کارکنان دولت [ دوره17, شماره 57 - زمستان سال 1397]