سبحانی فرد.یاسر
مدلسازی ساختاری تقویت قصد خرید در شبکه اجتماعی اینستاگرام
[
دوره17,
شماره
54
- بهارسال
1397]
سپهوند.رضا
شناسایی و رتبه بندی مولفه های رهبری اثربخش در سازمانهای فرهنگی هنری با رویکرد اسلامی ایرانی و با استفاده از روش دلفی فازی
[
دوره17,
شماره
54
- بهارسال
1397]
سخدری.کمال
واکاوی فرایند شناسایی فرصت در شرکت های فعال درحوزه فناوری های همگرا
[
دوره17,
شماره
56
- پاییزسال
1397]
سرکشیکیان.سید علی
تعیین روش ارزیابی عملکرد حملونقل شهری با ترکیب روش کارت امتیازی متوازن و تحلیل فرآیند شبکهای
[
دوره17,
شماره
54
- بهارسال
1397]
سنجقی.محمد ابراهیم
بررسی تاثیر برند کارفرما بر بهره وری نیروی انسانی با میانجی گری مدیریت استعداد
[
دوره17,
شماره
57
- زمستانسال
1397]
سوری.پوریا
تحلیل مانایی سری زمانی شاخص قیمت مصرف کننده در ایران و ارائه یک مدل ARIMA برای پیش بینی آن
[
دوره17,
شماره
54
- بهارسال
1397]
سیادت.سیدعلی
بررسی رابطه¬ی عوامل برون سازمانی(اقتصادی، اعتقادی، فرهنگی و سیاسی) موثر بر اهمال-کاری در مدیریت آموزش و پرورش با توجه به نقش واسطه گری رضایت شغلی و فرسودگی شغلی
[
دوره17,
شماره
54
- بهارسال
1397]
سیدنقوی.میرعلی
طراحی مدل مفهومی ساختاری – تفسیری رهبری ناب؛ مبتنی بر رهیافت های جامع جوهره مفهوم ناب
[
دوره17,
شماره
57
- زمستانسال
1397]
سیف الدین اصل.امیرعلی
تبیین جایگاه و نقش رهبری نظام اسلامی در سیاستگذاری مطلوب نظام جمهوری اسلامی ایران
[
دوره17,
شماره
54
- بهارسال
1397]
سیف.اصغر
ارائه الگوی ارزیابی خط مشی های توسعه منابع انسانی کارکنان دولت
[
دوره17,
شماره
57
- زمستانسال
1397]