س

  • سبحانی فرد.یاسر بررسي تاثیر مولفه‌های استراتژی بازاريابي حسي بر ارزش ويژه برند با میانجي‌گری رضايت مخاطبین و اعتبار برند (مورد مطالعه: برنامه‌های سیمای جمهوری اسلامی ایران) [ دوره22, شماره 74 , 74 - بهار سال 1402]
  • سرلک.محمد علی طراحی الگوی کاهش آنتروپی رفتاری کارکنان اداری دادگستری با تمرکز بر مدل سه شاخگی [ دوره22, شماره 77 , 77 - زمستان سال 1402]
  • سلسبیل.مهسا تحلیل مطالعات سیاستگذاری مبتنی بر بینشهای رفتاری با بهره‌گیری از روش علم‌سنجی [ دوره22, شماره 74 , 74 - بهار سال 1402]
  • سموئی.پروانه هماهنگی تأمین و توزیع اقلام امدادی در لجستیک بشردوستانه بر اساس قرارداد انعطاف‌پذیری کمیت و برون‌سپاری [ دوره22, شماره 74 , 74 - بهار سال 1402]