ح

  • حاجی پور.بهمن تاثیر منابع وریسک بر استراتژی رشد بنگاه‌ در صنایع هایتک [ دوره17, شماره 56 - پاییز سال 1397]
  • حسنقلی پور.طهمورث بکارگیری روش فراترکیب جهت ارایه مدل جامع عوامل مؤثر بر تبلیغات اقناعی [ دوره17, شماره 56 - پاییز سال 1397]
  • حسنوی.رضا تعیین قابلیتهای کلیدی شبکه همکاران در پروژه های تحقیق و توسعه محصولات با سامانه های پیچیده (مطالعه موردی: یک سازمان صنعتی) [ دوره17, شماره 54 - بهار سال 1397]
  • حسنوی.رضا ارائه مدل همکاری مبتنی بر سطح آمادگی فناوری در پروژه های تحقیق و توسعه (مطالعه موردی: یک سازمان صنعتی) [ دوره17, شماره 56 - پاییز سال 1397]
  • حسینی.سید حسین ایجاد مدلی سیستمی برای شناسایی عوامل موفقیت استقرار نظام مدیریت دانش در سازمان‌های هوایی و ارائه راهکارهای بهبود (مورد مطالعاتی:یکی از سازمان‌های هوایی) [ دوره17, شماره 56 - پاییز سال 1397]
  • حمزه پور.مهدی کاربست رویکرد مدل¬یابی ساختاری – تفسیری در طراحی مدل فرآیند مدیریت عملکرد کارکنان دانشی شرکت¬های دانش¬¬بنیان [ دوره17, شماره 56 - پاییز سال 1397]
  • حمزه پور.مهدی طراحی مدل مفهومی ساختاری – تفسیری رهبری ناب؛ مبتنی بر رهیافت های جامع جوهره مفهوم ناب [ دوره17, شماره 57 - زمستان سال 1397]
  • حمیدی زاده.محمد رضا تاثیر منابع وریسک بر استراتژی رشد بنگاه‌ در صنایع هایتک [ دوره17, شماره 56 - پاییز سال 1397]
  • حمیدی.کامبیز ارائه الگوی ارزیابی خط مشی های توسعه منابع انسانی کارکنان دولت [ دوره17, شماره 57 - زمستان سال 1397]
  • حیرتی.نیما تکامل نقش شرکت صنعتی در طی همکاری با بنگاه جدید فناوری نانو در فرایند توسعه محصول جدید [ دوره17, شماره 55 - تابستان سال 1397]