یاراحمدی.فتانه
بررسی تأثیر کیفیت خدمات ادراک شده بر رفتار شهروندی مشتریان بانک ملی شهر کرمانشاه با توجه به نقش میانجی رضایت مشتری
[
دوره23,
شماره
80
,
80
- پاییزسال
1403]
یاراحمدی.فتانه
بررسی تأثیر رضایت کارفرما بر پاسخگویی و کیفیت خدمات الکترونیک با میانجی گری اعتماد کارفرمایان کارگاه های کسب و کار کوچک شهرستان شازند
[
دوره23,
شماره
81
,
81
- زمستانسال
1403]
یگانه مند.سیما
بررسی تأثیر مزایا و شفافیت سبز بر روی ارزش سبز ادراکشده و وفاداری به برند (مطالعه موردی مصرفکنندگان برند الجی
[
دوره23,
شماره
78
- بهارسال
1403]