ی

  • یاراحمدی.فتانه بررسی تأثیر کیفیت خدمات ادراک شده بر رفتار شهروندی مشتریان بانک ملی شهر کرمانشاه با توجه به نقش میانجی رضایت مشتری [ دوره23, شماره 80 , 80 - پاییز سال 1403]
  • یاراحمدی.فتانه بررسی تأثیر رضایت کارفرما بر پاسخگویی و کیفیت خدمات الکترونیک با میانجی گری اعتماد کارفرمایان کارگاه های کسب و کار کوچک شهرستان شازند [ دوره23, شماره 81 , 81 - زمستان سال 1403]
  • یگانه مند.سیما بررسی تأثیر مزایا و شفافیت سبز بر روی ارزش سبز ادراک‌شده و وفاداری به برند (مطالعه موردی مصرف‌کنندگان برند ال‌جی [ دوره23, شماره 78 - بهار سال 1403]