ا

  • اسحاقیه فیروزآبادی.امیراحسان مدلی جهت ارزیابی عملکرد شهرداری ها با توجه به شاخص های راهبردی و مبتنی بر کارت امتیازی متوازن و سیستم استنتاج فازی (مورد مطالعه: سازمانها و شهرداری های مناطق 5گانه شهر یزد) [ دوره23, شماره 79 , 79 - تابستان سال 1403]
  • اسدزاده فیروزآبادی.علیرضا بررسی تاثیر بازاریابی پایدار با رویکرد ارزش ویژه مشتری بر رفتار مشتری و عملکرد سازمان (مورد مطالعه شرکت¬های شوینده ایران) [ دوره23, شماره 78 - بهار سال 1403]
  • افشار کاظمی. محمد علی بهبود پرداخت تسهيلات با در نظر گرفتن انضباط مالي و حداكثر سودآوري در شرايط عدم اطمينان [ دوره23, شماره 78 - بهار سال 1403]
  • افشار کاظمی.محمد علی بهبود پرداخت تسهيلات با در نظر گرفتن انضباط مالي و حداكثر سودآوري در شرايط عدم اطمينان [ دوره23, شماره 78 - بهار سال 1403]

آ

  • آسایش.فرزاد ارائه مدل برندسازی مشترک در صنعت بانکداری مدرن با رویکرد نظریه داده بنیاد [ دوره23, شماره 78 - بهار سال 1403]

ب

  • باغستاني.محمد ياسر استراتژی ها و راهکارهای برنامه ریزی تولید ادغامی در زنجیره تأمین غیر قطعی [ دوره23, شماره 79 , 79 - تابستان سال 1403]
  • باقری.رامین بررسی تأثیر مزایا و شفافیت سبز بر روی ارزش سبز ادراک‌شده و وفاداری به برند (مطالعه موردی مصرف‌کنندگان برند ال‌جی [ دوره23, شماره 78 - بهار سال 1403]

پ

  • پناهیان.حسین مدل‌سازی و سطح‌بندی عوامل مؤثر بر بهره‌وری سرمایه در شرکت‌های بورسی [ دوره23, شماره 79 , 79 - تابستان سال 1403]

خ

  • خادمی.سید موسی شناسایی و مدلسازی ساختاری تفسیری عوامل موثر بر شایستگی بنیادی مدیران منابع انسانی مرتبط با استارتاپ های حمل و نقل [ دوره23, شماره 78 - بهار سال 1403]

د

  • دهقان دهنوی.حسن مدلی جهت ارزیابی عملکرد شهرداری ها با توجه به شاخص های راهبردی و مبتنی بر کارت امتیازی متوازن و سیستم استنتاج فازی (مورد مطالعه: سازمانها و شهرداری های مناطق 5گانه شهر یزد) [ دوره23, شماره 79 , 79 - تابستان سال 1403]
  • دهقانی فیروزآبادی.ابوالفضل بررسی تاثیر بازاریابی پایدار با رویکرد ارزش ویژه مشتری بر رفتار مشتری و عملکرد سازمان (مورد مطالعه شرکت¬های شوینده ایران) [ دوره23, شماره 78 - بهار سال 1403]
  • دهقانی فیروزآبادی.ابوالفضل برآورد ریسک و بازده سهام با استفاده از رویکرد ترکیبی برنامه¬ریزی ترجیحات فازی لگاریتمی و شبکه¬های عصبی [ دوره23, شماره 79 , 79 - تابستان سال 1403]

ر

  • روستا.علیرضا ارائه مدل برندسازی مشترک در صنعت بانکداری مدرن با رویکرد نظریه داده بنیاد [ دوره23, شماره 78 - بهار سال 1403]

س

  • سلیمانی.مهشید شناسایی و مدلسازی ساختاری تفسیری عوامل موثر بر شایستگی بنیادی مدیران منابع انسانی مرتبط با استارتاپ های حمل و نقل [ دوره23, شماره 78 - بهار سال 1403]

ش

  • شاه نظری درچه.علی شناسایی و مدلسازی ساختاری تفسیری عوامل موثر بر شایستگی بنیادی مدیران منابع انسانی مرتبط با استارتاپ های حمل و نقل [ دوره23, شماره 78 - بهار سال 1403]

ط

  • طلوعی اشلقی.عباس بهبود پرداخت تسهيلات با در نظر گرفتن انضباط مالي و حداكثر سودآوري در شرايط عدم اطمينان [ دوره23, شماره 78 - بهار سال 1403]

ع

  • عبدالمنافی.سعید شناسایی و مدلسازی ساختاری تفسیری عوامل موثر بر شایستگی بنیادی مدیران منابع انسانی مرتبط با استارتاپ های حمل و نقل [ دوره23, شماره 78 - بهار سال 1403]
  • عدالتی. مریم مدل‌سازی و سطح‌بندی عوامل مؤثر بر بهره‌وری سرمایه در شرکت‌های بورسی [ دوره23, شماره 79 , 79 - تابستان سال 1403]
  • عندلیب اردکانی.وجیهه بررسی تاثیر بازاریابی پایدار با رویکرد ارزش ویژه مشتری بر رفتار مشتری و عملکرد سازمان (مورد مطالعه شرکت¬های شوینده ایران) [ دوره23, شماره 78 - بهار سال 1403]
  • عندلیب اردکانی.وجیهه برآورد ریسک و بازده سهام با استفاده از رویکرد ترکیبی برنامه¬ریزی ترجیحات فازی لگاریتمی و شبکه¬های عصبی [ دوره23, شماره 79 , 79 - تابستان سال 1403]

غ

  • غریب نواز.نادر ارائه مدل برندسازی مشترک در صنعت بانکداری مدرن با رویکرد نظریه داده بنیاد [ دوره23, شماره 78 - بهار سال 1403]

ف

  • فرید.داریوش برآورد ریسک و بازده سهام با استفاده از رویکرد ترکیبی برنامه¬ریزی ترجیحات فازی لگاریتمی و شبکه¬های عصبی [ دوره23, شماره 79 , 79 - تابستان سال 1403]

ق

  • قدرتی.حسن مدل‌سازی و سطح‌بندی عوامل مؤثر بر بهره‌وری سرمایه در شرکت‌های بورسی [ دوره23, شماره 79 , 79 - تابستان سال 1403]

م

  • مسعودی.حمید رضا استراتژی ها و راهکارهای برنامه ریزی تولید ادغامی در زنجیره تأمین غیر قطعی [ دوره23, شماره 79 , 79 - تابستان سال 1403]

ن

  • نیازی. عیسی بررسی تأثیر مزایا و شفافیت سبز بر روی ارزش سبز ادراک‌شده و وفاداری به برند (مطالعه موردی مصرف‌کنندگان برند ال‌جی [ دوره23, شماره 78 - بهار سال 1403]

ی

  • یگانه مند.سیما بررسی تأثیر مزایا و شفافیت سبز بر روی ارزش سبز ادراک‌شده و وفاداری به برند (مطالعه موردی مصرف‌کنندگان برند ال‌جی [ دوره23, شماره 78 - بهار سال 1403]