ابوئی مهریزی. امیرعباس
انتخاب بهينه سيستمهاي ساختماني صنعتي با استفاده از روش تحليل سلسله مراتبي: مطالعهي موردي مدارس استان كرمان
[
دوره22,
شماره
74
,
74
- بهارسال
1402]
احمدوند.علی محمد
ارزیابی سیاست¬های اجرای به هنگام پروژه¬های عمرانی زیرساختی دولتی ایران با استفاده از پویایی¬شناسی سیستم (SD)
[
دوره22,
شماره
76
,
76
- پاییزسال
1402]
احمدی سعید.سیده فرناز
بررسی تاثیر صلاحیت های کارکنان صف بر رضایت مشتریان از فروشگاه با نقش تعدیلگر شرایط موقعیتی ( مورد مطالعه : فروشگاه هایپرمی مشهد)
[
دوره22,
شماره
74
,
74
- بهارسال
1402]
امیری.زینب
مدیریت منابع انسانی سبز و رفتار زیست محیطی کارکنان نقش میانجی جو روانی سبز
[
دوره22,
شماره
76
,
76
- پاییزسال
1402]
آ
آذرشاهی.محمدجواد
طراحی چارچوبی از پیشرانهای کلان و محیطی در شکلگیری اتحادهای راهبردی (مطالعهی موردی: صنعت مبل منبت شهرستان ملایر)
[
دوره22,
شماره
75
,
75
- تابستانسال
1402]
ب
بخشی موحد.امین مسعود
تحلیل پیشرانها و پیامدهای اینترنت اشیاء در زنجیره تأمین با استفاده از مدل ساختاری تفسیری بر اساس رویکرد تحلیل محتوا
[
دوره22,
شماره
76
,
76
- پاییزسال
1402]
جعفری.علی
بررسي تاثیر مولفههای استراتژی بازاريابي حسي بر ارزش ويژه برند با میانجيگری رضايت مخاطبین و اعتبار برند (مورد مطالعه: برنامههای سیمای جمهوری اسلامی ایران)
[
دوره22,
شماره
74
,
74
- بهارسال
1402]
جمالی.احسان
طراحی مدل اثربخشی تبلیغات تاییدکنندگان مشهور با توجه به اثر تعاملی داخلی سازی و شناسایی منابع بر رفتار ونگرش مصرف کننده
[
دوره22,
شماره
75
,
75
- تابستانسال
1402]
جوکار.علی اکبر
طراحی مدل اثربخشی تبلیغات تاییدکنندگان مشهور با توجه به اثر تعاملی داخلی سازی و شناسایی منابع بر رفتار ونگرش مصرف کننده
[
دوره22,
شماره
75
,
75
- تابستانسال
1402]
ح
حاجی اسماعیلی.مهرداد
ارزیابی سیاست¬های اجرای به هنگام پروژه¬های عمرانی زیرساختی دولتی ایران با استفاده از پویایی¬شناسی سیستم (SD)
[
دوره22,
شماره
76
,
76
- پاییزسال
1402]
حسینی.میرزا حسن
طراحی مدل اثربخشی تبلیغات تاییدکنندگان مشهور با توجه به اثر تعاملی داخلی سازی و شناسایی منابع بر رفتار ونگرش مصرف کننده
[
دوره22,
شماره
75
,
75
- تابستانسال
1402]
حسینی.میرزا حسن
تدوین و تبیین الگوی طراحی مدل کسب و کار با رویکرد اقتصاد مقاومتی با استفاده از روش فراترکیب
[
دوره22,
شماره
76
,
76
- پاییزسال
1402]
حسینی.میرزاحسن
طراحی چارچوبی از پیشرانهای کلان و محیطی در شکلگیری اتحادهای راهبردی (مطالعهی موردی: صنعت مبل منبت شهرستان ملایر)
[
دوره22,
شماره
75
,
75
- تابستانسال
1402]
خ
خسروی. علیرضا
ارزیابی کارایی سازمان با استفاده از مدل تلفیقی EFQM و تحلیل پوششی داده های شبکه ای
[
دوره22,
شماره
77
,
77
- زمستانسال
1402]
د
دهقانی.حمزه
انتخاب بهينه سيستمهاي ساختماني صنعتي با استفاده از روش تحليل سلسله مراتبي: مطالعهي موردي مدارس استان كرمان
[
دوره22,
شماره
74
,
74
- بهارسال
1402]
ر
رحمانی باروجی.حسام الدین
تدوین و تبیین الگوی طراحی مدل کسب و کار با رویکرد اقتصاد مقاومتی با استفاده از روش فراترکیب
[
دوره22,
شماره
76
,
76
- پاییزسال
1402]
رضوان.محمدتقی
تحلیل پیشرانها و پیامدهای اینترنت اشیاء در زنجیره تأمین با استفاده از مدل ساختاری تفسیری بر اساس رویکرد تحلیل محتوا
[
دوره22,
شماره
76
,
76
- پاییزسال
1402]
ز
زندی پاک.رابعه
ارائه مدل رفتارهای نوآورانه به عنوان مصنوعات فرهنگی
[
دوره22,
شماره
74
,
74
- بهارسال
1402]
س
سبحانی فرد.یاسر
بررسي تاثیر مولفههای استراتژی بازاريابي حسي بر ارزش ويژه برند با میانجيگری رضايت مخاطبین و اعتبار برند (مورد مطالعه: برنامههای سیمای جمهوری اسلامی ایران)
[
دوره22,
شماره
74
,
74
- بهارسال
1402]
سرلک.محمد علی
طراحی الگوی کاهش آنتروپی رفتاری کارکنان اداری دادگستری با تمرکز بر مدل سه شاخگی
[
دوره22,
شماره
77
,
77
- زمستانسال
1402]
سموئی.پروانه
هماهنگی تأمین و توزیع اقلام امدادی در لجستیک بشردوستانه بر اساس قرارداد انعطافپذیری کمیت و برونسپاری
[
دوره22,
شماره
74
,
74
- بهارسال
1402]
ش
شهبازی.صادق
واکاوی کیفی عوامل موثر در اجرای موفق استراتژی ها در سازمان های ایرانی
[
دوره22,
شماره
74
,
74
- بهارسال
1402]
شهرستانی.محمد صابر
واکاوی کیفی عوامل موثر در اجرای موفق استراتژی ها در سازمان های ایرانی
[
دوره22,
شماره
74
,
74
- بهارسال
1402]
صمدی فروشانی.مرضیه
ارزیابی سیاست¬های اجرای به هنگام پروژه¬های عمرانی زیرساختی دولتی ایران با استفاده از پویایی¬شناسی سیستم (SD)
[
دوره22,
شماره
76
,
76
- پاییزسال
1402]
ع
علامه.سید محسن
مدیریت منابع انسانی سبز و رفتار زیست محیطی کارکنان نقش میانجی جو روانی سبز
[
دوره22,
شماره
76
,
76
- پاییزسال
1402]
علی احمدی.علیرضا
طراحی چارچوبی از پیشرانهای کلان و محیطی در شکلگیری اتحادهای راهبردی (مطالعهی موردی: صنعت مبل منبت شهرستان ملایر)
[
دوره22,
شماره
75
,
75
- تابستانسال
1402]
علی احمدی.علیرضا
تدوین و تبیین الگوی طراحی مدل کسب و کار با رویکرد اقتصاد مقاومتی با استفاده از روش فراترکیب
[
دوره22,
شماره
76
,
76
- پاییزسال
1402]
فرخی.مجتبی
مدیریت منابع انسانی سبز و رفتار زیست محیطی کارکنان نقش میانجی جو روانی سبز
[
دوره22,
شماره
76
,
76
- پاییزسال
1402]
فرخی.مجتبی
پدیده دوستی در محل کار و شدت اخلاقی کارکنان در شرکت های داروسازی
[
دوره22,
شماره
77
,
77
- زمستانسال
1402]
فلاح.محمد
ارزیابی کارایی سازمان با استفاده از مدل تلفیقی EFQM و تحلیل پوششی داده های شبکه ای
[
دوره22,
شماره
77
,
77
- زمستانسال
1402]
ق
قلی زاده.مریم
طراحی الگوی کاهش آنتروپی رفتاری کارکنان اداری دادگستری با تمرکز بر مدل سه شاخگی
[
دوره22,
شماره
77
,
77
- زمستانسال
1402]
ک
کبگانی.محمدحسین
ارائه مدل ساختاری فرآیند پیاده سازی مدیریت منابع انسانی سبز با استفاده از روش مدلسازی ساختاری تفسیری فازی
[
دوره22,
شماره
76
,
76
- پاییزسال
1402]
کرد.حمیرا
هماهنگی تأمین و توزیع اقلام امدادی در لجستیک بشردوستانه بر اساس قرارداد انعطافپذیری کمیت و برونسپاری
[
دوره22,
شماره
74
,
74
- بهارسال
1402]
م
مختاری.هادی
تحلیل پیشرانها و پیامدهای اینترنت اشیاء در زنجیره تأمین با استفاده از مدل ساختاری تفسیری بر اساس رویکرد تحلیل محتوا
[
دوره22,
شماره
76
,
76
- پاییزسال
1402]
مرادی.مرتضی
ارائه مدل رفتارهای نوآورانه به عنوان مصنوعات فرهنگی
[
دوره22,
شماره
74
,
74
- بهارسال
1402]
مشایخ.محمد رضا
طراحی چارچوبی از پیشرانهای کلان و محیطی در شکلگیری اتحادهای راهبردی (مطالعهی موردی: صنعت مبل منبت شهرستان ملایر)
[
دوره22,
شماره
75
,
75
- تابستانسال
1402]
معتمدنیا. نسیم
طراحی مدل اثربخشی تبلیغات تاییدکنندگان مشهور با توجه به اثر تعاملی داخلی سازی و شناسایی منابع بر رفتار ونگرش مصرف کننده
[
دوره22,
شماره
75
,
75
- تابستانسال
1402]
منیشداوی. الهه
بررسی تاثیر ادراک کارکنان از مسئولیتهای اجتماعی شرکت، بر غرور سازمانی و تعهد خدمت به مشتری
[
دوره22,
شماره
77
,
77
- زمستانسال
1402]
مهرانفر.ابراهیم
طراحی الگوی کاهش آنتروپی رفتاری کارکنان اداری دادگستری با تمرکز بر مدل سه شاخگی
[
دوره22,
شماره
77
,
77
- زمستانسال
1402]
میرمهدی.سید مهدی
بررسی تاثیر ادراک کارکنان از مسئولیتهای اجتماعی شرکت، بر غرور سازمانی و تعهد خدمت به مشتری
[
دوره22,
شماره
77
,
77
- زمستانسال
1402]
ن
نعمتی.حسام الدین
بررسي تاثیر مولفههای استراتژی بازاريابي حسي بر ارزش ويژه برند با میانجيگری رضايت مخاطبین و اعتبار برند (مورد مطالعه: برنامههای سیمای جمهوری اسلامی ایران)
[
دوره22,
شماره
74
,
74
- بهارسال
1402]
و
وحیدی. حسین
واکاوی کیفی عوامل موثر در اجرای موفق استراتژی ها در سازمان های ایرانی
[
دوره22,
شماره
74
,
74
- بهارسال
1402]
ه
هوشیار.وجیهه
بررسی تاثیر صلاحیت های کارکنان صف بر رضایت مشتریان از فروشگاه با نقش تعدیلگر شرایط موقعیتی ( مورد مطالعه : فروشگاه هایپرمی مشهد)
[
دوره22,
شماره
74
,
74
- بهارسال
1402]
ی
یاراحمدی.فتانه
بررسی تاثیر ادراک کارکنان از مسئولیتهای اجتماعی شرکت، بر غرور سازمانی و تعهد خدمت به مشتری
[
دوره22,
شماره
77
,
77
- زمستانسال
1402]