ا

  • اسدزاده فیروزآبادی.علیرضا بررسی تاثیر بازاریابی پایدار با رویکرد ارزش ویژه مشتری بر رفتار مشتری و عملکرد سازمان (مورد مطالعه شرکت¬های شوینده ایران) [ دوره23, شماره 78 - بهار سال 1403]

آ

  • آسایش.فرزاد ارائه مدل برندسازی مشترک در صنعت بانکداری مدرن با رویکرد نظریه داده بنیاد [ دوره23, شماره 78 - بهار سال 1403]

ب

  • باقری.رامین بررسی تأثیر مزایا و شفافیت سبز بر روی ارزش سبز ادراک‌شده و وفاداری به برند (مطالعه موردی مصرف‌کنندگان برند ال‌جی [ دوره23, شماره 78 - بهار سال 1403]

خ

  • خادمی.سید موسی شناسایی و مدلسازی ساختاری تفسیری عوامل موثر بر شایستگی بنیادی مدیران منابع انسانی مرتبط با استارتاپ های حمل و نقل [ دوره23, شماره 78 - بهار سال 1403]

د

  • دهقانی فیروزآبادی.ابوالفضل بررسی تاثیر بازاریابی پایدار با رویکرد ارزش ویژه مشتری بر رفتار مشتری و عملکرد سازمان (مورد مطالعه شرکت¬های شوینده ایران) [ دوره23, شماره 78 - بهار سال 1403]

ر

  • روستا.علیرضا ارائه مدل برندسازی مشترک در صنعت بانکداری مدرن با رویکرد نظریه داده بنیاد [ دوره23, شماره 78 - بهار سال 1403]

س

  • سلیمانی.مهشید شناسایی و مدلسازی ساختاری تفسیری عوامل موثر بر شایستگی بنیادی مدیران منابع انسانی مرتبط با استارتاپ های حمل و نقل [ دوره23, شماره 78 - بهار سال 1403]

ش

  • شاه نظری درچه.علی شناسایی و مدلسازی ساختاری تفسیری عوامل موثر بر شایستگی بنیادی مدیران منابع انسانی مرتبط با استارتاپ های حمل و نقل [ دوره23, شماره 78 - بهار سال 1403]

ع

  • عبدالمنافی.سعید شناسایی و مدلسازی ساختاری تفسیری عوامل موثر بر شایستگی بنیادی مدیران منابع انسانی مرتبط با استارتاپ های حمل و نقل [ دوره23, شماره 78 - بهار سال 1403]
  • عندلیب اردکانی.وجیهه بررسی تاثیر بازاریابی پایدار با رویکرد ارزش ویژه مشتری بر رفتار مشتری و عملکرد سازمان (مورد مطالعه شرکت¬های شوینده ایران) [ دوره23, شماره 78 - بهار سال 1403]

غ

  • غریب نواز.نادر ارائه مدل برندسازی مشترک در صنعت بانکداری مدرن با رویکرد نظریه داده بنیاد [ دوره23, شماره 78 - بهار سال 1403]

ن

  • نیازی. عیسی بررسی تأثیر مزایا و شفافیت سبز بر روی ارزش سبز ادراک‌شده و وفاداری به برند (مطالعه موردی مصرف‌کنندگان برند ال‌جی [ دوره23, شماره 78 - بهار سال 1403]

ی

  • یگانه مند.سیما بررسی تأثیر مزایا و شفافیت سبز بر روی ارزش سبز ادراک‌شده و وفاداری به برند (مطالعه موردی مصرف‌کنندگان برند ال‌جی [ دوره23, شماره 78 - بهار سال 1403]