ا

  • احمدی.سید علی اکبر بررسی رابطه بين كيفيت زندگي كاري وتعهد سازمانی کارکنان مراکز آموزشی [ دوره9, شماره 28 - پاییز سال 1390]
  • احمدی.سید علی اکبر بررسی رابطه بين كيفيت زندگي كاري وتعهد سازمانی کارکنان مراکز آموزشی [ دوره9, شماره 28 - پاییز سال 1390]
  • اخوان.پیمان بررسی تاثیر فرهنگ ، زیرساخت های فناوری و یادگیری سازمانی با نقش میانجی گری مدیریت دانش بروی دانش کیفیت محصولات مطالعه موردی در یک سازمان تولیدی [ دوره9, شماره 28 - پاییز سال 1390]
  • ارسنجانی.حسین بررسی تاثیر فرهنگ ، زیرساخت های فناوری و یادگیری سازمانی با نقش میانجی گری مدیریت دانش بروی دانش کیفیت محصولات مطالعه موردی در یک سازمان تولیدی [ دوره9, شماره 28 - پاییز سال 1390]

ث

  • ثقفی.فاطمه رتبه بندی متدولوژیهای تعیین اهداف دولت الكترونيك با رویکردMADM فازی [ دوره9, شماره 28 - پاییز سال 1390]

ج

  • جوکار.علی اکبر طراحی الگوی كارآفريني استراتژیک با رویکرد بازارگرایی و نقش آن در مزیت رقابتی پایدار ( در صنایع غدایی استان تهران) [ دوره9, شماره 28 - پاییز سال 1390]

ژ

  • ژیان.تکتم یک مدل پیش بینی برای شناسایی مشتریان اعتباری بد حساب در بانک سامان [ دوره9, شماره 28 - پاییز سال 1390]

س

  • سرلک.محمد علی طراحی الگوی كارآفريني استراتژیک با رویکرد بازارگرایی و نقش آن در مزیت رقابتی پایدار ( در صنایع غدایی استان تهران) [ دوره9, شماره 28 - پاییز سال 1390]

ع

  • علی احمدی.علیرضا رتبه بندی متدولوژیهای تعیین اهداف دولت الكترونيك با رویکردMADM فازی [ دوره9, شماره 28 - پاییز سال 1390]

ف

  • فرهادی.علی بررسی رابطه بين كيفيت زندگي كاري وتعهد سازمانی کارکنان مراکز آموزشی [ دوره9, شماره 28 - پاییز سال 1390]
  • فرهادی.علی بررسی رابطه بين كيفيت زندگي كاري وتعهد سازمانی کارکنان مراکز آموزشی [ دوره9, شماره 28 - پاییز سال 1390]

م

  • محمدي.حسين کاربرد تئوری محدودیت ها در شناسایی و رفع مشکلات ریشه ای سازمانی (يک مطالعه موردي) [ دوره9, شماره 28 - پاییز سال 1390]

ن

  • نوری.سیامک یک مدل پیش بینی برای شناسایی مشتریان اعتباری بد حساب در بانک سامان [ دوره9, شماره 28 - پاییز سال 1390]

ی

  • یقینی.مسعود یک مدل پیش بینی برای شناسایی مشتریان اعتباری بد حساب در بانک سامان [ دوره9, شماره 28 - پاییز سال 1390]