د

  • داستانپور.خدیجه بررسی کارکرد نمادگرایی در برندسازی شرکتی [ دوره19, شماره 64 - پاییز سال 1399]
  • دانایی.ابوالفضل رسانه اجتماعی و ایجاد ارزش: نقش رضایت تعامل [ دوره19, شماره 63 - تابستان سال 1399]
  • دانش فرد.کرم اله شناسایی عوامل تأثیرگذار در مشارکت عمومی-خصوصی در طرح‌های زیرساخت عمران شهری و ارائه الگوی مناسب. موردمطالعه: شهرداری تهران. [ دوره19, شماره 63 - تابستان سال 1399]
  • درخشان.سید علیرضا بررسی مدل استقرار و توسعه هوش تجاری در سازمان جهت ارتقاء تصمیم گیری (مورد مطالعه : بانک اقتصادنوین) [ دوره19, شماره 64 - پاییز سال 1399]
  • دشتی.مجتبی چرخه حیات پروژه کنترل آلودگی هوا شهر تهران: رویکرد تحلیل ذینفعان کلیدی [ دوره19, شماره 64 - پاییز سال 1399]
  • دهنوی.محمدحسین کشف و تبیین پیشایندهای جو عاطفی سازمان در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران [ دوره19, شماره 65 - زمستان سال 1399]