ف

  • فتوت.بنفشه طراحی الگوی رفتار معنوی در سازمان های رسانه ای [ دوره18, شماره 61 - زمستان سال 1398]
  • فرمانی.مهدی شناسايي و رتبه بندی عوامل موثر بر تجربه كاربر از سیستم‌های پیشنهاددهنده در محیط‌های آنلاين (مورد مطالعه: ديجي كالا) [ دوره18, شماره 61 - زمستان سال 1398]
  • فروغی نیا.خورشید عوامل موثر بر مشارکت مشتری در فرایند توسعه محصول جدید(مورد مطالعه صنایع غذایی استان مازندران) [ دوره18, شماره 60 - پاییز سال 1398]
  • فرهادی نهاد.رومینا تدوین و تبیین الگوی سازمان تاب آور با رویکرد نوآوری در شرکت های تولیدی (مورد مطالعه: صنعت نساجی ایران) [ دوره18, شماره 58 - بهار سال 1398]
  • فرهنگی.علی اکبر طراحی الگوی رفتار معنوی در سازمان های رسانه ای [ دوره18, شماره 61 - زمستان سال 1398]
  • فغانی.مهدی برنامه ریزی استراتژیک شرکت های تعاونی براساس مدل SWOT مورد مطالعه استان خراسان جنوبی [ دوره18, شماره 61 - زمستان سال 1398]
  • فکور ثقیه.امیر محمد پیش¬بینی رشد شرکت¬های کوچک و متوسط با ترکیب شبکه عصبی مصنوعی و الگوریتم¬های فراابتکاری [ دوره18, شماره 60 - پاییز سال 1398]
  • فلاح.محمد ارايه یک مدل تلفیقی BSC - DEA با حضور وروديها و خروجیهای غير قابل كنترل برای اندازه گیری عملکرد [ دوره18, شماره 59 - تابستان سال 1398]
  • فولادگر.حميدرضا بررسي ارتباط ميان رضايت مشتريان و شكايت و اعتماد مشتريان در شهرداري تهران [ دوره18, شماره 59 - تابستان سال 1398]
  • فیضی.کامران شناسایی و الگوسازی عوامل مؤثر بر آمادگی الکترونیکی صنایع تولیدی جهت استقرار تولید الکترونیکی [ دوره18, شماره 58 - بهار سال 1398]