ف

  • فروزنده دهکردی.لطف الله مدل نقش دانش بازار و ابعاد آن در تشخیص و بهره برداری از فرصتهای کارآفرینانه [ دوره12, شماره 37 - زمستان سال 1392]
  • فروزنده دهکردی.لطف اله بررسی عوامل مؤثر بر ایجاد موقعیت یابی استراتژیک در صنعت پتروشیمی ( مورد مطالعه: شرکت پتروشیمی بیستون) [ دوره12, شماره 37 - زمستان سال 1392]
  • فرهادي نهاد.رومينا بررسي عوامل مؤثر بر ايجاد ارزش ويژه برند در آموزش عالي (مورد مطالعه دانشگاه پيام نور) [ دوره12, شماره 35 - تابستان سال 1392]
  • فرهی بوزنجانی.برزو تأثیر تأمین نیازهای برتر کارکنان و فرهنگ انطباق‌پذیر بر رابطه بین رهبری تحول‌آفرین و نوآوری سازمانی (مطالعه موردی سازمان‌های فناوری‌محور) [ دوره12, شماره 36 - پاییز سال 1392]
  • فهيما.مريم تحليل و رتبه بندي وضعيت فرهنگ سازماني و بهره وري فردي كاركنان منطبق با شرايط بومي- اسلامي (مطالعه موردي : بانك سپه) [ دوره12, شماره 37 - زمستان سال 1392]