ا

  • ابوالحسنی.حسین نقش دانش بازار و دانش فن آوری در تشخیص و بهره برداری از فرصتهای کارآفرینانه در صنایع غذایی ایران [ دوره10, شماره 29 - زمستان سال 1390]
  • اخوان.پیمان بررسی اثر رهبری و مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی در مراکز تحقیق و توسعهای [ دوره10, شماره 27 - تابستان سال 1390]
  • امین.فرشته شناسایی و اولویت بندی شاخص های موثر بر رضایت مشتریان(CSI) به عنوان پیشنیاز مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در بانک ملت [ دوره10, شماره 27 - تابستان سال 1390]
  • امین.فرشته طراحي مدل سیستم خدمات انعطاف پذیر FSS در نظام بانکی [ دوره10, شماره 29 - زمستان سال 1390]