ابوالحسنی.حسین
نقش دانش بازار و دانش فن آوری در تشخیص و بهره برداری از فرصتهای کارآفرینانه در صنایع غذایی ایران
[
دوره10,
شماره
29
- زمستانسال
1390]
اخوان.پیمان
بررسی اثر رهبری و مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی در مراکز تحقیق و توسعهای
[
دوره10,
شماره
27
- تابستانسال
1390]
امین.فرشته
شناسایی و اولویت بندی شاخص های موثر بر رضایت مشتریان(CSI) به عنوان پیشنیاز مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در بانک ملت
[
دوره10,
شماره
27
- تابستانسال
1390]
امین.فرشته
طراحي مدل سیستم خدمات انعطاف پذیر FSS در نظام بانکی
[
دوره10,
شماره
29
- زمستانسال
1390]