ابراهیمی صدرآبادی.مهناز
ارائه یک روش نوین برای تجزیه و تحلیل دادههای رضایت مشتری (مطالعه موردی صنایع خودرو: خودروی لوگان)
[
دوره16,
شماره
52
- پاییزسال
1396]
ابوالحسنی.حسین
مدل نقش دانش فن آورانه در تشخیص و بهره برداری از فرصتهای کارآفرینانه
[
دوره16,
شماره
52
- پاییزسال
1396]
ابویی.محمد حسین
الگوریتم حرکت از EFQM به سمت BSC بهمنظور اولویتبندی پروژه¬های حاصل از خودارزیابی (مطالعه¬ی موردی: معاونت برنامه¬ریزی و توسعه¬ی شهرداری یزد)
[
دوره16,
شماره
51
- تابستانسال
1396]
احمدی.سیدعلی اکبر
تدوین استراتژی منابع انسانی بر مبنای گروه بندی مشاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی تهران
[
دوره16,
شماره
51
- تابستانسال
1396]
احمدي.افسانه
شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر موفقیت رهنگاری فناوری با استفاده از تکنیک مدل¬سازی ساختاری تفسیری
[
دوره16,
شماره
51
- تابستانسال
1396]
اخوان.پیمان
بررسی عوامل کلیدی جمع سپاری و تأثیر آن بر موفقیت پروژه (مورد مطالعه: شرکت پدیده شاندیز)
[
دوره16,
شماره
52
- پاییزسال
1396]
ارجلو.مهدی
تاثیر چابکی عملیاتی بر عملکرد سازمانی در سازمانهای خدماتی(بانک های ایران بعنوان نمونه)
[
دوره16,
شماره
50
- بهارسال
1396]
اسماعیل پور.رضا
بررسي نقش اثربخشي کسب و کار هوشمند در اثربخشی سازمان
[
دوره16,
شماره
53
- زمستانسال
1396]
اسماعیل پور.مجید
بررسي تاثير ابعاد مديريت منابع انساني الكترونيك بر ايجاد چابكي سازمانی (مورد مطالعه: بانكهاي شهر بوشهر)
[
دوره16,
شماره
52
- پاییزسال
1396]
اسماعیل پور.مجید
بررسی تأثیر ابعاد سرمایه فکری و بازاریابی درونی بر مزیت رقابتی با توجه به نقش میانجی رضایت شغلی کارکنان
[
دوره16,
شماره
53
- زمستانسال
1396]
اشرفی.بزرگمهر
مطالعه رفتار سوختگیری و تمایلات رانندگان به منظور طراحی زیرساخت جایگاه های سوختگیری هیدروژن (مطالعه موردی: شهر مشهد)
[
دوره16,
شماره
52
- پاییزسال
1396]
افتخاري.حسين
تبيين مهم¬ترين چالشها و عوامل موفقيت تجاري¬سازي دستاوردهاي پژوهشي (مورد مطالعه: پژوهشگاه ارتباطات و فناوري اطلاعات)
[
دوره16,
شماره
50
- بهارسال
1396]
افشارنژاد.علیرضا
تدوین و ارائه الگوی نظام جانشین پروری مبتنی بر شایستگی مدیران دانشگاه آزاد اسلامی پژوهش مبتنی بر رویکرد کیفی داده بنیاد
[
دوره16,
شماره
53
- زمستانسال
1396]
امین.فرشته
تدوین استراتژی منابع انسانی بر مبنای گروه بندی مشاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی تهران
[
دوره16,
شماره
51
- تابستانسال
1396]
انصاری.آذرنوش
تحلیل تأثیر عوامل موفقیت توسعه برند بر نگرش مصرفکنندگان نسبت به توسعه برند با در نظر گرفتن نقش میانجی کیفیت ادراکشده خدمات (موردمطالعه: بانک و شرکتهای خدماتی تابعه آن با برند دی در سطح شهر اصفهان)
[
دوره16,
شماره
53
- زمستانسال
1396]
اولیا.محمد صالح
الگوریتم حرکت از EFQM به سمت BSC بهمنظور اولویتبندی پروژه¬های حاصل از خودارزیابی (مطالعه¬ی موردی: معاونت برنامه¬ریزی و توسعه¬ی شهرداری یزد)
[
دوره16,
شماره
51
- تابستانسال
1396]
ایرانزاده.سلیمان
انتخاب فرآیند استراتژیک بمنظور بکارگیری در متدولوژی شش سیگمای ناب در راستای بهبود عملکرد با استفاده از رویکرد ترکیبی BSC&DEA
[
دوره16,
شماره
52
- پاییزسال
1396]
ایرانزاده.سلیمان
شناسایی و طبقهبندی برنامههای عملیاتی مؤثر در تحقق تولید پایدار با استفاده از روش پژوهشی شبکه خزانه و تحلیل مؤلفههای اصلی مطالعه موردی: شرکتهای تولیدی صنعتی استان سمنان
[
دوره16,
شماره
53
- زمستانسال
1396]
ایزدخواه.محمد مهدی
هویت برند ملی صادراتی ایران و استراتژی ترفیع آن
[
دوره16,
شماره
52
- پاییزسال
1396]