ا

  • ابراهیمی صدرآبادی.مهناز ارائه یک روش نوین برای تجزیه و تحلیل داده‌های رضایت مشتری (مطالعه موردی صنایع خودرو: خودروی لوگان) [ دوره16, شماره 52 - پاییز سال 1396]
  • ابوالحسنی.حسین مدل نقش دانش فن آورانه در تشخیص و بهره برداری از فرصتهای کارآفرینانه [ دوره16, شماره 52 - پاییز سال 1396]
  • ابویی.محمد حسین الگوریتم حرکت از EFQM به سمت BSC به‌منظور اولویت‌بندی پروژه¬های حاصل از خودارزیابی (مطالعه¬ی موردی: معاونت برنامه¬ریزی و توسعه¬ی شهرداری یزد) [ دوره16, شماره 51 - تابستان سال 1396]
  • احمدی.سیدعلی اکبر تدوین استراتژی منابع انسانی بر مبنای گروه بندی مشاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی تهران [ دوره16, شماره 51 - تابستان سال 1396]
  • احمدي.افسانه شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر موفقیت رهنگاری فناوری با استفاده از تکنیک مدل¬سازی ساختاری تفسیری [ دوره16, شماره 51 - تابستان سال 1396]
  • اخوان.پیمان بررسی عوامل کلیدی جمع سپاری و تأثیر آن بر موفقیت پروژه (مورد مطالعه: شرکت پدیده شاندیز) [ دوره16, شماره 52 - پاییز سال 1396]
  • ارجلو.مهدی تاثیر چابکی عملیاتی بر عملکرد سازمانی در سازمانهای خدماتی(بانک های ایران بعنوان نمونه) [ دوره16, شماره 50 - بهار سال 1396]
  • اسماعیل پور.رضا بررسي نقش اثربخشي کسب و کار هوشمند در اثربخشی سازمان [ دوره16, شماره 53 - زمستان سال 1396]
  • اسماعیل پور.مجید بررسي تاثير ابعاد مديريت منابع انساني الكترونيك بر ايجاد چابكي سازمانی (مورد مطالعه: بانكهاي شهر بوشهر) [ دوره16, شماره 52 - پاییز سال 1396]
  • اسماعیل پور.مجید بررسی تأثیر ابعاد سرمایه فکری و بازاریابی درونی بر مزیت رقابتی با توجه به نقش میانجی رضایت شغلی کارکنان [ دوره16, شماره 53 - زمستان سال 1396]
  • اشرفی.بزرگمهر مطالعه رفتار سوختگیری و تمایلات رانندگان به منظور طراحی زیرساخت جایگاه های سوختگیری هیدروژن (مطالعه موردی: شهر مشهد) [ دوره16, شماره 52 - پاییز سال 1396]
  • افتخاري.حسين تبيين مهم¬ترين چالش‌ها و عوامل موفقيت تجاري¬سازي دستاوردهاي پژوهشي (مورد مطالعه: پژوهشگاه ارتباطات و فناوري اطلاعات) [ دوره16, شماره 50 - بهار سال 1396]
  • افشارنژاد.علیرضا تدوین و ارائه الگوی نظام جانشین پروری مبتنی بر شایستگی مدیران دانشگاه آزاد اسلامی پژوهش مبتنی بر رویکرد کیفی داده بنیاد [ دوره16, شماره 53 - زمستان سال 1396]
  • امین.فرشته تدوین استراتژی منابع انسانی بر مبنای گروه بندی مشاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی تهران [ دوره16, شماره 51 - تابستان سال 1396]
  • انصاری.آذرنوش تحلیل تأثیر عوامل موفقیت توسعه برند بر نگرش مصرف‌کنندگان نسبت به توسعه برند با در نظر گرفتن نقش میانجی کیفیت ادراک‌شده خدمات (موردمطالعه: بانک و شرکت‌های خدماتی تابعه آن با برند دی در سطح شهر اصفهان) [ دوره16, شماره 53 - زمستان سال 1396]
  • اولیا.محمد صالح الگوریتم حرکت از EFQM به سمت BSC به‌منظور اولویت‌بندی پروژه¬های حاصل از خودارزیابی (مطالعه¬ی موردی: معاونت برنامه¬ریزی و توسعه¬ی شهرداری یزد) [ دوره16, شماره 51 - تابستان سال 1396]
  • ایرانزاده.سلیمان انتخاب فرآیند استراتژیک بمنظور بکارگیری در متدولوژی شش سیگمای ناب در راستای بهبود عملکرد با استفاده از رویکرد ترکیبی BSC&DEA [ دوره16, شماره 52 - پاییز سال 1396]
  • ایرانزاده.سلیمان شناسایی و طبقه‌بندی برنامه‌های عملیاتی مؤثر در تحقق تولید پایدار با استفاده از روش پژوهشی شبکه خزانه و تحلیل مؤلفه‌های اصلی مطالعه موردی: شرکت‌های تولیدی صنعتی استان سمنان [ دوره16, شماره 53 - زمستان سال 1396]
  • ایزدخواه.محمد مهدی هویت برند ملی صادراتی ایران و استراتژی ترفیع آن [ دوره16, شماره 52 - پاییز سال 1396]