صادق زاده.ایمان
طراحی مدل کسب و کار برای شبکهای از سازمانهای همکار
[
دوره15,
شماره
46
- بهارسال
1395]
صادقی آرانی.زهرا
شبيهسازي رفتار خريد ناگهاني در بازار: رويکرد مدلسازي مبتني بر عامل
[
دوره15,
شماره
48
- پاییزسال
1395]
صالحی.مجتبی
رویکردی نوین مبتنی برتجزیه و تحلیل آنالیز خطا و کپ¬لند جهت استخراج و اولویت بندی مخاطرات موثر بر مدت زمان تکمیل پروژه¬ها
[
دوره15,
شماره
46
- بهارسال
1395]
صالحی.محمد
شناسایی و رتبه¬بندی ابعاد و مولفه¬های نقش ذینفعان آموزشی در استقرار مدیریت دانش (مطالعه موردی: آموزش و پرورش استان مازندران)
[
دوره15,
شماره
48
- پاییزسال
1395]