باقری.مجید
شناسایی عوامل موثر بر کیفیت خدمات بانکداری اینترنتی مورد مطالعه: مشتریان بانک ملت
[
دوره15,
شماره
49
- زمستانسال
1395]
براتی.هاجر
بررسی تأثیر مدیریت عملکرد، ساختار سازمان و نظام ارتقائی مبتنی بر کارراهه بر پذیرش شغل با توجه به نقش تعدیلی خودپنداره سازمانی
[
دوره15,
شماره
47
- تابستانسال
1395]
بنیادی نائینی.علی
تحلیل استراتژیک رضایت شهروندان از کیفیت خدمات پارک¬های شهری شیراز با استفاده از مدل تجزیه و تحلیل چند معیاره رضایت
[
دوره15,
شماره
49
- زمستانسال
1395]
بنیادی نائینی.علی
ارائه مدلی شاخص برای بومیسازی فناوری در صنعت پتروشیمی با استفاده از روش تصمیمگیری چند معیاره فازی
[
دوره15,
شماره
49
- زمستانسال
1395]
بنيادی نائينی.علی
بررسی تأثیرگذاری و تأثیرپذیری مؤلفه های هوش هیجانی بر رضایت شغلی و تعهد سازمانی کارکنان با استفاده از روش دیمتل (مطالعه موردی: شرکت نفت مناطق مرکزی ایران)
[
دوره15,
شماره
48
- پاییزسال
1395]
بهبودی.امید
رابطه بین کیفیت زندگی کاری و تعهد سازمانی: نقش تعدیلگر توانمندسازی کارکنان
[
دوره15,
شماره
49
- زمستانسال
1395]
بهبودی.امید
رابطه بین کیفیت زندگی کاری و تعهد سازمانی: نقش تعدیلگر توانمندسازی کارکنان
[
دوره15,
شماره
49
- زمستانسال
1395]
بهرامی.محمدرضا
تأثیر احساس مشتری بر ویژگیهای محصول با رویکرد مهندسی کانسی
[
دوره15,
شماره
47
- تابستانسال
1395]