م

  • محمد عرازی.شرف الدین تدوین ره‌نگاشت جانشین‌پروری در سطح سازمان (مطالعه موردی: شرکت انتقال گاز- منطقه 3 عملیات انتقال گاز) [ دوره16, شماره 51 - تابستان سال 1396]
  • محمدیان.محمود تبیین مدل توسعه منابع انسانی با رویکرد بهبود فرهنگ سازمانی (مطالعه موردی: وزارت دادگستری) [ دوره16, شماره 50 - بهار سال 1396]
  • محمدي.مهدي شناسایی موانع و چالش‌هاي شکل‌گیری و توسعه نظام نوآوری در بخش هوانوردی عمومی ایران [ دوره16, شماره 53 - زمستان سال 1396]
  • محمود زاده.ابراهیم نوآوری در پژوهش؛ کاربرد فاوا برای حل چالش‌های پژوهش در ایران [ دوره16, شماره 53 - زمستان سال 1396]
  • مرادی.یزدان تبيين شکاف کارآفريني و تجاري سازي فناوري در همکاري صنعت و دانشگاه [ دوره16, شماره 53 - زمستان سال 1396]
  • مرتضوی.سعید کشف محتواي ابعاد نيروي کار احساسي پرستاران و بررسي تاثير اقدامات مديريت منابع انساني بر آن در بيمارستان‌هاي دولتي مشهد [ دوره16, شماره 51 - تابستان سال 1396]
  • مرتضوی.سعید شناخت مؤلفه های فرهنگ سازمانی و اثر آن بر ابعاد توانمند سازی منابع انسانی (مورد مطالعه: شهرداری مشهد) [ دوره16, شماره 52 - پاییز سال 1396]
  • مروج.محمود الگوی مدیریت راهبردی اجرای خط مشی¬های سازمان های فرهنگی [ دوره16, شماره 52 - پاییز سال 1396]
  • مظفری.مرضیه شناسايي و رتبه‌بندی شاخص‌های بهره‌وری تیم‌های کاری بيمارستاني با استفاده از رويكرد ANP-BWM (مورد کاوی: بیمارستان سجاد تهران) [ دوره16, شماره 53 - زمستان سال 1396]
  • معتمد.افسانه بررسي نقش اثربخشي کسب و کار هوشمند در اثربخشی سازمان [ دوره16, شماره 53 - زمستان سال 1396]
  • ملک زاده.غلامرضا شناخت مؤلفه های فرهنگ سازمانی و اثر آن بر ابعاد توانمند سازی منابع انسانی (مورد مطالعه: شهرداری مشهد) [ دوره16, شماره 52 - پاییز سال 1396]
  • منطقي.منوچهر شناسایی موانع و چالش‌هاي شکل‌گیری و توسعه نظام نوآوری در بخش هوانوردی عمومی ایران [ دوره16, شماره 53 - زمستان سال 1396]
  • مولايي نيا. عزت‌الله تدوین شاخص های مدیریت بحران با رویکرد خارج سازی قرآن از مهجوریت (مورد مطالعه:بحران گوساله پرستی قوم حضرت موسی(ع)) [ دوره16, شماره 53 - زمستان سال 1396]
  • مومنی.عصمت ساخت، اعتباریابی و رواسازی پرسشنامه مدیریت دانش بر اساس مدل نوناکا و تاکه اوچی در دانشگاه پیام نور [ دوره16, شماره 53 - زمستان سال 1396]
  • میرمحمدی.سید محمد هویت برند ملی صادراتی ایران و استراتژی ترفیع آن [ دوره16, شماره 52 - پاییز سال 1396]