پ

  • پایدار.صادق بررسی تاثیر هویت¬یابی مشتری با برند بر تأثیر اجتماعی، ارزش‌های لذت¬جویانه تجربی و قصد خرید مجدد با تبیین نقش عوامل پیش¬آیندی [ دوره22, شماره 77 , 77 - زمستان سال 1402]
  • پرهیزگار.محمدمهدی تدوین و تبیین الگوی طراحی مدل کسب و کار با رویکرد اقتصاد مقاومتی با استفاده از روش فراترکیب [ دوره22, شماره 76 , 76 - پاییز سال 1402]
  • پیله وری.نازنین الگوی ظرفیت سازی توسعه اخلاق حرفه‌ ای در سازمانهای دولتی فعال در بخش عمومی [ دوره22, شماره 77 , 77 - زمستان سال 1402]