پایدار.صادق
بررسی تاثیر هویت¬یابی مشتری با برند بر تأثیر اجتماعی، ارزشهای لذت¬جویانه تجربی و قصد خرید مجدد با تبیین نقش عوامل پیش¬آیندی
[
دوره22,
شماره
77
,
77
- زمستانسال
1402]
پرهیزگار.محمدمهدی
تدوین و تبیین الگوی طراحی مدل کسب و کار با رویکرد اقتصاد مقاومتی با استفاده از روش فراترکیب
[
دوره22,
شماره
76
,
76
- پاییزسال
1402]
پیله وری.نازنین
الگوی ظرفیت سازی توسعه اخلاق حرفه ای در سازمانهای دولتی فعال در بخش عمومی
[
دوره22,
شماره
77
,
77
- زمستانسال
1402]