جعفری.علی
بررسي تاثیر مولفههای استراتژی بازاريابي حسي بر ارزش ويژه برند با میانجيگری رضايت مخاطبین و اعتبار برند (مورد مطالعه: برنامههای سیمای جمهوری اسلامی ایران)
[
دوره22,
شماره
74
,
74
- بهارسال
1402]
جلالی.سیدمجتبی
شاخصه¬های مدیریت مطلوب در نظام حوزه با تکیه بر دیدگاه مقام معظم رهبری
[
دوره22,
شماره
75
,
75
- تابستانسال
1402]
جمالی.احسان
طراحی مدل اثربخشی تبلیغات تاییدکنندگان مشهور با توجه به اثر تعاملی داخلی سازی و شناسایی منابع بر رفتار ونگرش مصرف کننده
[
دوره22,
شماره
75
,
75
- تابستانسال
1402]
جوکار.علی اکبر
طراحی مدل اثربخشی تبلیغات تاییدکنندگان مشهور با توجه به اثر تعاملی داخلی سازی و شناسایی منابع بر رفتار ونگرش مصرف کننده
[
دوره22,
شماره
75
,
75
- تابستانسال
1402]