سبحانی فرد.یاسر
بررسي تاثیر مولفههای استراتژی بازاريابي حسي بر ارزش ويژه برند با میانجيگری رضايت مخاطبین و اعتبار برند (مورد مطالعه: برنامههای سیمای جمهوری اسلامی ایران)
[
دوره22,
شماره
74
,
74
- بهارسال
1402]
سبک رو.مهدی
بررسی تاثیر هویت¬یابی مشتری با برند بر تأثیر اجتماعی، ارزشهای لذت¬جویانه تجربی و قصد خرید مجدد با تبیین نقش عوامل پیش¬آیندی
[
دوره22,
شماره
77
,
77
- زمستانسال
1402]
سرلک.محمد علی
طراحی الگوی کاهش آنتروپی رفتاری کارکنان اداری دادگستری با تمرکز بر مدل سه شاخگی
[
دوره22,
شماره
77
,
77
- زمستانسال
1402]
سلسبیل.مهسا
تحلیل مطالعات سیاستگذاری مبتنی بر بینشهای رفتاری با بهرهگیری از روش علمسنجی
[
دوره22,
شماره
74
,
74
- بهارسال
1402]
سموئی.پروانه
هماهنگی تأمین و توزیع اقلام امدادی در لجستیک بشردوستانه بر اساس قرارداد انعطافپذیری کمیت و برونسپاری
[
دوره22,
شماره
74
,
74
- بهارسال
1402]