ج

  • جعفری.علی بررسي تاثیر مولفه‌های استراتژی بازاريابي حسي بر ارزش ويژه برند با میانجي‌گری رضايت مخاطبین و اعتبار برند (مورد مطالعه: برنامه‌های سیمای جمهوری اسلامی ایران) [ دوره22, شماره 74 , 74 - بهار سال 1402]
  • جمالی.احسان طراحی مدل اثربخشی تبلیغات تاییدکنندگان مشهور با توجه به اثر تعاملی داخلی سازی و شناسایی منابع بر رفتار ونگرش مصرف کننده [ دوره22, شماره 75 , 75 - تابستان سال 1402]
  • جنتی فر.حسین فراترکیب پیش‌آیند‌ها و پیامد‌های بازاریابی دیجیتال [ دوره22, شماره 74 , 74 - بهار سال 1402]
  • جوکار.علی اکبر طراحی مدل اثربخشی تبلیغات تاییدکنندگان مشهور با توجه به اثر تعاملی داخلی سازی و شناسایی منابع بر رفتار ونگرش مصرف کننده [ دوره22, شماره 75 , 75 - تابستان سال 1402]