ب

  • باطبی.نرگس بررسی رابطه بین مؤلفه های عدالت سازمانی و تعهد سازمانی (مطالعه موردی در شرکت مخابرات استان تهران) [ دوره12, شماره 34 - بهار سال 1392]
  • بزرگ‌خو.حامد مطالعه و بررسی تاثیر ارزش ویژه برند، تجربیات پیشین از برند، رضایت از برند و اعتماد به برند بر وفاداری به برند (مطالعه موردی خریداران کفش اِکو) [ دوره12, شماره 36 - پاییز سال 1392]
  • بنيادی نائينی.علی ارائه یک مدل استوار به منظور انتخاب تامین کننده در زنجیره تامین با رویکرد تلفیقی تحلیل سلسله مراتبی-بولزای و روش رتبه بندی پاف بر روی اعداد خاکستری سه پارامتره [ دوره12, شماره 34 - بهار سال 1392]
  • بنيادی نائينی.علی تحليل و رتبه بندي وضعيت فرهنگ سازماني و بهره وري فردي كاركنان منطبق با شرايط بومي- اسلامي (مطالعه موردي : بانك سپه) [ دوره12, شماره 37 - زمستان سال 1392]
  • بنيادی نائينی.علی آموزش حین خدمت منابع انسانی دانشگاه و تاثیر آن در کیفیت زندگی کاری و عملکرد کارکنان ( مطالعه موردی:کارکنان دانشگاه علم و صنعت ایران) [ دوره12, شماره 35 - تابستان سال 1392]
  • بهرامی.فاطمه بررسي رابطه باورهاي فراشناختي مختل با سبك‌هاي تصميم‌گيري مديران دانشگاه صنعتي مالك اشتر [ دوره12, شماره 37 - زمستان سال 1392]
  • بيک‏ويردي.مجيد سنجش ميزان اثربخشي استراتژي‏ها در روش کارت امتيازي متوازن به كمك فرآيند تحليل شبكه‏اي فازي [ دوره12, شماره 37 - زمستان سال 1392]