باطبی.نرگس
بررسی رابطه بین مؤلفه های عدالت سازمانی و تعهد سازمانی (مطالعه موردی در شرکت مخابرات استان تهران)
[
دوره12,
شماره
34
- بهارسال
1392]
بزرگخو.حامد
مطالعه و بررسی تاثیر ارزش ویژه برند، تجربیات پیشین از برند، رضایت از برند و اعتماد به برند بر وفاداری به برند (مطالعه موردی خریداران کفش اِکو)
[
دوره12,
شماره
36
- پاییزسال
1392]
بنيادی نائينی.علی
ارائه یک مدل استوار به منظور انتخاب تامین کننده در زنجیره تامین با رویکرد تلفیقی تحلیل سلسله مراتبی-بولزای و روش رتبه بندی پاف بر روی اعداد خاکستری سه پارامتره
[
دوره12,
شماره
34
- بهارسال
1392]
بنيادی نائينی.علی
تحليل و رتبه بندي وضعيت فرهنگ سازماني و بهره وري فردي كاركنان منطبق با شرايط بومي- اسلامي (مطالعه موردي : بانك سپه)
[
دوره12,
شماره
37
- زمستانسال
1392]
بنيادی نائينی.علی
آموزش حین خدمت منابع انسانی دانشگاه و تاثیر آن در کیفیت زندگی کاری و عملکرد کارکنان ( مطالعه موردی:کارکنان دانشگاه علم و صنعت ایران)
[
دوره12,
شماره
35
- تابستانسال
1392]
بهرامی.فاطمه
بررسي رابطه باورهاي فراشناختي مختل با سبكهاي تصميمگيري مديران دانشگاه صنعتي مالك اشتر
[
دوره12,
شماره
37
- زمستانسال
1392]
بيکويردي.مجيد
سنجش ميزان اثربخشي استراتژيها در روش کارت امتيازي متوازن به كمك فرآيند تحليل شبكهاي فازي
[
دوره12,
شماره
37
- زمستانسال
1392]