فروزنده دهکردی.لطف الله
مدل نقش دانش بازار و ابعاد آن در تشخیص و بهره برداری از فرصتهای کارآفرینانه
[
دوره12,
شماره
37
- زمستانسال
1392]
فروزنده دهکردی.لطف اله
بررسی عوامل مؤثر بر ایجاد موقعیت یابی استراتژیک در صنعت پتروشیمی ( مورد مطالعه: شرکت پتروشیمی بیستون)
[
دوره12,
شماره
37
- زمستانسال
1392]
فرهادي نهاد.رومينا
بررسي عوامل مؤثر بر ايجاد ارزش ويژه برند در آموزش عالي (مورد مطالعه دانشگاه پيام نور)
[
دوره12,
شماره
35
- تابستانسال
1392]
فرهی بوزنجانی.برزو
تأثیر تأمین نیازهای برتر کارکنان و فرهنگ انطباقپذیر بر رابطه بین رهبری تحولآفرین و نوآوری سازمانی (مطالعه موردی سازمانهای فناوریمحور)
[
دوره12,
شماره
36
- پاییزسال
1392]
فهيما.مريم
تحليل و رتبه بندي وضعيت فرهنگ سازماني و بهره وري فردي كاركنان منطبق با شرايط بومي- اسلامي (مطالعه موردي : بانك سپه)
[
دوره12,
شماره
37
- زمستانسال
1392]