ن

  • نادري.آزاده مدل سازی معادلات ساختاری بر مبنای مدل عملیاتی بازاریابی با رویکرد تحلیل مدل ارتباطات بازاریابی یکپارچه [ دوره12, شماره 37 - زمستان سال 1392]
  • نجات بخش اصفهانی.علی مدل بلوغ مديريت پروژه در سازمان‌هاي تحقيقاتي پروژه محور [ دوره12, شماره 37 - زمستان سال 1392]
  • نجاتبخش اصفهانی.علی طراحی مدل ارتقای جایگاه برند حلال در بازارهای جهانی [ دوره12, شماره 34 - بهار سال 1392]
  • نوذری.حامد بهبود پیشبینی زمان اتمام پروژه بر مبنای اطلاعات سیستم مدیریت ارزش کسب شده [ دوره12, شماره 37 - زمستان سال 1392]
  • نيکخواه فرخاني.زهرا بررسی تاثیر جو اخلاقی سازمان بر عملکرد سازمانی و تمایل به ترک خدمت [ دوره12, شماره 37 - زمستان سال 1392]