ر

  • ربیعی.آمنه تاثیر الگوی اخلاق حرفه ای مدیران آموزش عالی بر ارتقاء کارایی آنها [ دوره20, شماره 67 , 67 - تابستان سال 1400]
  • رجب زاده قطری.علی شناسایی و تجزیه و تحلیل شاخص های قابلیت های خدماتی در صنایع کوچک ایران با استفاده از ادغام رویکردهای مدلسازی ساختاری تفسیری و میک مک فازی [ دوره20, شماره 67 , 67 - تابستان سال 1400]
  • رجب زاده قطری.علی مدلسازی بازاریابی توصیه ای الکترونیکی بر مبنای متن کاوی نظرات کاربران، رویکردی نوین بر تجارت‌اجتماعی [ دوره20, شماره 68 , 68 - پاییز سال 1400]
  • رجوعی.مرتضی طراحی ساختار سازمانی منطبق با فعالیت¬های کارکردی مسجد [ دوره20, شماره 67 , 67 - تابستان سال 1400]
  • رحیم حسینی.سیدمنصور ارائه مدل آینده‌پژوهانۀ مدیریت پایدار منابع آب مبتنی بر رویکرد برنامه‌ریزی سناریو محور (مورد کاوی: استان گلستان) [ دوره20, شماره 67 , 67 - تابستان سال 1400]
  • رخصت طلب.محمد جواد شناسایی بازیگران مؤثر شبکه معاملات ارز در سامانه نیما به کمک تحلیل شبکه‌های اجتماعی [ دوره20, شماره 68 , 68 - پاییز سال 1400]
  • رسولیان.محسن شناسایی عوامل موثر بر موفقیت صندوق های بازنشستگی ( با استفاده از تکنینک تحلیل محتوا) [ دوره20, شماره 66 - بهار سال 1400]
  • رشادت جو.حمیده علم سنجی و تحلیل محتوی پژوهش ها در حوزه كارآفريني سازماني از منظر کارآفرینی فردی و گروهی در سازمان [ دوره20, شماره 66 - بهار سال 1400]
  • رضائیان فردویی.صدیقه تدوین ره‌نگاشت مبتنی بر یادگیری برای کاربردصنعت نسل چهارم (فناوری اینترنت اشیا) در صنعت توزیع و فروش محصولات بهداشتی [ دوره20, شماره 68 , 68 - پاییز سال 1400]
  • رفیعی آتانی.عطاالله طراحی مدل مفهومی رفتار مصرف‌کننده مبتنی بر علوم اسلامی، رفتاری و شناختی با استفاده از روش فراترکیب [ دوره20, شماره 69 , 69 - زمستان سال 1400]
  • رفیعی.محمدرضا بررسی راهکارهای مقابله با کمبود نیروی متخصص امنیت فضای سایبر در کشور [ دوره20, شماره 68 , 68 - پاییز سال 1400]
  • رفيعي.مجتبي تأثیر فرهنگ بر پارانویا از طریق عدالت سازمانی [ دوره20, شماره 69 , 69 - زمستان سال 1400]
  • رمضانی.الهام مدلسازی بازاریابی توصیه ای الکترونیکی بر مبنای متن کاوی نظرات کاربران، رویکردی نوین بر تجارت‌اجتماعی [ دوره20, شماره 68 , 68 - پاییز سال 1400]