حسن پور.اکبر
طراحی الگوی دیدهبانی منابع انسانی با تاکید برالزامات و چالشهای آن
[
دوره20,
شماره
66
- بهارسال
1400]
حسن زاده گراوند.لیلا
ارائه الگوی خطمشیهای اینترنت اشیا در ایران از طریق کاربست روش تحلیل مضمون
[
دوره20,
شماره
67
,
67
- تابستانسال
1400]
حسنی. علی اکبر
ارائه مدل آیندهپژوهانۀ مدیریت پایدار منابع آب مبتنی بر رویکرد برنامهریزی سناریو محور (مورد کاوی: استان گلستان)
[
دوره20,
شماره
67
,
67
- تابستانسال
1400]
حسین پور.زهرا
واکاوی رابطهی سبکرهبری تحولآفرین-تبادلی با سکوت و آوای سازمانی: رویکرد فراتحلیل
[
دوره20,
شماره
66
- بهارسال
1400]
حسینی.روحاله
طراحی سیستم نوآوری و جذب ایده در شبکه هوشمند انرژی الکتریکی براساس رویکرد فریمینگ و تحلیل معادلات ساختاری
[
دوره20,
شماره
69
,
69
- زمستانسال
1400]
حسینی.میرزا حسن
بررسی نقش یکپارچگی زنجیرهی تأمین در تولید بههنگام و عملکرد شرکت (مطالعهی موردی: شرکتهای فرآوری کننده کشمش شهرستان ملایر)
[
دوره20,
شماره
66
- بهارسال
1400]
حسینی.میرزا حسن
طراحی مدل بازاریابی سبز در بازارهای مصرفی در کسب و کارهای کوچک و متوسط جهت ورود به بازارهای بین المللی با رویکرد متدولوژی سیستم نرم
[
دوره20,
شماره
69
,
69
- زمستانسال
1400]
حقیقی کفاش.مهدی
طراحی و تبیین الگوی استراتژیهای بازاریابی و فروش در صنعت پخش مواد غذایی
[
دوره20,
شماره
67
,
67
- تابستانسال
1400]
حکاک.محمد
رهبری اقتدارگرا و کاهش استعدادهای پروتئین: تحلیل نقش میانجی فرهنگ بروکراتیک ( مورد مطالعه: شرکت های دارویی با مالکیت دولتی)
[
دوره20,
شماره
67
,
67
- تابستانسال
1400]
حکاک.محمد
ارائه الگوی زنجیره ارزش شایستگی¬های مدیران منابع انسانی سازمان¬های دولتی مبتنی بر صلاحیت¬های حرفه¬ای
[
دوره20,
شماره
68
,
68
- پاییزسال
1400]
حکیمی.ایمان
رهبری تحولگرا و توسعه قابلیتهای بازاریابی: تبیین نقش میانجی جهتگیریهای استراتژیک بازارگرایی و کارآفرینی
[
دوره20,
شماره
68
,
68
- پاییزسال
1400]
حمیدیان پور.فخریه
بررسی تأثیر تأییدکننده های مشهور در تبلیغات بر خرید وسواسی با میانجیگری مادیگرایی و تعدیل گری سطح آگاهی مصرفکننده، اعتمادبهنفس و تمایل به مد در بین خریداران جوان
[
دوره20,
شماره
69
,
69
- زمستانسال
1400]
حورعلی.منصوره
تدوین رهنگاشت مبتنی بر یادگیری برای کاربردصنعت نسل چهارم (فناوری اینترنت اشیا) در صنعت توزیع و فروش محصولات بهداشتی
[
دوره20,
شماره
68
,
68
- پاییزسال
1400]
حیدری.زهرا
بررسی تأثیر تأییدکننده های مشهور در تبلیغات بر خرید وسواسی با میانجیگری مادیگرایی و تعدیل گری سطح آگاهی مصرفکننده، اعتمادبهنفس و تمایل به مد در بین خریداران جوان
[
دوره20,
شماره
69
,
69
- زمستانسال
1400]