ح

  • حسن پور.اکبر طراحی الگوی دیده‌بانی منابع انسانی با تاکید برالزامات و چالشهای آن [ دوره20, شماره 66 - بهار سال 1400]
  • حسن زاده گراوند.لیلا ارائه الگوی خط‌مشی‌های اینترنت اشیا در ایران از طریق کاربست روش تحلیل مضمون [ دوره20, شماره 67 , 67 - تابستان سال 1400]
  • حسنی. علی اکبر ارائه مدل آینده‌پژوهانۀ مدیریت پایدار منابع آب مبتنی بر رویکرد برنامه‌ریزی سناریو محور (مورد کاوی: استان گلستان) [ دوره20, شماره 67 , 67 - تابستان سال 1400]
  • حسین پور.زهرا واکاوی رابطه‌ی سبک‌رهبری تحول‌آفرین-تبادلی با سکوت و آوای سازمانی: روی‌کرد فراتحلیل [ دوره20, شماره 66 - بهار سال 1400]
  • حسینی.روح‌اله طراحی سیستم نوآوری و جذب ایده در شبکه هوشمند انرژی الکتریکی براساس رویکرد فریمینگ و تحلیل معادلات ساختاری [ دوره20, شماره 69 , 69 - زمستان سال 1400]
  • حسینی.میرزا حسن بررسی نقش یکپارچگی زنجیره‌ی تأمین در تولید به‌هنگام و عملکرد شرکت (مطالعه‌ی موردی: شرکت‌های فرآوری کننده کشمش شهرستان ملایر) [ دوره20, شماره 66 - بهار سال 1400]
  • حسینی.میرزا حسن طراحی مدل بازاریابی سبز در بازارهای مصرفی در کسب و کارهای کوچک و متوسط جهت ورود به بازارهای بین المللی با رویکرد متدولوژی سیستم نرم [ دوره20, شماره 69 , 69 - زمستان سال 1400]
  • حقیقی کفاش.مهدی طراحی و تبیین الگوی استراتژی‌های بازاریابی و فروش در صنعت پخش مواد غذایی [ دوره20, شماره 67 , 67 - تابستان سال 1400]
  • حکاک.محمد رهبری اقتدارگرا و کاهش استعدادهای پروتئین: تحلیل نقش میانجی فرهنگ بروکراتیک ( مورد مطالعه: شرکت های دارویی با مالکیت دولتی) [ دوره20, شماره 67 , 67 - تابستان سال 1400]
  • حکاک.محمد ارائه الگوی زنجیره ارزش شایستگی¬های مدیران منابع انسانی سازمان¬های دولتی مبتنی بر صلاحیت¬های حرفه¬ای [ دوره20, شماره 68 , 68 - پاییز سال 1400]
  • حکیمی.ایمان رهبری تحول‌گرا و توسعه قابلیت‌های بازاریابی: تبیین نقش میانجی جهت‌گیریهای استراتژیک بازارگرایی و کارآفرینی [ دوره20, شماره 68 , 68 - پاییز سال 1400]
  • حمیدیان پور.فخریه بررسی تأثیر تأییدکننده های مشهور در تبلیغات بر خرید وسواسی با میانجی‌گری مادی‌گرایی و تعدیل گری سطح آگاهی مصرف‌کننده، اعتمادبه‌نفس و تمایل به مد در بین خریداران جوان [ دوره20, شماره 69 , 69 - زمستان سال 1400]
  • حورعلی.منصوره تدوین ره‌نگاشت مبتنی بر یادگیری برای کاربردصنعت نسل چهارم (فناوری اینترنت اشیا) در صنعت توزیع و فروش محصولات بهداشتی [ دوره20, شماره 68 , 68 - پاییز سال 1400]
  • حیدری.زهرا بررسی تأثیر تأییدکننده های مشهور در تبلیغات بر خرید وسواسی با میانجی‌گری مادی‌گرایی و تعدیل گری سطح آگاهی مصرف‌کننده، اعتمادبه‌نفس و تمایل به مد در بین خریداران جوان [ دوره20, شماره 69 , 69 - زمستان سال 1400]