ر

  • رجبی پور میبدی.علیرضا اثر محيط خدمات بر رفتار مخرب مشتري با توجه به سطح آسيب‌پذيري مشتري در رستوران‌هاي شهر يزد [ دوره21, شماره 73 , 73 - زمستان سال 1401]
  • رحمان سرشت.حسین اثر انتخاب‌های راهبردی و سامانه‌های کنترل مدیریت بر عملکرد سازمانی در ایران [ دوره21, شماره 72 , 72 - پاییز سال 1401]
  • رخیده.محمدرضا طراحی الگوی سرزمین فرصت‌ها برای شکل گیری بنگاه‌های کوچک و متوسط: با تأکید بر عوامل علی و پدیده‌محوری [ دوره21, شماره 72 , 72 - پاییز سال 1401]
  • رستگار.عباسعلی طراحي و تبيين مدل مديريت استراتژيک منابع انساني سبز در صنايع لبني (بر اساس تحليل تم) [ دوره21, شماره 70 , 70 - بهار سال 1401]
  • رضايي. محسن تاثير همراستايي بازاريابي الکترونيکي با استراتژي کلان سازمان در بهبود عملکرد سازمان هاي بازرگاني [ دوره21, شماره 70 , 70 - بهار سال 1401]
  • رودساز.حبیب الله تحلیل پدیدارشناسانه قلمرو مفهومی پدیده یادگیری بین سازمانی [ دوره21, شماره 72 , 72 - پاییز سال 1401]