حاجیان.محمدمهدی
مدلی برای تعامل نهادهای ناظر و موسسات گزارش دهنده قیمت به منظور ارتقای کارایی نظام قیمت گذاری نفت خام در بازارهای نفت با استفاده از تئوری داده-بنیاد کلاسیک
[
دوره21,
شماره
70
,
70
- بهارسال
1401]
حبیبی راد.امین
توسعه ابزاری جهت هوشمندسازی سازمان¬ در سنجش سطح بلوغ مدیریت پروژه و ارائه راهکارهای بهبود
[
دوره21,
شماره
70
,
70
- بهارسال
1401]
حسین زاده.علی
طراحی مدل داینامیکی ارزش ویژه برند با تمرکز بر اخبار جعلی و دانش مشتری (مورد مطالعه برند کوکاکولا)
[
دوره21,
شماره
73
,
73
- زمستانسال
1401]
حسینعلیخانی.مصطفی
تحلیل و ارزیابی راهبردهای نظارت سازمانی در پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی
[
دوره21,
شماره
72
,
72
- پاییزسال
1401]
حسینی.روحاله
تحلیل و ارزیابی راهبردهای نظارت سازمانی در پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی
[
دوره21,
شماره
72
,
72
- پاییزسال
1401]
حسینی.میرزا حسن
طراحي مدل همسويي سيستم هاي كنترل مديريت و استراتژي بر مبناي ديدگاه قابليت پويا ( مورد مطالعه: شرکت های داروئی پذیرفته شده در بورس )
[
دوره21,
شماره
70
,
70
- بهارسال
1401]
حسینی.میرزا حسن
تاثير همراستايي بازاريابي الکترونيکي با استراتژي کلان سازمان در بهبود عملکرد سازمان هاي بازرگاني
[
دوره21,
شماره
70
,
70
- بهارسال
1401]