ح

  • حاجیان.محمدمهدی مدلی برای تعامل نهادهای ناظر و موسسات گزارش دهنده قیمت به منظور ارتقای کارایی نظام قیمت گذاری نفت خام در بازارهای نفت با استفاده از تئوری داده-بنیاد کلاسیک [ دوره21, شماره 70 , 70 - بهار سال 1401]
  • حبیبی راد.امین توسعه ابزاری جهت هوشمندسازی سازمان¬ در سنجش سطح بلوغ مدیریت پروژه و ارائه راهکارهای بهبود [ دوره21, شماره 70 , 70 - بهار سال 1401]
  • حسین زاده.علی طراحی مدل داینامیکی ارزش ویژه برند با تمرکز بر اخبار جعلی و دانش مشتری (مورد مطالعه برند کوکاکولا) [ دوره21, شماره 73 , 73 - زمستان سال 1401]
  • حسینعلیخانی.مصطفی تحلیل و ارزیابی راهبردهای نظارت سازمانی در پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی [ دوره21, شماره 72 , 72 - پاییز سال 1401]
  • حسینی.روح‌اله تحلیل و ارزیابی راهبردهای نظارت سازمانی در پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی [ دوره21, شماره 72 , 72 - پاییز سال 1401]
  • حسینی.میرزا حسن طراحي مدل همسويي سيستم هاي كنترل مديريت و استراتژي بر مبناي ديدگاه قابليت پويا ( مورد مطالعه: شرکت های داروئی پذیرفته شده در بورس ) [ دوره21, شماره 70 , 70 - بهار سال 1401]
  • حسینی.میرزا حسن تاثير همراستايي بازاريابي الکترونيکي با استراتژي کلان سازمان در بهبود عملکرد سازمان هاي بازرگاني [ دوره21, شماره 70 , 70 - بهار سال 1401]