نعمتی.نسرین
واکاوی تاثیر تعامل شخصی فروشندگان بر تمایل به بازاریابی دهان به دهان مشتری با میانجی گری تجربه موثر مشتری و تعدیل گری قوم گرایی مشتری و تمایل به محصول خارجی (مورد مطالعه مشتریان فروشگاههای زنجیره ای جانبو در شهر تبریز)
[
دوره21,
شماره
73
,
73
- زمستانسال
1401]
نوری. فاطمه
توسعه ابزاری جهت هوشمندسازی سازمان¬ در سنجش سطح بلوغ مدیریت پروژه و ارائه راهکارهای بهبود
[
دوره21,
شماره
70
,
70
- بهارسال
1401]
نیاکان.لیلی
ارائه مدل ارزیابی بازاریابی سبز در شرکت های بیمه
[
دوره21,
شماره
71
,
71
- تابستانسال
1401]
نیکویه. مهدی
واکاوی و دسته بندی عوامل و ظرفیت¬های موثر بر ارتقای وضعیت سرمایه اجتماعی با روش تحلیل علی لایه¬ای
[
دوره21,
شماره
71
,
71
- تابستانسال
1401]