ه

  • هاتفی.محمدعلی یک مدل کاربردی در تشخیص و رتبه بندی فاکتورهای کلیدی موفقیت در پیاده سازی و اجرای نظام مديريت ريسك پروژه (موردکاوی: پژوهشگاه صنعت نفت) [ دوره15, شماره 49 - زمستان سال 1395]
  • هاجری.رضا طراحی و تبیین الگوی استراتژی‌های بازاریابی و فروش در صنعت پخش مواد غذایی [ دوره20, شماره 67 , 67 - تابستان سال 1400]
  • هاشمی.محمد واکاوی فرایند شناسایی فرصت در شرکت های فعال درحوزه فناوری های همگرا [ دوره17, شماره 56 - پاییز سال 1397]
  • هریوندی.حجت سنجش رضايتمندی و ارايه راهكارهاي ايجاد رضايت در مشتريان شركت آب منطقه ای با رويكرد حفاظت از منابع آب (منطقه مورد تحقيق : خراسان رضوي) [ دوره13, شماره 40 - پاییز سال 1393]
  • همايوني.سمانه بررسي رابطه ميان مديريت دانش و اثربخشي بنگاه‌هاي كوچك با فناوری پايين [ دوره11, شماره 30 - بهار سال 1391]
  • همتی نوعدوست گیلانی.مهناز ارزیابی عملکرد مراکز آموزش فنی و حرفهای استان گیلان، با رویکرد کارت امتیازی متوازن و به روش تحلیل سلسله مراتبی [ دوره13, شماره 39 - تابستان سال 1393]
  • همتی نوعدوست گیلانی.مهناز آسیب شناسی دوره های آموزشی موسسات جامع علمی کاربردی مهارت استان گیلان با رویکرد سه شاخگی و به روش تحلیل سلسله مراتبی AHP)) [ دوره15, شماره 49 - زمستان سال 1395]
  • همتی نوعدوست گیلانی.مهناز ارزیابی عملکرد بیمارستان های خصوصی استان گیلان با رویکردBSC و به روش ANP [ دوره19, شماره 64 - پاییز سال 1399]
  • همتیان.هادی طراحي مدل ارزيابي عوامل مؤثر در تعالي منابع انساني با رويکرد پويايي شناسي هاي سيستم (مورد مطالعه: صنايع کاشي و سراميک استان يزد) [ دوره20, شماره 66 - بهار سال 1400]
  • هنرمند عظیمی.مرتضی ارائه مدل کسب و کار سبز در صنعت لبنیات [ دوره19, شماره 65 - زمستان سال 1399]
  • هوشنگی.مهسا ارزیابی عملکرد زیر شاخه های صنایع ايران با رويكرد تحليل مؤلفه‌هاي اصلي و تاکسونومی [ دوره11, شماره 32 - پاییز سال 1391]
  • هوشیار.وجیهه شناسایی عوامل موثر بر فرایند انتقال دانش در سازمان‌های شغل سیار [ دوره13, شماره 40 - پاییز سال 1393]
  • هوشیار.وجیهه واکاوي ابعاد و مولفه هاي مدل شايستگي هاي مديران در سيستم بانکي (يک رويکرد کيفي) [ دوره11, شماره 31 - تابستان سال 1391]
  • هوشیار.وجیهه تاثير سکوت سازماني بر تمايل به ترک خدمت کارکنان به واسطه حمله عاطفي در ميان کارکنان موسسات آموزش عالي غير انتفاعي و غير دولتي شهر مشهد [ دوره14, شماره 45 - زمستان سال 1394]
  • هوشیار.وجیهه بررسی تاثیر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند با نقش واسط رضایت و نگرش نسبت به برند (مورد مطالعه مشتریان شعب بانک کشاورزی تربت حیدریه) [ دوره17, شماره 55 - تابستان سال 1397]
  • هوشیار.وجیهه بررسی تاثیر صلاحیت های کارکنان صف بر رضایت مشتریان از فروشگاه با نقش تعدیلگر شرایط موقعیتی ( مورد مطالعه : فروشگاه هایپرمی مشهد) [ دوره22, شماره 74 , 74 - بهار سال 1402]