حاج اسمعیلیان.فاطمه
تئوری بازی ها در انتخاب اتحادهای استراتژیک بر مبنای استراتژی نوآوری؛ بررسی صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران
[
دوره19,
شماره
64
- پاییزسال
1399]
حاجی اسماعیلی.مهرداد
ارزیابی سیاست¬های اجرای به هنگام پروژه¬های عمرانی زیرساختی دولتی ایران با استفاده از پویایی¬شناسی سیستم (SD)
[
دوره22,
شماره
76
,
76
- پاییزسال
1402]
حاجی پور.بهمن
رویکرد کارآفرینی، رویکرد غالب خلق استراتژی در شرکت های موفق ایران
[
دوره15,
شماره
49
- زمستانسال
1395]
حاجی پور.بهمن
تاثیر منابع وریسک بر استراتژی رشد بنگاه در صنایع هایتک
[
دوره17,
شماره
56
- پاییزسال
1397]
حاجی زاده.مینا
تدریس بر اساس تفاوتهای فردی وبررسی تأثیر آن در افزایش سطح یادگیری دروس ریاضی و علوم دانش آموزان دوره راهنمایی تحصیلی
[
دوره12,
شماره
37
- زمستانسال
1392]
حاجی شفیعی.جمال
تأثیر تأمین نیازهای برتر کارکنان و فرهنگ انطباقپذیر بر رابطه بین رهبری تحولآفرین و نوآوری سازمانی (مطالعه موردی سازمانهای فناوریمحور)
[
دوره12,
شماره
36
- پاییزسال
1392]
حاجی کریمی.بابک
مدلسازی بانکداری جامع با تاکیدبر توانمندسازی کارکنان
[
دوره19,
شماره
63
- تابستانسال
1399]
حاجیان.محمدمهدی
مدلی برای تعامل نهادهای ناظر و موسسات گزارش دهنده قیمت به منظور ارتقای کارایی نظام قیمت گذاری نفت خام در بازارهای نفت با استفاده از تئوری داده-بنیاد کلاسیک
[
دوره21,
شماره
70
,
70
- بهارسال
1401]
حاجیبابایی.حمیدرضا
مقاله علمی- پژوهشی ارائه راهبردآموزش فرهنگی-تربیتی در تعلیم و تربیت توحیدی
[
دوره13,
شماره
41
- زمستانسال
1393]
حبیبی راد.امین
توسعه ابزاری جهت هوشمندسازی سازمان¬ در سنجش سطح بلوغ مدیریت پروژه و ارائه راهکارهای بهبود
[
دوره21,
شماره
70
,
70
- بهارسال
1401]
حجازی.سید رضا
کاربست رویکرد کارآفرینانه در ایجاد مدل کسب و کارهای تأمین انرژی مطالعه موردی؛ بازار بین المللی گاز
[
دوره19,
شماره
62
- بهارسال
1399]
حجازی.سیدرضا
شناسایی عوامل موثر بر بهره برداری از فرصتهای کارآفرینانه بین المللی برای کسب و کارهای تامین انرژی (مورد مطالعه: شرکت ملی گاز ایران)
[
دوره19,
شماره
64
- پاییزسال
1399]
حسن بیگی.علی
رابطه میزان استفاده از مدیریت دانش با انگیزه پژوهشی دبیران دوره متوسطه شهر تهران در سال تحصیلی 92-91
[
دوره13,
شماره
38
- بهارسال
1393]
حسن پور.اکبر
طراحی الگوی دیدهبانی منابع انسانی با تاکید برالزامات و چالشهای آن
[
دوره20,
شماره
66
- بهارسال
1400]
حسن زاده گراوند.لیلا
ارائه الگوی خطمشیهای اینترنت اشیا در ایران از طریق کاربست روش تحلیل مضمون
[
دوره20,
شماره
67
,
67
- تابستانسال
1400]
حسن زاده.علیرضا
ارائه سیستم خبره فازی جهت اندازه گیری کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی
[
دوره13,
شماره
39
- تابستانسال
1393]
حسن نژاد.مریم
سنجش رضايتمندی و ارايه راهكارهاي ايجاد رضايت در مشتريان شركت آب منطقه ای با رويكرد حفاظت از منابع آب (منطقه مورد تحقيق : خراسان رضوي)
[
دوره13,
شماره
40
- پاییزسال
1393]
حسنقلی پور.طهمورث
بکارگیری روش فراترکیب جهت ارایه مدل جامع عوامل مؤثر بر تبلیغات اقناعی
[
دوره17,
شماره
56
- پاییزسال
1397]
حسنقلی پور.طهمورث
تئوری بازی ها در انتخاب اتحادهای استراتژیک بر مبنای استراتژی نوآوری؛ بررسی صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران
[
دوره19,
شماره
64
- پاییزسال
1399]
حسنوی.رضا
بررسی ارتباط بین فراِیند های مدیریت دانش و سرمایه فکری در یک مرکز دانش بنیان
[
دوره12,
شماره
37
- زمستانسال
1392]
حسنوی.رضا
ارائه مدل همکاری مبتنی بر سطح آمادگی فناوری در پروژه های تحقیق و توسعه (مطالعه موردی: یک سازمان صنعتی)
[
دوره17,
شماره
56
- پاییزسال
1397]
حسنوی.رضا
تعیین قابلیتهای کلیدی شبکه همکاران در پروژه های تحقیق و توسعه محصولات با سامانه های پیچیده (مطالعه موردی: یک سازمان صنعتی)
[
دوره17,
شماره
54
- بهارسال
1397]
حسنوی.رضا
طراحی الگوی مدیریت دانش مبتنی بر رویکرد نوآوری باز در مراکز دانشگاهی
[
دوره19,
شماره
63
- تابستانسال
1399]
حسنوی.رضا
طراحی الگوی مناسب آموزش مجازی(غیر حضوری)بر مبنای مدیریت ارزش در مقطع ابتدایی
[
دوره22,
شماره
75
,
75
- تابستانسال
1402]
حسنی. علی اکبر
ارائه مدل آیندهپژوهانۀ مدیریت پایدار منابع آب مبتنی بر رویکرد برنامهریزی سناریو محور (مورد کاوی: استان گلستان)
[
دوره20,
شماره
67
,
67
- تابستانسال
1400]
حسنی. علی اکبر
تدوین رهنگاشت جانشینپروری در سطح سازمان (مطالعه موردی: شرکت انتقال گاز- منطقه 3 عملیات انتقال گاز)
[
دوره16,
شماره
51
- تابستانسال
1396]
حسنی.علی اکبر
بررسی نقش فرهنگ سازمانی در موفقیت استقرار سیستم های اطلاعات مدیریت در صنایع خودروسازی
[
دوره14,
شماره
45
- زمستانسال
1394]
حسنی.مجید
بهبود استخراج قوانين وابستگي در انتخاب گروه هاي دانشي در تيم پروژه با تركيب روشهاي داده كاوي با تكنيك TOPSIS
[
دوره13,
شماره
38
- بهارسال
1393]
حسنی.مجید
پویاشناسی تأثیر رهیافت¬های مدیریتی بر شکل¬گیری و تبین مدل-های مدیریت عملکرد
[
دوره15,
شماره
48
- پاییزسال
1395]
حسین بیگی.علیرضا
تبیین انرژی سازمانی بهره ور با استفاده از تحلیل عوامل میدان نیرو
[
دوره19,
شماره
64
- پاییزسال
1399]
حسین پور.داوود
الگوی مدیریت راهبردی اجرای خط مشی¬های سازمان های فرهنگی
[
دوره16,
شماره
52
- پاییزسال
1396]
حسین پور.داوود
چارچوبی برای هماهنگی سبکهای نوآوری ومعماری منابع انسانی درشرکتهای کوچک ومتوسط نوآور
[
دوره13,
شماره
41
- زمستانسال
1393]
حسین پور.زهرا
واکاوی رابطهی سبکرهبری تحولآفرین-تبادلی با سکوت و آوای سازمانی: رویکرد فراتحلیل
[
دوره20,
شماره
66
- بهارسال
1400]
حسین زاده.علی
طراحی مدل داینامیکی ارزش ویژه برند با تمرکز بر اخبار جعلی و دانش مشتری (مورد مطالعه برند کوکاکولا)
[
دوره21,
شماره
73
,
73
- زمستانسال
1401]
حسینعلیخانی.مصطفی
تحلیل و ارزیابی راهبردهای نظارت سازمانی در پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی
[
دوره21,
شماره
72
,
72
- پاییزسال
1401]
حسینی بامکان.سید مجتبی
مرور نظاممند کاربردهای شبکه عصبی مصنوعی در مدیریت زنجیره تأمین
[
دوره19,
شماره
62
- بهارسال
1399]
حسینی رباط.سیده منصوره
کشف محتواي ابعاد نيروي کار احساسي پرستاران و بررسي تاثير اقدامات مديريت منابع انساني بر آن در بيمارستانهاي دولتي مشهد
[
دوره16,
شماره
51
- تابستانسال
1396]
حسینی سرخوش.سیدمهدی
تأثیر تأمین نیازهای برتر کارکنان و فرهنگ انطباقپذیر بر رابطه بین رهبری تحولآفرین و نوآوری سازمانی (مطالعه موردی سازمانهای فناوریمحور)
[
دوره12,
شماره
36
- پاییزسال
1392]
حسینی شکیب.مهرداد
شناسایی و اولویت بندی تواناییهای کلیدی تاثیرگذار بر موفقیت فرآیند انتقال تکنولوژی در صنایع پایین دستی پتروشیمی
[
دوره19,
شماره
65
- زمستانسال
1399]
حسینی نژاد.سید جواد
سنجش ميزان اثربخشي استراتژيها در روش کارت امتيازي متوازن به كمك فرآيند تحليل شبكهاي فازي
[
دوره12,
شماره
37
- زمستانسال
1392]
حسینی نسب.سید شرف الدین
ارزیابی عملکرد شتابدهنده های استارتاپی با استفاده از رویکرد ادغامی تحلیل پوشش داده ها و برنامه ریزی آرمانی
[
دوره18,
شماره
60
- پاییزسال
1398]
حسینی.الهه
بررسی تاثیر توانمندسازی کارکنان بر اشتراکگذاری دانش در سازمان پست و مخابرات شهر شیراز
[
دوره18,
شماره
60
- پاییزسال
1398]
حسینی.روحاله
طراحی سیستم نوآوری و جذب ایده در شبکه هوشمند انرژی الکتریکی براساس رویکرد فریمینگ و تحلیل معادلات ساختاری
[
دوره20,
شماره
69
,
69
- زمستانسال
1400]
حسینی.روحاله
تحلیل و ارزیابی راهبردهای نظارت سازمانی در پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی
[
دوره21,
شماره
72
,
72
- پاییزسال
1401]
حسینی.سید حسین
ایجاد مدلی سیستمی برای شناسایی عوامل موفقیت استقرار نظام مدیریت دانش در سازمانهای هوایی و ارائه راهکارهای بهبود (مورد مطالعاتی:یکی از سازمانهای هوایی)
[
دوره17,
شماره
56
- پاییزسال
1397]
حسینی.سید سعید
الگوي توسعه¬منابع انساني در سازمان¬هاي دولتي ايران با رويكرد خدمات¬عمومي نوين (مورد مطالعه: وزارت نيرو)
[
دوره18,
شماره
58
- بهارسال
1398]
حسینی.سید محمد حسن
ارائهی مدلی جهت ارزیابی رضایت مشتریان در حوزهی فناوری اطلاعات (مطالعه موردی: شرکتهای عضو سازمان نظام صنفی رایانهای تهران)
[
دوره18,
شماره
60
- پاییزسال
1398]
حسینی.سید محمد حسن
ارزیابی تاثیر گرایش به پذیرش تغییر سازمانی بر افزایش رضایت مشتریان با درنظر گرفتن متغیر میانجی بازاریابی رابطه¬مند
[
دوره16,
شماره
50
- بهارسال
1396]
حسینی.سید محمد حسن
شناسایی و ارزیابی عوامل موثر بر موفقیت پیادهسازی سیستم ERP در شرکتهای کوچک و متوسط با تأکید بر چرخه حیات این سیستم
[
دوره16,
شماره
51
- تابستانسال
1396]
حسینی.سید محمد حسن
توسعه مدلی جهت ارزیابی عوامل پذیرش فنآوری اطلاعات در بخش سلامت (مطالعه موردی: استقرار سیستم برنامهریزی منابع بیمارستانی در بیمارستانهای دولتی استان سمنان)
[
دوره19,
شماره
63
- تابستانسال
1399]
حسینی.سید محمد حسن
بررسی نقش فرهنگ سازمانی در موفقیت استقرار سیستم های اطلاعات مدیریت در صنایع خودروسازی
[
دوره14,
شماره
45
- زمستانسال
1394]
حسینی.سید محمود
رویکرد کارآفرینی، رویکرد غالب خلق استراتژی در شرکت های موفق ایران
[
دوره15,
شماره
49
- زمستانسال
1395]
حسینی.سیدفرهنگ
بهینه سازی سرمایه گذاری در بیمه های عمر مبتنی بر برنامه ریزی آرمانی
[
دوره18,
شماره
60
- پاییزسال
1398]
حسینی.فرزانه سادات
ارائه مدلی برای مشتریحمایتگر (مشتریان مواد شوینده و بهداشتی در شهر تهران)
[
دوره18,
شماره
59
- تابستانسال
1398]
حسینی.محمد علی
تقویت مشارکت بخش غیردولتی در تأمین منابع مالی آموزش عالی
[
دوره18,
شماره
58
- بهارسال
1398]
حسینی.میرزا حسن
عوامل موثر بر مشارکت مشتری در فرایند توسعه محصول جدید(مورد مطالعه صنایع غذایی استان مازندران)
[
دوره18,
شماره
60
- پاییزسال
1398]
حسینی.میرزا حسن
طراحي مدل همسويي سيستم هاي كنترل مديريت و استراتژي بر مبناي ديدگاه قابليت پويا ( مورد مطالعه: شرکت های داروئی پذیرفته شده در بورس )
[
دوره21,
شماره
70
,
70
- بهارسال
1401]
حسینی.میرزا حسن
ارائه مدلی برای مشتریحمایتگر (مشتریان مواد شوینده و بهداشتی در شهر تهران)
[
دوره18,
شماره
59
- تابستانسال
1398]
حسینی.میرزا حسن
تاثير همراستايي بازاريابي الکترونيکي با استراتژي کلان سازمان در بهبود عملکرد سازمان هاي بازرگاني
[
دوره21,
شماره
70
,
70
- بهارسال
1401]
حسینی.میرزا حسن
طراحی مدل بازاریابی سبز در بازارهای مصرفی در کسب و کارهای کوچک و متوسط جهت ورود به بازارهای بین المللی با رویکرد متدولوژی سیستم نرم
[
دوره20,
شماره
69
,
69
- زمستانسال
1400]
حسینی.میرزا حسن
بررسی نقش یکپارچگی زنجیرهی تأمین در تولید بههنگام و عملکرد شرکت (مطالعهی موردی: شرکتهای فرآوری کننده کشمش شهرستان ملایر)
[
دوره20,
شماره
66
- بهارسال
1400]
حسینی.میرزا حسن
تدوین وتبیین مدل ارتقاء عملکرد شرکت بر اساس مولفه های اثر گذار سرمایه فکری و کارآفرینی سازمانی
[
دوره16,
شماره
53
- زمستانسال
1396]
حسینی.میرزا حسن
تدوین و تبیین الگوی طراحی مدل کسب و کار با رویکرد اقتصاد مقاومتی با استفاده از روش فراترکیب
[
دوره22,
شماره
76
,
76
- پاییزسال
1402]
حسینی.میرزا حسن
طراحی الگوی بهبود خرید آنلاین با استفاده از تکنیک مدلسازي ساختاري تفسيري
[
دوره19,
شماره
63
- تابستانسال
1399]
حسینی.میرزا حسن
طراحی مدل اثربخشی تبلیغات تاییدکنندگان مشهور با توجه به اثر تعاملی داخلی سازی و شناسایی منابع بر رفتار ونگرش مصرف کننده
[
دوره22,
شماره
75
,
75
- تابستانسال
1402]
حسینی.میرزا حسن
مدل بلوغ مديريت پروژه در سازمانهاي تحقيقاتي پروژه محور
[
دوره12,
شماره
37
- زمستانسال
1392]
حسینی.میرزا حسن
بررسي عوامل مؤثر بر ايجاد ارزش ويژه برند در آموزش عالي (مورد مطالعه دانشگاه پيام نور)
[
دوره12,
شماره
35
- تابستانسال
1392]
حسینی.میرزاحسن
تدوین و تبیین الگوی سازمان تاب آور با رویکرد نوآوری در شرکت های تولیدی (مورد مطالعه: صنعت نساجی ایران)
[
دوره18,
شماره
58
- بهارسال
1398]
حسینی.میرزاحسن
طراحی چارچوبی از پیشرانهای کلان و محیطی در شکلگیری اتحادهای راهبردی (مطالعهی موردی: صنعت مبل منبت شهرستان ملایر)
[
دوره22,
شماره
75
,
75
- تابستانسال
1402]
حسینی.هانیه
تبیین روابط بین سکوت سازمانی، عدالت سازمانی و تعهد عاطفی در سازمان
[
دوره13,
شماره
40
- پاییزسال
1393]
حسيني.ميرزا حسن
انتخاب و بكار گيري مدل مناسب براي بازاريابي الكترونيكي محصولات پائين دستي پتروشيمي
[
دوره11,
شماره
33
- زمستانسال
1391]
حصیری.زهرا
بررسی تأثیر مدیریت استراتژیک منابع انسانی بر ظرفیت نوآوری
[
دوره18,
شماره
58
- بهارسال
1398]
حضوری.محمدجواد
مدلسازی معادلات ساختاری عوامل ارتقاء ربط عملی تحقیقات سازمانی در بخش دولتی ایران
[
دوره19,
شماره
65
- زمستانسال
1399]
حقیقت منفرد.جلال
ارزیابی کارایی ساختار داخلی واحدهای تصمیم گیرنده در گذشته ، حال و آینده با استفاده از تحلیل پوششی دادههای شبکهای پویا و شبکه عصبی مصنوعی
[
دوره18,
شماره
59
- تابستانسال
1398]
حقیقی کفاش.مهدی
طراحی و تبیین الگوی استراتژیهای بازاریابی و فروش در صنعت پخش مواد غذایی
[
دوره20,
شماره
67
,
67
- تابستانسال
1400]
حقیقی کفاش.مهدی
رابطه بین فرهنگ یادگیری سازمانی و رضایت مشتری: نقش میانجی¬گری رضایت شغلی
[
دوره13,
شماره
38
- بهارسال
1393]
حقیقی.محمد
تبیین مدلی برای وفاداری بر مبنای تجربه مشتری در صنعت هتلداری (هتلهای چهار ستاره و پنج ستاره شیراز)
[
دوره19,
شماره
65
- زمستانسال
1399]
حکاک.محمد
رهبری اقتدارگرا و کاهش استعدادهای پروتئین: تحلیل نقش میانجی فرهنگ بروکراتیک ( مورد مطالعه: شرکت های دارویی با مالکیت دولتی)
[
دوره20,
شماره
67
,
67
- تابستانسال
1400]
حکاک.محمد
ارائه الگوی زنجیره ارزش شایستگی¬های مدیران منابع انسانی سازمان¬های دولتی مبتنی بر صلاحیت¬های حرفه¬ای
[
دوره20,
شماره
68
,
68
- پاییزسال
1400]
حکیمی.ایمان
رهبری تحولگرا و توسعه قابلیتهای بازاریابی: تبیین نقش میانجی جهتگیریهای استراتژیک بازارگرایی و کارآفرینی
[
دوره20,
شماره
68
,
68
- پاییزسال
1400]
حکیمیپور.ابوالقاسم
مطالعه و بررسی تاثیر ارزش ویژه برند، تجربیات پیشین از برند، رضایت از برند و اعتماد به برند بر وفاداری به برند (مطالعه موردی خریداران کفش اِکو)
[
دوره12,
شماره
36
- پاییزسال
1392]
حمیدی زاده.محمد رضا
تاثیر منابع وریسک بر استراتژی رشد بنگاه در صنایع هایتک
[
دوره17,
شماره
56
- پاییزسال
1397]
حمیدی زاده.محمد رضا
تبیین الگوهای برتری در سرآمدی برای سازمانهای تلاشگر
[
دوره16,
شماره
51
- تابستانسال
1396]
حمیدی زاده.محمد رضا
مدلسازی نوآوری بازاریابی و تکنولوژیکی شبکه بانکی در ارزیابی عملکرد اقتصاد کلان کشور
[
دوره19,
شماره
65
- زمستانسال
1399]
حمیدی.کامبیز
ارائه الگوی ارزیابی خط مشی های توسعه منابع انسانی کارکنان دولت
[
دوره17,
شماره
57
- زمستانسال
1397]
حمیدی.مهدی
ارائه مدل مناسب براي انتقال فناوری در صنایع برترICT مورد مطالعاتی : محصول فناورانه STM16
[
دوره13,
شماره
41
- زمستانسال
1393]
حمیدی.ناصر
مدلسازی بانکداری جامع با تاکیدبر توانمندسازی کارکنان
[
دوره19,
شماره
63
- تابستانسال
1399]
حمیدیان پور.فخریه
بررسی تاثیرهوش فرهنگی و سبک رهبری تحول آفرین مدیران بر مقاومت کارکنان درمقابل تغییر
[
دوره15,
شماره
49
- زمستانسال
1395]
حمیدیان پور.فخریه
بررسی تاثیر رهبري تحول آفرین بر فرهنگ سازمانی
[
دوره15,
شماره
47
- تابستانسال
1395]
حمیدیان پور.فخریه
ارائۀ مدل مفهومی جهت بررسی تاثیر کارآفرینی استراتژیک بر نوآوری استراتژیک در شرکتهای دانش بنیان شهرستان بوشهر
[
دوره16,
شماره
51
- تابستانسال
1396]
حمیدیان پور.فخریه
تاثیر رفاه روانی کارکنان بر ایجاد انگیزه جهت نوآوری در شرکت (موردمطالعه: شرکتهای پتروشیمی استان بوشهر)
[
دوره19,
شماره
64
- پاییزسال
1399]
حمیدیان پور.فخریه
بررسی تأثیر تأییدکننده های مشهور در تبلیغات بر خرید وسواسی با میانجیگری مادیگرایی و تعدیل گری سطح آگاهی مصرفکننده، اعتمادبهنفس و تمایل به مد در بین خریداران جوان
[
دوره20,
شماره
69
,
69
- زمستانسال
1400]
حمیدیان پور.فخریه
بررسي تاثير ابعاد مديريت منابع انساني الكترونيك بر ايجاد چابكي سازمانی (مورد مطالعه: بانكهاي شهر بوشهر)
[
دوره16,
شماره
52
- پاییزسال
1396]
حمیدیان پور.فخریه
بررسی تأثیر مدیریت استراتژیک منابع انسانی بر ظرفیت نوآوری
[
دوره18,
شماره
58
- بهارسال
1398]
حمیدیان پور.فخریه
بررسی تاثیر کارکرد مدیریت منابع انسانی بر کارآفرینیدرونسازمانی با نقش میانجی توانمندسازی کارکنان
[
دوره19,
شماره
63
- تابستانسال
1399]
حورعلی.منصوره
تدوین رهنگاشت مبتنی بر یادگیری برای کاربردصنعت نسل چهارم (فناوری اینترنت اشیا) در صنعت توزیع و فروش محصولات بهداشتی
[
دوره20,
شماره
68
,
68
- پاییزسال
1400]
حیاتی.زهرا
بررسی اثر طرح هدفمند سازی یارانه ها بر زنجیره تأمین دارو با استفاده از پویاییشناسی سیستمها
[
دوره13,
شماره
41
- زمستانسال
1393]
حیدری.زهرا
بررسی تأثیر تأییدکننده های مشهور در تبلیغات بر خرید وسواسی با میانجیگری مادیگرایی و تعدیل گری سطح آگاهی مصرفکننده، اعتمادبهنفس و تمایل به مد در بین خریداران جوان
[
دوره20,
شماره
69
,
69
- زمستانسال
1400]
حیدری.علی
پیشرانهای کلیدی اثرگذار بر همکاریهای راهبردی بینالمللی در صنعت خودرو: مروری نظاممند
[
دوره19,
شماره
62
- بهارسال
1399]
حیدری.کاوس
تحلیل کارکردی نظام نوآوری ایران مبتنی بر مطالعات منتخب
[
دوره15,
شماره
49
- زمستانسال
1395]
حیدری.مهدی
استراتژی مسیریابی و زمان بندی بهینه وسایل امدادی برای تخلیه افراد سالم در شرایط بحران
[
دوره16,
شماره
51
- تابستانسال
1396]
حیرتی.نیما
تکامل نقش شرکت صنعتی در طی همکاری با بنگاه جدید فناوری نانو در فرایند توسعه محصول جدید
[
دوره17,
شماره
55
- تابستانسال
1397]