ر

  • رازینی.روح الله طراحی مدل سنجش عملکرد سازمان‌های چابک: رویکرد مدل‌سازی ساختاری–تفسیری(ISM) [ دوره12, شماره 36 - پاییز سال 1392]
  • راعی.رضا بهینه سازی سرمایه گذاری در بیمه های عمر مبتنی بر برنامه ریزی آرمانی [ دوره18, شماره 60 - پاییز سال 1398]
  • راهنورد.بابك طراحي مدل مديريتي براي پذيرش فناوري هاي نوين رسانه اي (با تاكيد بر همگرايي رسانه ها ) [ دوره17, شماره 57 - زمستان سال 1397]
  • ربیعی.آمنه تاثیر الگوی اخلاق حرفه ای مدیران آموزش عالی بر ارتقاء کارایی آنها [ دوره20, شماره 67 , 67 - تابستان سال 1400]
  • ربیعی.علی ارايه ابزار اندازه گيري دانايي محوري در بخش علم وفناوري در راستاي سند چشم انداز [ دوره12, شماره 35 - تابستان سال 1392]
  • رجایی پور.سعید شناسایی عوامل مؤثر بر انتقال آموزش در میان منابع انسانی دانشگاه‌های علوم پزشکی غرب کشور [ دوره16, شماره 52 - پاییز سال 1396]
  • رجب زاده قطری.علی شناسایی و تجزیه و تحلیل شاخص های قابلیت های خدماتی در صنایع کوچک ایران با استفاده از ادغام رویکردهای مدلسازی ساختاری تفسیری و میک مک فازی [ دوره20, شماره 67 , 67 - تابستان سال 1400]
  • رجب زاده قطری.علی مدلسازی بازاریابی توصیه ای الکترونیکی بر مبنای متن کاوی نظرات کاربران، رویکردی نوین بر تجارت‌اجتماعی [ دوره20, شماره 68 , 68 - پاییز سال 1400]
  • رجب زاده.علی ارائه سیستم خبره فازی جهت اندازه گیری کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی [ دوره13, شماره 39 - تابستان سال 1393]
  • رجبی پور میبدی.علیرضا اثر محيط خدمات بر رفتار مخرب مشتري با توجه به سطح آسيب‌پذيري مشتري در رستوران‌هاي شهر يزد [ دوره21, شماره 73 , 73 - زمستان سال 1401]
  • رجوعی.مرتضی طراحی ساختار سازمانی منطبق با فعالیت¬های کارکردی مسجد [ دوره20, شماره 67 , 67 - تابستان سال 1400]
  • رحمان سرشت.حسین اثر انتخاب‌های راهبردی و سامانه‌های کنترل مدیریت بر عملکرد سازمانی در ایران [ دوره21, شماره 72 , 72 - پاییز سال 1401]
  • رحمان سرشت.حسين عناصر سازمانی مؤثر و نتایج همکاری رقابتی میان ویژه‌کاری‌ها در صنایع کوچک و متوسط [ دوره16, شماره 51 - تابستان سال 1396]
  • رحمانی باروجی.حسام الدین تدوین و تبیین الگوی طراحی مدل کسب و کار با رویکرد اقتصاد مقاومتی با استفاده از روش فراترکیب [ دوره22, شماره 76 , 76 - پاییز سال 1402]
  • رحمانی.زین العابدین تدوین وتبیین مدل ارتقاء عملکرد شرکت بر اساس مولفه های اثر گذار سرمایه فکری و کارآفرینی سازمانی [ دوره16, شماره 53 - زمستان سال 1396]
  • رحمانی.کمال الدین ارائه مدل کسب و کار سبز در صنعت لبنیات [ دوره19, شماره 65 - زمستان سال 1399]
  • رحیم حسینی.سیدمنصور ارائه مدل آینده‌پژوهانۀ مدیریت پایدار منابع آب مبتنی بر رویکرد برنامه‌ریزی سناریو محور (مورد کاوی: استان گلستان) [ دوره20, شماره 67 , 67 - تابستان سال 1400]
  • رحیم نیا.فریبرز شناسایی مولفه‌های رهبری معنوی و بررسی تاثیر آن بر سلامت سازمانی [ دوره18, شماره 58 - بهار سال 1398]
  • رحیم نیا.فریبرز شناخت مؤلفه های فرهنگ سازمانی و اثر آن بر ابعاد توانمند سازی منابع انسانی (مورد مطالعه: شهرداری مشهد) [ دوره16, شماره 52 - پاییز سال 1396]
  • رحیم نیا.فریبرز کشف محتواي ابعاد نيروي کار احساسي پرستاران و بررسي تاثير اقدامات مديريت منابع انساني بر آن در بيمارستان‌هاي دولتي مشهد [ دوره16, شماره 51 - تابستان سال 1396]
  • رحیم نیا.فریبرز کشف و تبیین پیشایندهای جو عاطفی سازمان در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران [ دوره19, شماره 65 - زمستان سال 1399]
  • رحیم نیا.فریبرز بررسي تاثير محتواي اعتماد الكترونيكي بر افزايش كارايي بخش بازاريابي [ دوره14, شماره 44 - پاییز سال 1394]
  • رحیم نیا.فریبرز تاثیر فرسودگی شغلی بر ابعاد فرهنگ سازمانی دنیسون [ دوره11, شماره 33 - زمستان سال 1391]
  • رحیم¬نیا.فریبرز بررسی تاثیر جو اخلاقی سازمان بر عملکرد سازمانی و تمایل به ترک خدمت [ دوره12, شماره 37 - زمستان سال 1392]
  • رحیمی باغملک.جهانبخش تبیین مدلی برای وفاداری بر مبنای تجربه مشتری در صنعت هتلداری (هتلهای چهار ستاره و پنج ستاره شیراز) [ دوره19, شماره 65 - زمستان سال 1399]
  • رحیمی کلور.حسین طراحي مــدل مــعادلات ساختاري عوامل رقابت پذيري شرکت هاي بيمه [ دوره10, شماره 29 - زمستان سال 1390]
  • رحیمی.مهدی طراحی الگوی راهبردی مدیریت دانش در اداره امور فرهنگی و تربیتی [ دوره19, شماره 62 - بهار سال 1399]
  • رحیمیان.حمید بررسی وضعیت موجود سطح مدیریت دانش دانشگاه پیام نور استان خوزستان [ دوره17, شماره 57 - زمستان سال 1397]
  • رحيم نيا.فريبرز واکاوي ابعاد و مولفه هاي مدل شايستگي هاي مديران در سيستم بانکي (يک رويکرد کيفي) [ دوره11, شماره 31 - تابستان سال 1391]
  • رحيمي قره چماق.مجيد تاثير سکوت سازماني بر تمايل به ترک خدمت کارکنان به واسطه حمله عاطفي در ميان کارکنان موسسات آموزش عالي غير انتفاعي و غير دولتي شهر مشهد [ دوره14, شماره 45 - زمستان سال 1394]
  • رخشانی.مرضیه بررسی تأثیر سرمایه اجتماعی بر مدیریت سرمایه های فکری در سازمان (مورد مطالعه: گمرک زاهدان) [ دوره12, شماره 37 - زمستان سال 1392]
  • رخصت طلب.محمد جواد شناسایی بازیگران مؤثر شبکه معاملات ارز در سامانه نیما به کمک تحلیل شبکه‌های اجتماعی [ دوره20, شماره 68 , 68 - پاییز سال 1400]
  • رخیده.محمدرضا طراحی الگوی سرزمین فرصت‌ها برای شکل گیری بنگاه‌های کوچک و متوسط: با تأکید بر عوامل علی و پدیده‌محوری [ دوره21, شماره 72 , 72 - پاییز سال 1401]
  • رزقی.هادی طراحی الگوی راهبردی مدیریت دانش در اداره امور فرهنگی و تربیتی [ دوره19, شماره 62 - بهار سال 1399]
  • رستگار.عباسعلی طراحي و تبيين مدل مديريت استراتژيک منابع انساني سبز در صنايع لبني (بر اساس تحليل تم) [ دوره21, شماره 70 , 70 - بهار سال 1401]
  • رستگار.عباسعلی طراحی الگوی رفتار معنوی در سازمان های رسانه ای [ دوره18, شماره 61 - زمستان سال 1398]
  • رستم پور.محمد بررسی تاثیر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند با نقش واسط رضایت و نگرش نسبت به برند (مورد مطالعه مشتریان شعب بانک کشاورزی تربت حیدریه) [ دوره17, شماره 55 - تابستان سال 1397]
  • رسولی.رضا الگوی روابط بین پیشایندهای رهبری شبکه‎ای [ دوره19, شماره 62 - بهار سال 1399]
  • رسولی.رضا تدوین استراتژی منابع انسانی بر مبنای گروه بندی مشاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی تهران [ دوره16, شماره 51 - تابستان سال 1396]
  • رسولی.رضا طراحی و ترسیم نقشه استراتژی بیمارستان خاتم الانبیاء از منظر مدیران و سرپرستان بخش های این بیمارستان [ دوره13, شماره 41 - زمستان سال 1393]
  • رسولیان.محسن شناسایی عوامل موثر بر موفقیت صندوق های بازنشستگی ( با استفاده از تکنینک تحلیل محتوا) [ دوره20, شماره 66 - بهار سال 1400]
  • رشادت جو.حمیده علم سنجی و تحلیل محتوی پژوهش ها در حوزه كارآفريني سازماني از منظر کارآفرینی فردی و گروهی در سازمان [ دوره20, شماره 66 - بهار سال 1400]
  • رﺷﺘﺒﺮي.ﺣﺴﻴﻦ ﻣﺪل راﻫﺒﺮدي در رﺗﺒﻪ ﺑﻨﺪي ﻛﺴﺐ و ﻛﺎرﻫﺎي اﻟﻜﺘﺮوﻧﻴﻜﻲ ﺑﺎ اﺳﺘﻔﺎده از ﻣﺪﻟﺴﺎزي ﻣﻌﺎدﻻت ﺳﺎﺧﺘﺎري و ﻣﻨﻄﻖ ﻓﺎزي [ دوره14, شماره 43 - تابستان سال 1394]
  • رشیدپور.علی ارتقاء شخصیت برند براساس متغیرهای تأثیرگذار بر برند [ دوره17, شماره 57 - زمستان سال 1397]
  • رضایی دولت آبادی.حسین تأثیر مسئولیت¬های اجتماعی شرکت بر عملکرد مالی و واکنش های مصرف کننده درصنایع غذایی [ دوره15, شماره 48 - پاییز سال 1395]
  • رضایی نسب.اشرف بررسی رابطه بین خودشیفتگی مدیران و هزینه¬های نظارت [ دوره19, شماره 65 - زمستان سال 1399]
  • رضایی.امیر شناسایی معیارهای ارزیابی رفتار سیاسی مدیران ارشد بانک مسکن ایران با استفاده از تکنیک‌آزمایش وتحلیل‌تصمیم‌گیری(DEMATEL)- دلفی فازی [ دوره17, شماره 55 - تابستان سال 1397]
  • رضائی.حامد بررسی رابطه میان مؤلفه‌های ارزیابی عملکرد سازمانی (موردمطالعه: سازمان خرید در بخش دولتی) [ دوره19, شماره 63 - تابستان سال 1399]
  • رضائیان فردویی.صدیقه تدوین ره‌نگاشت مبتنی بر یادگیری برای کاربردصنعت نسل چهارم (فناوری اینترنت اشیا) در صنعت توزیع و فروش محصولات بهداشتی [ دوره20, شماره 68 , 68 - پاییز سال 1400]
  • رضائیان فردوئی.صدیقه خوشه بندی اعضا در تیمهای دانش محور پروژ ه های بزرگ با استفاده از الگوریتم مورچگان [ دوره10, شماره 29 - زمستان سال 1390]
  • رضايي. محسن تاثير همراستايي بازاريابي الکترونيکي با استراتژي کلان سازمان در بهبود عملکرد سازمان هاي بازرگاني [ دوره21, شماره 70 , 70 - بهار سال 1401]
  • رضايي.محسن انتخاب و بكار گيري مدل مناسب براي بازاريابي الكترونيكي محصولات پائين دستي پتروشيمي [ دوره11, شماره 33 - زمستان سال 1391]
  • رضوان.محمدتقی تحلیل پیشران‌ها و پیامدهای اینترنت اشیاء در زنجیره تأمین با استفاده از مدل ساختاری تفسیری بر اساس رویکرد تحلیل محتوا [ دوره22, شماره 76 , 76 - پاییز سال 1402]
  • رضوی.سید مصطفی اولویت بندی اهداف استراتژیک با استفاده از تکنیک برنامه ریزی ترجیحات فازی لگاریتمی (LFPP) و ترسیم نقشه استراتژی به کمک مفاهیم کارت امتیازی متوازن و روش آنالیز مسیر (مطالعه موردی : شرکت نفت سپاهان) [ دوره12, شماره 34 - بهار سال 1392]
  • رفیعی آتانی.عطاالله چگونگی احصای قواعد فقهی برای دستیابی به بخشی از باید و نبایدهای مدیریتی در سطح سازمان (حوزه مطالعه موردی: وظایف برنامه ریزی راهبردی) [ دوره14, شماره 45 - زمستان سال 1394]
  • رفیعی.مجتبی تبیین و طراحی مدل مدیریت اخلاق مدار مبتنی بر تحلیل محتوای کیفی مفاهیم بلند دعای جوشن کبیر [ دوره12, شماره 34 - بهار سال 1392]
  • رفیعی.محمدرضا بررسی راهکارهای مقابله با کمبود نیروی متخصص امنیت فضای سایبر در کشور [ دوره20, شماره 68 , 68 - پاییز سال 1400]
  • رفیعی.هاجر تحلیل تأثیر عوامل موفقیت توسعه برند بر نگرش مصرف‌کنندگان نسبت به توسعه برند با در نظر گرفتن نقش میانجی کیفیت ادراک‌شده خدمات (موردمطالعه: بانک و شرکت‌های خدماتی تابعه آن با برند دی در سطح شهر اصفهان) [ دوره16, شماره 53 - زمستان سال 1396]
  • رفيعي.سعيد حسين بررسي رابطه ميان مديريت دانش و اثربخشي بنگاه‌هاي كوچك با فناوری پايين [ دوره11, شماره 30 - بهار سال 1391]
  • رفيعي.مجتبي تأثیر فرهنگ بر پارانویا از طریق عدالت سازمانی [ دوره20, شماره 69 , 69 - زمستان سال 1400]
  • رمضان.مجید بررسی ارتباط بین فراِیند های مدیریت دانش و سرمایه فکری در یک مرکز دانش بنیان [ دوره12, شماره 37 - زمستان سال 1392]
  • رمضان.مجيد بررسی تاثیر برند کارفرما بر بهره وری نیروی انسانی با میانجی گری مدیریت استعداد [ دوره17, شماره 57 - زمستان سال 1397]
  • رمضان.مجيد تاثیر قابلیت های سازمان بر عملکرد محصول در صنعت دفاعی مبتنی بر فناوری برتر (مورد مطالعه: صنعت الکترونیک دفاعی) [ دوره18, شماره 58 - بهار سال 1398]
  • رمضانی.الهام مدلسازی بازاریابی توصیه ای الکترونیکی بر مبنای متن کاوی نظرات کاربران، رویکردی نوین بر تجارت‌اجتماعی [ دوره20, شماره 68 , 68 - پاییز سال 1400]
  • رمضانی.یوسف شناخت مؤلفه های فرهنگ سازمانی و اثر آن بر ابعاد توانمند سازی منابع انسانی (مورد مطالعه: شهرداری مشهد) [ دوره16, شماره 52 - پاییز سال 1396]
  • رمضانیان.محمد رحیم بررسی تأثیر مدیریت کیفیت بر مدیریت محیطی و زنجیره تأمین سبز و اثر آن ها بر عملکرد سبز ( مورد بررسی شرکت پارس خزر ) [ دوره15, شماره 48 - پاییز سال 1395]
  • رنجبر.همایون بررسی اثر تکانه‌های نفتی بر رابطه درآمد- مخارج دولت ایران و چالش‌های مدیریت و کنترل آن [ دوره17, شماره 55 - تابستان سال 1397]
  • رنجبر.همایون تحلیل اثرتولیدوانواع سرمایه گذاری درمنتخبی ازکشورهای سازمان همکاری اسلامی [ دوره19, شماره 62 - بهار سال 1399]
  • رودساز.حبیب الگوي تاثير مدیریت دانش فردی و سبک رهبری بر عملکرد سازمانی شهرداری تهران [ دوره18, شماره 60 - پاییز سال 1398]
  • رودساز.حبیب الله تحلیل پدیدارشناسانه قلمرو مفهومی پدیده یادگیری بین سازمانی [ دوره21, شماره 72 , 72 - پاییز سال 1401]
  • روزمند.امید شبيه‌سازي رفتار خريد ناگهاني در بازار: رويکرد مدل‌سازي مبتني بر عامل [ دوره15, شماره 48 - پاییز سال 1395]
  • روشندل اربطانی.طاهر طراحی مدل مدیریت شبکه های اجتماعی داخلی با رویکرد فرهنگی [ دوره16, شماره 53 - زمستان سال 1396]
  • رومانی.آرش استخراج و تعیین میزان شدت اثرگذاری قواعد فقهی در طراحی سامانه الکترونیکی ارتباطی صنعت و دانشگاه‌ها در ایران [ دوره18, شماره 60 - پاییز سال 1398]
  • رئیس پور.علی تدوین و ارائه الگوی نظام جانشین پروری مبتنی بر شایستگی مدیران دانشگاه آزاد اسلامی پژوهش مبتنی بر رویکرد کیفی داده بنیاد [ دوره16, شماره 53 - زمستان سال 1396]