ابوالحسنی.حسین
مدل نقش دانش بازار و ابعاد آن در تشخیص و بهره برداری از فرصتهای کارآفرینانه
[
دوره12,
شماره
37
- زمستانسال
1392]
اخوان.پيمان
بررسی ارتباط بین فراِیند های مدیریت دانش و سرمایه فکری در یک مرکز دانش بنیان
[
دوره12,
شماره
37
- زمستانسال
1392]
اسماعیلی کیاسج.وحید
ارائه رویکرد جامعی بر مدیریت بحران شهری بر اساس نقشه آسیبپذیری و پهنهبندی خطر مطالعه موردی: منطقه یک شهرداری تهران
[
دوره12,
شماره
36
- پاییزسال
1392]
اعظمی.محسن
بررسی عوامل مؤثر بر ایجاد موقعیت یابی استراتژیک در صنعت پتروشیمی ( مورد مطالعه: شرکت پتروشیمی بیستون)
[
دوره12,
شماره
37
- زمستانسال
1392]
اقبالی.سید محسن
آموزش حین خدمت منابع انسانی دانشگاه و تاثیر آن در کیفیت زندگی کاری و عملکرد کارکنان ( مطالعه موردی:کارکنان دانشگاه علم و صنعت ایران)
[
دوره12,
شماره
35
- تابستانسال
1392]
اوليائي مطلق.سيد يوسف
برنامه ریزی استراتژیک منابع انسانی با تمرکز بر ترکیب سنی نیروی کار مبتني بر كارت امتيازي متوازن پويا
[
دوره12,
شماره
35
- تابستانسال
1392]
باطبی.نرگس
بررسی رابطه بین مؤلفه های عدالت سازمانی و تعهد سازمانی (مطالعه موردی در شرکت مخابرات استان تهران)
[
دوره12,
شماره
34
- بهارسال
1392]
بزرگخو.حامد
مطالعه و بررسی تاثیر ارزش ویژه برند، تجربیات پیشین از برند، رضایت از برند و اعتماد به برند بر وفاداری به برند (مطالعه موردی خریداران کفش اِکو)
[
دوره12,
شماره
36
- پاییزسال
1392]
بنيادی نائينی.علی
ارائه یک مدل استوار به منظور انتخاب تامین کننده در زنجیره تامین با رویکرد تلفیقی تحلیل سلسله مراتبی-بولزای و روش رتبه بندی پاف بر روی اعداد خاکستری سه پارامتره
[
دوره12,
شماره
34
- بهارسال
1392]
بنيادی نائينی.علی
تحليل و رتبه بندي وضعيت فرهنگ سازماني و بهره وري فردي كاركنان منطبق با شرايط بومي- اسلامي (مطالعه موردي : بانك سپه)
[
دوره12,
شماره
37
- زمستانسال
1392]
بنيادی نائينی.علی
آموزش حین خدمت منابع انسانی دانشگاه و تاثیر آن در کیفیت زندگی کاری و عملکرد کارکنان ( مطالعه موردی:کارکنان دانشگاه علم و صنعت ایران)
[
دوره12,
شماره
35
- تابستانسال
1392]
بهرامی.فاطمه
بررسي رابطه باورهاي فراشناختي مختل با سبكهاي تصميمگيري مديران دانشگاه صنعتي مالك اشتر
[
دوره12,
شماره
37
- زمستانسال
1392]
بيکويردي.مجيد
سنجش ميزان اثربخشي استراتژيها در روش کارت امتيازي متوازن به كمك فرآيند تحليل شبكهاي فازي
[
دوره12,
شماره
37
- زمستانسال
1392]
پ
پرهیزگار.محمدمهدی
ارايه ابزار اندازه گيري دانايي محوري در بخش علم وفناوري در راستاي سند چشم انداز
[
دوره12,
شماره
35
- تابستانسال
1392]
پودینه.علی رضا
بررسی تأثیر سرمایه اجتماعی بر مدیریت سرمایه های فکری در سازمان (مورد مطالعه: گمرک زاهدان)
[
دوره12,
شماره
37
- زمستانسال
1392]
پور عزت.علی اصغر
طراحی مدل ارتقای جایگاه برند حلال در بازارهای جهانی
[
دوره12,
شماره
34
- بهارسال
1392]
پیری.وحید
برنامهریزی تولید ادغامی شرکت لوله و ماشینسازی ایران با رویکرد برنامهریزی آرمانی خاکستری
[
دوره12,
شماره
35
- تابستانسال
1392]
ج
جعفری اسکندری.میثم
بهبود پیشبینی زمان اتمام پروژه بر مبنای اطلاعات سیستم مدیریت ارزش کسب شده
[
دوره12,
شماره
37
- زمستانسال
1392]
جعفری.میثم
برنامه ریزی استراتژیک منابع انسانی با تمرکز بر ترکیب سنی نیروی کار مبتني بر كارت امتيازي متوازن پويا
[
دوره12,
شماره
35
- تابستانسال
1392]
جعفريان.مهدي
سنجش ميزان اثربخشي استراتژيها در روش کارت امتيازي متوازن به كمك فرآيند تحليل شبكهاي فازي
[
دوره12,
شماره
37
- زمستانسال
1392]
جلالي نائيني.سيد غلامرضا
تحليل و رتبه بندي وضعيت فرهنگ سازماني و بهره وري فردي كاركنان منطبق با شرايط بومي- اسلامي (مطالعه موردي : بانك سپه)
[
دوره12,
شماره
37
- زمستانسال
1392]
ح
حاجی زاده.مینا
تدریس بر اساس تفاوتهای فردی وبررسی تأثیر آن در افزایش سطح یادگیری دروس ریاضی و علوم دانش آموزان دوره راهنمایی تحصیلی
[
دوره12,
شماره
37
- زمستانسال
1392]
حاجی شفیعی.جمال
تأثیر تأمین نیازهای برتر کارکنان و فرهنگ انطباقپذیر بر رابطه بین رهبری تحولآفرین و نوآوری سازمانی (مطالعه موردی سازمانهای فناوریمحور)
[
دوره12,
شماره
36
- پاییزسال
1392]
حسنوی.رضا
بررسی ارتباط بین فراِیند های مدیریت دانش و سرمایه فکری در یک مرکز دانش بنیان
[
دوره12,
شماره
37
- زمستانسال
1392]
حسینی سرخوش.سیدمهدی
تأثیر تأمین نیازهای برتر کارکنان و فرهنگ انطباقپذیر بر رابطه بین رهبری تحولآفرین و نوآوری سازمانی (مطالعه موردی سازمانهای فناوریمحور)
[
دوره12,
شماره
36
- پاییزسال
1392]
حسینی نژاد.سید جواد
سنجش ميزان اثربخشي استراتژيها در روش کارت امتيازي متوازن به كمك فرآيند تحليل شبكهاي فازي
[
دوره12,
شماره
37
- زمستانسال
1392]
حسینی.میرزا حسن
مدل بلوغ مديريت پروژه در سازمانهاي تحقيقاتي پروژه محور
[
دوره12,
شماره
37
- زمستانسال
1392]
حسینی.میرزا حسن
بررسي عوامل مؤثر بر ايجاد ارزش ويژه برند در آموزش عالي (مورد مطالعه دانشگاه پيام نور)
[
دوره12,
شماره
35
- تابستانسال
1392]
حکیمیپور.ابوالقاسم
مطالعه و بررسی تاثیر ارزش ویژه برند، تجربیات پیشین از برند، رضایت از برند و اعتماد به برند بر وفاداری به برند (مطالعه موردی خریداران کفش اِکو)
[
دوره12,
شماره
36
- پاییزسال
1392]
خ
خاتمی فیروزآبادی.سید محمدعلی
برنامهریزی تولید ادغامی شرکت لوله و ماشینسازی ایران با رویکرد برنامهریزی آرمانی خاکستری
[
دوره12,
شماره
35
- تابستانسال
1392]
خاجی.محمد رضا
رویکردی استوار به طراحی شبکه¬های تأمین با تأکید بر عدم قطعیت¬های محیطی
[
دوره12,
شماره
37
- زمستانسال
1392]
د
داوری.علی
مدل نقش دانش بازار و ابعاد آن در تشخیص و بهره برداری از فرصتهای کارآفرینانه
[
دوره12,
شماره
37
- زمستانسال
1392]
رازینی.روح الله
طراحی مدل سنجش عملکرد سازمانهای چابک: رویکرد مدلسازی ساختاری–تفسیری(ISM)
[
دوره12,
شماره
36
- پاییزسال
1392]
ربیعی.علی
ارايه ابزار اندازه گيري دانايي محوري در بخش علم وفناوري در راستاي سند چشم انداز
[
دوره12,
شماره
35
- تابستانسال
1392]
رحیم¬نیا.فریبرز
بررسی تاثیر جو اخلاقی سازمان بر عملکرد سازمانی و تمایل به ترک خدمت
[
دوره12,
شماره
37
- زمستانسال
1392]
رخشانی.مرضیه
بررسی تأثیر سرمایه اجتماعی بر مدیریت سرمایه های فکری در سازمان (مورد مطالعه: گمرک زاهدان)
[
دوره12,
شماره
37
- زمستانسال
1392]
رضوی.سید مصطفی
اولویت بندی اهداف استراتژیک با استفاده از تکنیک برنامه ریزی ترجیحات فازی لگاریتمی (LFPP) و ترسیم نقشه استراتژی به کمک مفاهیم کارت امتیازی متوازن و روش آنالیز مسیر (مطالعه موردی : شرکت نفت سپاهان)
[
دوره12,
شماره
34
- بهارسال
1392]
رفیعی.مجتبی
تبیین و طراحی مدل مدیریت اخلاق مدار مبتنی بر تحلیل محتوای کیفی مفاهیم بلند دعای جوشن کبیر
[
دوره12,
شماره
34
- بهارسال
1392]
رمضان.مجید
بررسی ارتباط بین فراِیند های مدیریت دانش و سرمایه فکری در یک مرکز دانش بنیان
[
دوره12,
شماره
37
- زمستانسال
1392]
ز
زاهدی.محمدرضا
بررسی ارتباط بین فراِیند های مدیریت دانش و سرمایه فکری در یک مرکز دانش بنیان
[
دوره12,
شماره
37
- زمستانسال
1392]
س
سپهوند.رضا
ارائه مدلی در زمینه رابطه بین مدیریت استراتژیک منابع انسانی، کوچک سازی سازمان وعملکرد سازمانی
[
دوره12,
شماره
37
- زمستانسال
1392]
سپهوند.رضا
بررسی تأثیر استراتژی های مدیریت دانش بر توانمند سازی کارکنان و چابکی سازمان
[
دوره12,
شماره
36
- پاییزسال
1392]
سلامت.وحیدرضا
طراحی مدلی ریاضی برای شناسایی و کاهش تعارضات برنامههادر سطح ملی مبتنی بر الگوی اسلامی-ایرانی پیشرفت
[
دوره12,
شماره
36
- پاییزسال
1392]
سلیمانی.مریم
طراحی مدل ارتقای جایگاه برند حلال در بازارهای جهانی
[
دوره12,
شماره
34
- بهارسال
1392]
سنجقی.محمد ابراهیم
تأثیر تأمین نیازهای برتر کارکنان و فرهنگ انطباقپذیر بر رابطه بین رهبری تحولآفرین و نوآوری سازمانی (مطالعه موردی سازمانهای فناوریمحور)
[
دوره12,
شماره
36
- پاییزسال
1392]
ش
شاه نظری.علی
مدل سازی معادلات ساختاری بر مبنای مدل عملیاتی بازاریابی با رویکرد تحلیل مدل ارتباطات بازاریابی یکپارچه
[
دوره12,
شماره
37
- زمستانسال
1392]
شاه نظری.علی
طراحی مدل ارتقای جایگاه برند حلال در بازارهای جهانی
[
دوره12,
شماره
34
- بهارسال
1392]
شفایی.رسول
رویکردی استوار به طراحی شبکه¬های تأمین با تأکید بر عدم قطعیت¬های محیطی
[
دوره12,
شماره
37
- زمستانسال
1392]
ص
صحت.سعید
بررسی حریم خصوصی در شبکه های اجتماعی از دیدگاه اسلام
[
دوره12,
شماره
37
- زمستانسال
1392]
صفری.حسین
اولویت بندی اهداف استراتژیک با استفاده از تکنیک برنامه ریزی ترجیحات فازی لگاریتمی (LFPP) و ترسیم نقشه استراتژی به کمک مفاهیم کارت امتیازی متوازن و روش آنالیز مسیر (مطالعه موردی : شرکت نفت سپاهان)
[
دوره12,
شماره
34
- بهارسال
1392]
صفري.حسين
ترسيم نقشه استراتژي با در نظر گرفتن نوع نگرش و میزان اطمینان تصمیم گیرندگان با استفاده از تکنیک DEMATEL فازی
[
دوره12,
شماره
37
- زمستانسال
1392]
ط
طالقانی.غلامرضا
بررسی رابطه بین مؤلفه های عدالت سازمانی و تعهد سازمانی (مطالعه موردی در شرکت مخابرات استان تهران)
[
دوره12,
شماره
34
- بهارسال
1392]
ع
عسگری مهر.مسعود
بررسی حریم خصوصی در شبکه های اجتماعی از دیدگاه اسلام
[
دوره12,
شماره
37
- زمستانسال
1392]
علی احمدی.محمد هادی
اولویت بندی اهداف استراتژیک با استفاده از تکنیک برنامه ریزی ترجیحات فازی لگاریتمی (LFPP) و ترسیم نقشه استراتژی به کمک مفاهیم کارت امتیازی متوازن و روش آنالیز مسیر (مطالعه موردی : شرکت نفت سپاهان)
[
دوره12,
شماره
34
- بهارسال
1392]
غ
غفاری.علی
بررسی رابطه بین مؤلفه های عدالت سازمانی و تعهد سازمانی (مطالعه موردی در شرکت مخابرات استان تهران)
[
دوره12,
شماره
34
- بهارسال
1392]
ف
فروزنده دهکردی.لطف الله
مدل نقش دانش بازار و ابعاد آن در تشخیص و بهره برداری از فرصتهای کارآفرینانه
[
دوره12,
شماره
37
- زمستانسال
1392]
فروزنده دهکردی.لطف اله
بررسی عوامل مؤثر بر ایجاد موقعیت یابی استراتژیک در صنعت پتروشیمی ( مورد مطالعه: شرکت پتروشیمی بیستون)
[
دوره12,
شماره
37
- زمستانسال
1392]
فرهادي نهاد.رومينا
بررسي عوامل مؤثر بر ايجاد ارزش ويژه برند در آموزش عالي (مورد مطالعه دانشگاه پيام نور)
[
دوره12,
شماره
35
- تابستانسال
1392]
فرهی بوزنجانی.برزو
تأثیر تأمین نیازهای برتر کارکنان و فرهنگ انطباقپذیر بر رابطه بین رهبری تحولآفرین و نوآوری سازمانی (مطالعه موردی سازمانهای فناوریمحور)
[
دوره12,
شماره
36
- پاییزسال
1392]
فهيما.مريم
تحليل و رتبه بندي وضعيت فرهنگ سازماني و بهره وري فردي كاركنان منطبق با شرايط بومي- اسلامي (مطالعه موردي : بانك سپه)
[
دوره12,
شماره
37
- زمستانسال
1392]
ق
قندچی.سمیرا
بررسی حریم خصوصی در شبکه های اجتماعی از دیدگاه اسلام
[
دوره12,
شماره
37
- زمستانسال
1392]
قياسوند.نورمحمد
اولویت بندی استراتژیهای منابع انسانی با استفاده از تحلیل شبکه ای فازی (FAM) (مطالعه موردی ایران مرینوس)
[
دوره12,
شماره
36
- پاییزسال
1392]
ک
کامفیروزی.محمد حسن
ارائه یک مدل استوار به منظور انتخاب تامین کننده در زنجیره تامین با رویکرد تلفیقی تحلیل سلسله مراتبی-بولزای و روش رتبه بندی پاف بر روی اعداد خاکستری سه پارامتره
[
دوره12,
شماره
34
- بهارسال
1392]
کرمانی.محمد
تبیین و طراحی مدل مدیریت اخلاق مدار مبتنی بر تحلیل محتوای کیفی مفاهیم بلند دعای جوشن کبیر
[
دوره12,
شماره
34
- بهارسال
1392]
محمودی میمند.محمد
ارايه ابزار اندازه گيري دانايي محوري در بخش علم وفناوري در راستاي سند چشم انداز
[
دوره12,
شماره
35
- تابستانسال
1392]
مرتجی.سید طه حسین
بهبود پیشبینی زمان اتمام پروژه بر مبنای اطلاعات سیستم مدیریت ارزش کسب شده
[
دوره12,
شماره
37
- زمستانسال
1392]
موزیری قیری.محمد
مدل سازی معادلات ساختاری بر مبنای مدل عملیاتی بازاریابی با رویکرد تحلیل مدل ارتباطات بازاریابی یکپارچه
[
دوره12,
شماره
37
- زمستانسال
1392]
موسوی.محمد
تبیین و طراحی مدل مدیریت اخلاق مدار مبتنی بر تحلیل محتوای کیفی مفاهیم بلند دعای جوشن کبیر
[
دوره12,
شماره
34
- بهارسال
1392]
میرامینی.سیدجواد
ارايه ابزار اندازه گيري دانايي محوري در بخش علم وفناوري در راستاي سند چشم انداز
[
دوره12,
شماره
35
- تابستانسال
1392]
ميرسپاسی.ناصر
اولویت بندی استراتژیهای منابع انسانی با استفاده از تحلیل شبکه ای فازی (FAM) (مطالعه موردی ایران مرینوس)
[
دوره12,
شماره
36
- پاییزسال
1392]
ن
نادري.آزاده
مدل سازی معادلات ساختاری بر مبنای مدل عملیاتی بازاریابی با رویکرد تحلیل مدل ارتباطات بازاریابی یکپارچه
[
دوره12,
شماره
37
- زمستانسال
1392]
نجات بخش اصفهانی.علی
مدل بلوغ مديريت پروژه در سازمانهاي تحقيقاتي پروژه محور
[
دوره12,
شماره
37
- زمستانسال
1392]
نجاتبخش اصفهانی.علی
طراحی مدل ارتقای جایگاه برند حلال در بازارهای جهانی
[
دوره12,
شماره
34
- بهارسال
1392]
نوذری.حامد
بهبود پیشبینی زمان اتمام پروژه بر مبنای اطلاعات سیستم مدیریت ارزش کسب شده
[
دوره12,
شماره
37
- زمستانسال
1392]
نيکخواه فرخاني.زهرا
بررسی تاثیر جو اخلاقی سازمان بر عملکرد سازمانی و تمایل به ترک خدمت
[
دوره12,
شماره
37
- زمستانسال
1392]
ی
یدالهی فارسی.جهانگیر
مدل نقش دانش بازار و ابعاد آن در تشخیص و بهره برداری از فرصتهای کارآفرینانه
[
دوره12,
شماره
37
- زمستانسال
1392]
یزدانیان.حمید
بررسی تأثیر سرمایه اجتماعی بر مدیریت سرمایه های فکری در سازمان (مورد مطالعه: گمرک زاهدان)
[
دوره12,
شماره
37
- زمستانسال
1392]
یعقوبی.نورمحمد
بررسی تأثیر سرمایه اجتماعی بر مدیریت سرمایه های فکری در سازمان (مورد مطالعه: گمرک زاهدان)
[
دوره12,
شماره
37
- زمستانسال
1392]