احمدی زهرانی.مریم
اثر محيط خدمات بر رفتار مخرب مشتري با توجه به سطح آسيبپذيري مشتري در رستورانهاي شهر يزد
[
دوره21,
شماره
73
,
73
- زمستانسال
1401]
اخلاقی. جواد
طراحی سیستم خبره برای ارزیابی ریسک اکتشاف و توسعه میادین نفت و گاز
[
دوره21,
شماره
70
,
70
- بهارسال
1401]
ارین نژاد.داود
طراحی مدل داینامیکی ارزش ویژه برند با تمرکز بر اخبار جعلی و دانش مشتری (مورد مطالعه برند کوکاکولا)
[
دوره21,
شماره
73
,
73
- زمستانسال
1401]
اسدنژاد.علی
مدیریت شکلگیری تئوری حوزه عمومی هابرماس در شبکههای اجتماعی اینستاگرام و تلگرام
[
دوره21,
شماره
72
,
72
- پاییزسال
1401]
اسماعیل زاده.مونا
طراحی مدل مفهومی ریسک های منابع انسانی و تعیین راهکارهای کنترلی مورد مطالعه: سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد
[
دوره21,
شماره
73
,
73
- زمستانسال
1401]
اصلانی.فرشید
نقش مدیریت کوانتومی در خستگی هیجانی با تاکید بر میانجیگری ترومای سازمانی
[
دوره21,
شماره
71
,
71
- تابستانسال
1401]
امینی.بهروز
آزمون الگوی مفهومی عوامل موثر بر توسعه نوآوری خدمات در صنعت بانکداری(مورد مطالعه: بانک ملت استان آذربایجان¬شرقی)
[
دوره21,
شماره
71
,
71
- تابستانسال
1401]
امینی.محمدتقی
طراحي مدل همسويي سيستم هاي كنترل مديريت و استراتژي بر مبناي ديدگاه قابليت پويا ( مورد مطالعه: شرکت های داروئی پذیرفته شده در بورس )
[
دوره21,
شماره
70
,
70
- بهارسال
1401]
اميني.محمدتقي
تاثير همراستايي بازاريابي الکترونيکي با استراتژي کلان سازمان در بهبود عملکرد سازمان هاي بازرگاني
[
دوره21,
شماره
70
,
70
- بهارسال
1401]
ایرانزاده.سلیمان
آزمون الگوی مفهومی عوامل موثر بر توسعه نوآوری خدمات در صنعت بانکداری(مورد مطالعه: بانک ملت استان آذربایجان¬شرقی)
[
دوره21,
شماره
71
,
71
- تابستانسال
1401]
ب
بستام.هادی
طراحی مدل داینامیکی ارزش ویژه برند با تمرکز بر اخبار جعلی و دانش مشتری (مورد مطالعه برند کوکاکولا)
[
دوره21,
شماره
73
,
73
- زمستانسال
1401]
بشیر خداپرستی. رامین
واکاوی تاثیر تعامل شخصی فروشندگان بر تمایل به بازاریابی دهان به دهان مشتری با میانجی گری تجربه موثر مشتری و تعدیل گری قوم گرایی مشتری و تمایل به محصول خارجی (مورد مطالعه مشتریان فروشگاههای زنجیره ای جانبو در شهر تبریز)
[
دوره21,
شماره
73
,
73
- زمستانسال
1401]
پ
پرهیزگار.محمد مهدی
تحلیل و ارزیابی راهبردهای نظارت سازمانی در پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی
[
دوره21,
شماره
72
,
72
- پاییزسال
1401]
پور پاشا.محمد مهدی
ارائه مدل کاربردی تقویت فرهنگ پرداخت مالیات در بنگاه های اقتصادی ایران : رویکرد مدلسازی تفسیری
[
دوره21,
شماره
71
,
71
- تابستانسال
1401]
پوررضا.محمد سعید
طراحی مدل توانمندسازی منابع انسانی به کمک مدیریت دانش
[
دوره21,
شماره
71
,
71
- تابستانسال
1401]
پویا. علیرضا
طراحی مدل داینامیکی ارزش ویژه برند با تمرکز بر اخبار جعلی و دانش مشتری (مورد مطالعه برند کوکاکولا)
[
دوره21,
شماره
73
,
73
- زمستانسال
1401]
پیشوایی.میرسامان
توسعه مدل ارزیابی تفصیلی بلوغ فرآیندهای کسب و کار: مطالعهی موردی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی
[
دوره21,
شماره
71
,
71
- تابستانسال
1401]
ت
ترکستانی.محمد صالح
راهبردهای حفظ و نگهداشت منابع انسانی در شرکتهای دانشبنیان دانشگاهی
[
دوره21,
شماره
71
,
71
- تابستانسال
1401]
تقوی فرد.محمدتقی
تاثیر فشارهای بیرونی و انگیزش درونی بر عملکرد شرکت با توجه به نقش پذیرش مدیریت زنجیره تأمینسبز در صنایع لبنی
[
دوره21,
شماره
70
,
70
- بهارسال
1401]
تکلیف.عاطقه
مدلی برای تعامل نهادهای ناظر و موسسات گزارش دهنده قیمت به منظور ارتقای کارایی نظام قیمت گذاری نفت خام در بازارهای نفت با استفاده از تئوری داده-بنیاد کلاسیک
[
دوره21,
شماره
70
,
70
- بهارسال
1401]
توفیق.علی اصغر
ارزیابی تامین کنندگان توسط یک مدل ابداعی تجمعی تحلیل پوششی داده ها
[
دوره21,
شماره
72
,
72
- پاییزسال
1401]
ج
جعفری.علی
مدیریت شکلگیری تئوری حوزه عمومی هابرماس در شبکههای اجتماعی اینستاگرام و تلگرام
[
دوره21,
شماره
72
,
72
- پاییزسال
1401]
جمشیدی.علی
طراحی مدل توانمندسازی منابع انسانی به کمک مدیریت دانش
[
دوره21,
شماره
71
,
71
- تابستانسال
1401]
جوکار.علی اکبر
طراحی مدل تجاری سازی ایده های نوآورانه در شرکت های فعال در عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات بانکی
[
دوره21,
شماره
71
,
71
- تابستانسال
1401]
جهاندار لاشکی.کریم
ارائه مدل کاربردی تقویت فرهنگ پرداخت مالیات در بنگاه های اقتصادی ایران : رویکرد مدلسازی تفسیری
[
دوره21,
شماره
71
,
71
- تابستانسال
1401]
ح
حاجیان.محمدمهدی
مدلی برای تعامل نهادهای ناظر و موسسات گزارش دهنده قیمت به منظور ارتقای کارایی نظام قیمت گذاری نفت خام در بازارهای نفت با استفاده از تئوری داده-بنیاد کلاسیک
[
دوره21,
شماره
70
,
70
- بهارسال
1401]
حبیبی راد.امین
توسعه ابزاری جهت هوشمندسازی سازمان¬ در سنجش سطح بلوغ مدیریت پروژه و ارائه راهکارهای بهبود
[
دوره21,
شماره
70
,
70
- بهارسال
1401]
حسین زاده.علی
طراحی مدل داینامیکی ارزش ویژه برند با تمرکز بر اخبار جعلی و دانش مشتری (مورد مطالعه برند کوکاکولا)
[
دوره21,
شماره
73
,
73
- زمستانسال
1401]
حسینعلیخانی.مصطفی
تحلیل و ارزیابی راهبردهای نظارت سازمانی در پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی
[
دوره21,
شماره
72
,
72
- پاییزسال
1401]
حسینی.روحاله
تحلیل و ارزیابی راهبردهای نظارت سازمانی در پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی
[
دوره21,
شماره
72
,
72
- پاییزسال
1401]
حسینی.میرزا حسن
طراحي مدل همسويي سيستم هاي كنترل مديريت و استراتژي بر مبناي ديدگاه قابليت پويا ( مورد مطالعه: شرکت های داروئی پذیرفته شده در بورس )
[
دوره21,
شماره
70
,
70
- بهارسال
1401]
حسینی.میرزا حسن
تاثير همراستايي بازاريابي الکترونيکي با استراتژي کلان سازمان در بهبود عملکرد سازمان هاي بازرگاني
[
دوره21,
شماره
70
,
70
- بهارسال
1401]
خ
خادم.رقیه
عوامل بروز نارسایی در سیستم کنترل اداری و مالی: مطالعه موردی دانشگاه علم و صنعت ایران
[
دوره21,
شماره
72
,
72
- پاییزسال
1401]
خادمیان.سعید
راهبردهای حفظ و نگهداشت منابع انسانی در شرکتهای دانشبنیان دانشگاهی
[
دوره21,
شماره
71
,
71
- تابستانسال
1401]
خانی.امیرمحمد
تاثیر فشارهای بیرونی و انگیزش درونی بر عملکرد شرکت با توجه به نقش پذیرش مدیریت زنجیره تأمینسبز در صنایع لبنی
[
دوره21,
شماره
70
,
70
- بهارسال
1401]
خدیور.آمنه
ارائه مدل ارزیابی بازاریابی سبز در شرکت های بیمه
[
دوره21,
شماره
71
,
71
- تابستانسال
1401]
د
دامغانیان.حسین
طراحي و تبيين مدل مديريت استراتژيک منابع انساني سبز در صنايع لبني (بر اساس تحليل تم)
[
دوره21,
شماره
70
,
70
- بهارسال
1401]
دهقانان.حامد
راهبردهای حفظ و نگهداشت منابع انسانی در شرکتهای دانشبنیان دانشگاهی
[
دوره21,
شماره
71
,
71
- تابستانسال
1401]
ر
رجبی پور میبدی.علیرضا
اثر محيط خدمات بر رفتار مخرب مشتري با توجه به سطح آسيبپذيري مشتري در رستورانهاي شهر يزد
[
دوره21,
شماره
73
,
73
- زمستانسال
1401]
رحمان سرشت.حسین
اثر انتخابهای راهبردی و سامانههای کنترل مدیریت بر عملکرد سازمانی در ایران
[
دوره21,
شماره
72
,
72
- پاییزسال
1401]
رخیده.محمدرضا
طراحی الگوی سرزمین فرصتها برای شکل گیری بنگاههای کوچک و متوسط: با تأکید بر عوامل علی و پدیدهمحوری
[
دوره21,
شماره
72
,
72
- پاییزسال
1401]
رستگار.عباسعلی
طراحي و تبيين مدل مديريت استراتژيک منابع انساني سبز در صنايع لبني (بر اساس تحليل تم)
[
دوره21,
شماره
70
,
70
- بهارسال
1401]
رضايي. محسن
تاثير همراستايي بازاريابي الکترونيکي با استراتژي کلان سازمان در بهبود عملکرد سازمان هاي بازرگاني
[
دوره21,
شماره
70
,
70
- بهارسال
1401]
رودساز.حبیب الله
تحلیل پدیدارشناسانه قلمرو مفهومی پدیده یادگیری بین سازمانی
[
دوره21,
شماره
72
,
72
- پاییزسال
1401]
ز
زارع کمالی.مهدی
طراحی مدل مفهومی ریسک های منابع انسانی و تعیین راهکارهای کنترلی مورد مطالعه: سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد
[
دوره21,
شماره
73
,
73
- زمستانسال
1401]
س
ساروی مقدم.ناهید
شناسایی عوامل تأثیرگذار بر فرهنگ نوآوری، چیره دستی سازمانی و کسب مزیت رقابتی
[
دوره21,
شماره
70
,
70
- بهارسال
1401]
سرلک.محمد علی
طراحی مدل توانمندسازی منابع انسانی به کمک مدیریت دانش
[
دوره21,
شماره
71
,
71
- تابستانسال
1401]
سلطانی نژاد.حامد
مدلی برای تعامل نهادهای ناظر و موسسات گزارش دهنده قیمت به منظور ارتقای کارایی نظام قیمت گذاری نفت خام در بازارهای نفت با استفاده از تئوری داده-بنیاد کلاسیک
[
دوره21,
شماره
70
,
70
- بهارسال
1401]
سلطانی.رویا
ارزیابی تامین کنندگان توسط یک مدل ابداعی تجمعی تحلیل پوششی داده ها
[
دوره21,
شماره
72
,
72
- پاییزسال
1401]
شیرویه پور. شهریار
واکاوی و دسته بندی عوامل و ظرفیت¬های موثر بر ارتقای وضعیت سرمایه اجتماعی با روش تحلیل علی لایه¬ای
[
دوره21,
شماره
71
,
71
- تابستانسال
1401]
ص
صلح جو.محمدرضا
تحليل پيشران¬هاي راهبردي موثر بر اعتماد عمومي به دولت با رويكرد آينده¬نگاري
[
دوره21,
شماره
70
,
70
- بهارسال
1401]
عباسی سروک.لطف اله
شناسایی ابعاد معماری سازمانی در سازمان امور مالیاتی کشور: یک مطالعه کیفی
[
دوره21,
شماره
70
,
70
- بهارسال
1401]
عباسیان.محمد
ارزیابی تاثیر توانایی مدیریت، روابط سیاسی و بحرانهای مالی بر مدیریت ریسک بانکهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
[
دوره21,
شماره
72
,
72
- پاییزسال
1401]
علی احمدی.علیرضا
تاثير همراستايي بازاريابي الکترونيکي با استراتژي کلان سازمان در بهبود عملکرد سازمان هاي بازرگاني
[
دوره21,
شماره
70
,
70
- بهارسال
1401]
علی احمدی.علیرضا
شناسایی عوامل تأثیرگذار بر فرهنگ نوآوری، چیره دستی سازمانی و کسب مزیت رقابتی
[
دوره21,
شماره
70
,
70
- بهارسال
1401]
ف
فاضلی.حامد
نقش مدیریت کوانتومی در خستگی هیجانی با تاکید بر میانجیگری ترومای سازمانی
[
دوره21,
شماره
71
,
71
- تابستانسال
1401]
فاطمی امین.سید رضا
نوآوری در پژوهش؛ کاربرد فاوا برای حل چالشهای پژوهش در ایران
[
دوره21,
شماره
72
,
72
- پاییزسال
1401]
فرشیدفر. آیدا
توسعه مدل ارزیابی تفصیلی بلوغ فرآیندهای کسب و کار: مطالعهی موردی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی
[
دوره21,
شماره
71
,
71
- تابستانسال
1401]
فقهی فرهمند.ناصر
آزمون الگوی مفهومی عوامل موثر بر توسعه نوآوری خدمات در صنعت بانکداری(مورد مطالعه: بانک ملت استان آذربایجان¬شرقی)
[
دوره21,
شماره
71
,
71
- تابستانسال
1401]
فیض آبادی.زهره
طراحی مدل تجاری سازی ایده های نوآورانه در شرکت های فعال در عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات بانکی
[
دوره21,
شماره
71
,
71
- تابستانسال
1401]
فیض.داود
طراحي و تبيين مدل مديريت استراتژيک منابع انساني سبز در صنايع لبني (بر اساس تحليل تم)
[
دوره21,
شماره
70
,
70
- بهارسال
1401]
ق
قاسمی.حاکم
تحليل پيشران¬هاي راهبردي موثر بر اعتماد عمومي به دولت با رويكرد آينده¬نگاري
[
دوره21,
شماره
70
,
70
- بهارسال
1401]
قاسمی.حاکم
واکاوی و دسته بندی عوامل و ظرفیت¬های موثر بر ارتقای وضعیت سرمایه اجتماعی با روش تحلیل علی لایه¬ای
[
دوره21,
شماره
71
,
71
- تابستانسال
1401]
قربانی زاده.وجه الله
تحلیل پدیدارشناسانه قلمرو مفهومی پدیده یادگیری بین سازمانی
[
دوره21,
شماره
72
,
72
- پاییزسال
1401]
قربانی.آیگین
ارائه مدل ارزیابی بازاریابی سبز در شرکت های بیمه
[
دوره21,
شماره
71
,
71
- تابستانسال
1401]
قربی.سیده سمیه
واکاوی چالشهای بازاریابی در شبکههای اجتماعی
[
دوره21,
شماره
71
,
71
- تابستانسال
1401]
قربی.سیده سمیه
اثر انتخابهای راهبردی و سامانههای کنترل مدیریت بر عملکرد سازمانی در ایران
[
دوره21,
شماره
72
,
72
- پاییزسال
1401]
قوامی.سید حسن
الزامات مدیریتی انتشار ریال دیجیتال توسط بانک مرکزی
[
دوره21,
شماره
73
,
73
- زمستانسال
1401]
قوچانی.رقیه
اثر محيط خدمات بر رفتار مخرب مشتري با توجه به سطح آسيبپذيري مشتري در رستورانهاي شهر يزد
[
دوره21,
شماره
73
,
73
- زمستانسال
1401]
محمود زاده.ابراهیم
نوآوری در پژوهش؛ کاربرد فاوا برای حل چالشهای پژوهش در ایران
[
دوره21,
شماره
72
,
72
- پاییزسال
1401]
محمودزاده.سیدمجتبی
راهبردهای حفظ و نگهداشت منابع انسانی در شرکتهای دانشبنیان دانشگاهی
[
دوره21,
شماره
71
,
71
- تابستانسال
1401]
محمودی میمند.محمد
طراحي مدل همسويي سيستم هاي كنترل مديريت و استراتژي بر مبناي ديدگاه قابليت پويا ( مورد مطالعه: شرکت های داروئی پذیرفته شده در بورس )
[
دوره21,
شماره
70
,
70
- بهارسال
1401]
محمودی میمند.محمد
طراحی مدل تجاری سازی ایده های نوآورانه در شرکت های فعال در عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات بانکی
[
دوره21,
شماره
71
,
71
- تابستانسال
1401]
مران جوری.مهران
ارائه مدل کاربردی تقویت فرهنگ پرداخت مالیات در بنگاه های اقتصادی ایران : رویکرد مدلسازی تفسیری
[
دوره21,
شماره
71
,
71
- تابستانسال
1401]
مقدر.خدیجه
طراحي مدل همسويي سيستم هاي كنترل مديريت و استراتژي بر مبناي ديدگاه قابليت پويا ( مورد مطالعه: شرکت های داروئی پذیرفته شده در بورس )
[
دوره21,
شماره
70
,
70
- بهارسال
1401]
ملک اخلاق.اسماعیل
طراحی الگوی سرزمین فرصتها برای شکل گیری بنگاههای کوچک و متوسط: با تأکید بر عوامل علی و پدیدهمحوری
[
دوره21,
شماره
72
,
72
- پاییزسال
1401]
منتظری.محمد
تحليل پيشران¬هاي راهبردي موثر بر اعتماد عمومي به دولت با رويكرد آينده¬نگاري
[
دوره21,
شماره
70
,
70
- بهارسال
1401]
میرزا محمدی.سعید
عوامل بروز نارسایی در سیستم کنترل اداری و مالی: مطالعه موردی دانشگاه علم و صنعت ایران
[
دوره21,
شماره
72
,
72
- پاییزسال
1401]
میکائیلی.علیرضا
طراحي و تبيين مدل مديريت استراتژيک منابع انساني سبز در صنايع لبني (بر اساس تحليل تم)
[
دوره21,
شماره
70
,
70
- بهارسال
1401]
ن
نعمتی.نسرین
واکاوی تاثیر تعامل شخصی فروشندگان بر تمایل به بازاریابی دهان به دهان مشتری با میانجی گری تجربه موثر مشتری و تعدیل گری قوم گرایی مشتری و تمایل به محصول خارجی (مورد مطالعه مشتریان فروشگاههای زنجیره ای جانبو در شهر تبریز)
[
دوره21,
شماره
73
,
73
- زمستانسال
1401]
نوری. فاطمه
توسعه ابزاری جهت هوشمندسازی سازمان¬ در سنجش سطح بلوغ مدیریت پروژه و ارائه راهکارهای بهبود
[
دوره21,
شماره
70
,
70
- بهارسال
1401]
نیاکان.لیلی
ارائه مدل ارزیابی بازاریابی سبز در شرکت های بیمه
[
دوره21,
شماره
71
,
71
- تابستانسال
1401]
نیکویه. مهدی
واکاوی و دسته بندی عوامل و ظرفیت¬های موثر بر ارتقای وضعیت سرمایه اجتماعی با روش تحلیل علی لایه¬ای
[
دوره21,
شماره
71
,
71
- تابستانسال
1401]
و
وزیری گهر.حمیدرضا
طراحی سیستم خبره برای ارزیابی ریسک اکتشاف و توسعه میادین نفت و گاز
[
دوره21,
شماره
70
,
70
- بهارسال
1401]
وزیری گهر.حمیدرضا
طراحی مدل تجاری سازی ایده های نوآورانه در شرکت های فعال در عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات بانکی
[
دوره21,
شماره
71
,
71
- تابستانسال
1401]
ی
یوسفی.سعید
ارزیابی تامین کنندگان توسط یک مدل ابداعی تجمعی تحلیل پوششی داده ها
[
دوره21,
شماره
72
,
72
- پاییزسال
1401]