ا

  • احمدی زهرانی.مریم اثر محيط خدمات بر رفتار مخرب مشتري با توجه به سطح آسيب‌پذيري مشتري در رستوران‌هاي شهر يزد [ دوره21, شماره 73 , 73 - زمستان سال 1401]
  • اخلاقی. جواد طراحی سیستم خبره برای ارزیابی ریسک اکتشاف و ‏توسعه میادین نفت و گاز [ دوره21, شماره 70 , 70 - بهار سال 1401]
  • ارین نژاد.داود طراحی مدل داینامیکی ارزش ویژه برند با تمرکز بر اخبار جعلی و دانش مشتری (مورد مطالعه برند کوکاکولا) [ دوره21, شماره 73 , 73 - زمستان سال 1401]
  • اسدنژاد.علی مدیریت شکلگیری تئوری حوزه عمومی هابرماس در شبکههای اجتماعی اینستاگرام و تلگرام [ دوره21, شماره 72 , 72 - پاییز سال 1401]
  • اسماعیل زاده.مونا طراحی مدل مفهومی ریسک های منابع انسانی و تعیین راهکارهای کنترلی مورد مطالعه: سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد [ دوره21, شماره 73 , 73 - زمستان سال 1401]
  • اصلانی.فرشید نقش مدیریت کوانتومی در خستگی هیجانی با تاکید بر میانجیگری ترومای سازمانی [ دوره21, شماره 71 , 71 - تابستان سال 1401]
  • امینی.بهروز آزمون الگوی مفهومی عوامل موثر بر توسعه نوآوری خدمات در صنعت بانکداری(مورد مطالعه: بانک ملت استان آذربایجان¬شرقی) [ دوره21, شماره 71 , 71 - تابستان سال 1401]
  • امینی.محمدتقی طراحي مدل همسويي سيستم هاي كنترل مديريت و استراتژي بر مبناي ديدگاه قابليت پويا ( مورد مطالعه: شرکت های داروئی پذیرفته شده در بورس ) [ دوره21, شماره 70 , 70 - بهار سال 1401]
  • اميني.محمدتقي تاثير همراستايي بازاريابي الکترونيکي با استراتژي کلان سازمان در بهبود عملکرد سازمان هاي بازرگاني [ دوره21, شماره 70 , 70 - بهار سال 1401]
  • ایرانزاده.سلیمان آزمون الگوی مفهومی عوامل موثر بر توسعه نوآوری خدمات در صنعت بانکداری(مورد مطالعه: بانک ملت استان آذربایجان¬شرقی) [ دوره21, شماره 71 , 71 - تابستان سال 1401]

ب

  • بستام.هادی طراحی مدل داینامیکی ارزش ویژه برند با تمرکز بر اخبار جعلی و دانش مشتری (مورد مطالعه برند کوکاکولا) [ دوره21, شماره 73 , 73 - زمستان سال 1401]
  • بشیر خداپرستی. رامین واکاوی تاثیر تعامل شخصی فروشندگان بر تمایل به بازاریابی دهان به دهان مشتری با میانجی گری تجربه موثر مشتری و تعدیل گری قوم گرایی مشتری و تمایل به محصول خارجی (مورد مطالعه مشتریان فروشگاههای زنجیره ای جانبو در شهر تبریز) [ دوره21, شماره 73 , 73 - زمستان سال 1401]

پ

  • پرهیزگار.محمد مهدی تحلیل و ارزیابی راهبردهای نظارت سازمانی در پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی [ دوره21, شماره 72 , 72 - پاییز سال 1401]
  • پور پاشا.محمد مهدی ارائه مدل کاربردی تقویت فرهنگ پرداخت مالیات در بنگاه های اقتصادی ایران : رویکرد مدلسازی تفسیری [ دوره21, شماره 71 , 71 - تابستان سال 1401]
  • پوررضا.محمد سعید طراحی مدل توانمندسازی منابع انسانی به کمک مدیریت دانش [ دوره21, شماره 71 , 71 - تابستان سال 1401]
  • پویا. علیرضا طراحی مدل داینامیکی ارزش ویژه برند با تمرکز بر اخبار جعلی و دانش مشتری (مورد مطالعه برند کوکاکولا) [ دوره21, شماره 73 , 73 - زمستان سال 1401]
  • پیشوایی.میرسامان توسعه مدل ارزیابی تفصیلی بلوغ فرآیند‌های کسب و کار: مطالعه‌ی موردی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی [ دوره21, شماره 71 , 71 - تابستان سال 1401]

ت

  • ترکستانی.محمد صالح راهبردهای حفظ و نگهداشت منابع انسانی در شرکت‌های دانش‌بنیان دانشگاهی [ دوره21, شماره 71 , 71 - تابستان سال 1401]
  • تقوی فرد.محمدتقی تاثیر فشارهای بیرونی و انگیزش درونی بر عملکرد شرکت با توجه به نقش پذیرش مدیریت زنجیره تأمین‌سبز در صنایع لبنی [ دوره21, شماره 70 , 70 - بهار سال 1401]
  • تکلیف.عاطقه مدلی برای تعامل نهادهای ناظر و موسسات گزارش دهنده قیمت به منظور ارتقای کارایی نظام قیمت گذاری نفت خام در بازارهای نفت با استفاده از تئوری داده-بنیاد کلاسیک [ دوره21, شماره 70 , 70 - بهار سال 1401]
  • توفیق.علی اصغر ارزیابی تامین کنندگان توسط یک مدل ابداعی تجمعی تحلیل پوششی داده ها [ دوره21, شماره 72 , 72 - پاییز سال 1401]

ج

  • جعفری.علی مدیریت شکلگیری تئوری حوزه عمومی هابرماس در شبکههای اجتماعی اینستاگرام و تلگرام [ دوره21, شماره 72 , 72 - پاییز سال 1401]
  • جمشیدی.علی طراحی مدل توانمندسازی منابع انسانی به کمک مدیریت دانش [ دوره21, شماره 71 , 71 - تابستان سال 1401]
  • جوکار.علی اکبر طراحی مدل تجاری سازی ایده های نوآورانه در شرکت های فعال در عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات بانکی [ دوره21, شماره 71 , 71 - تابستان سال 1401]
  • جهاندار لاشکی.کریم ارائه مدل کاربردی تقویت فرهنگ پرداخت مالیات در بنگاه های اقتصادی ایران : رویکرد مدلسازی تفسیری [ دوره21, شماره 71 , 71 - تابستان سال 1401]

ح

  • حاجیان.محمدمهدی مدلی برای تعامل نهادهای ناظر و موسسات گزارش دهنده قیمت به منظور ارتقای کارایی نظام قیمت گذاری نفت خام در بازارهای نفت با استفاده از تئوری داده-بنیاد کلاسیک [ دوره21, شماره 70 , 70 - بهار سال 1401]
  • حبیبی راد.امین توسعه ابزاری جهت هوشمندسازی سازمان¬ در سنجش سطح بلوغ مدیریت پروژه و ارائه راهکارهای بهبود [ دوره21, شماره 70 , 70 - بهار سال 1401]
  • حسین زاده.علی طراحی مدل داینامیکی ارزش ویژه برند با تمرکز بر اخبار جعلی و دانش مشتری (مورد مطالعه برند کوکاکولا) [ دوره21, شماره 73 , 73 - زمستان سال 1401]
  • حسینعلیخانی.مصطفی تحلیل و ارزیابی راهبردهای نظارت سازمانی در پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی [ دوره21, شماره 72 , 72 - پاییز سال 1401]
  • حسینی.روح‌اله تحلیل و ارزیابی راهبردهای نظارت سازمانی در پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی [ دوره21, شماره 72 , 72 - پاییز سال 1401]
  • حسینی.میرزا حسن طراحي مدل همسويي سيستم هاي كنترل مديريت و استراتژي بر مبناي ديدگاه قابليت پويا ( مورد مطالعه: شرکت های داروئی پذیرفته شده در بورس ) [ دوره21, شماره 70 , 70 - بهار سال 1401]
  • حسینی.میرزا حسن تاثير همراستايي بازاريابي الکترونيکي با استراتژي کلان سازمان در بهبود عملکرد سازمان هاي بازرگاني [ دوره21, شماره 70 , 70 - بهار سال 1401]

خ

  • خادم.رقیه عوامل بروز نارسایی در سیستم کنترل اداری و مالی: مطالعه موردی دانشگاه علم و صنعت ایران [ دوره21, شماره 72 , 72 - پاییز سال 1401]
  • خادمیان.سعید راهبردهای حفظ و نگهداشت منابع انسانی در شرکت‌های دانش‌بنیان دانشگاهی [ دوره21, شماره 71 , 71 - تابستان سال 1401]
  • خانی.امیرمحمد تاثیر فشارهای بیرونی و انگیزش درونی بر عملکرد شرکت با توجه به نقش پذیرش مدیریت زنجیره تأمین‌سبز در صنایع لبنی [ دوره21, شماره 70 , 70 - بهار سال 1401]
  • خدیور.آمنه ارائه مدل ارزیابی بازاریابی سبز در شرکت های بیمه [ دوره21, شماره 71 , 71 - تابستان سال 1401]

د

  • دامغانیان.حسین طراحي و تبيين مدل مديريت استراتژيک منابع انساني سبز در صنايع لبني (بر اساس تحليل تم) [ دوره21, شماره 70 , 70 - بهار سال 1401]
  • دهقانان.حامد راهبردهای حفظ و نگهداشت منابع انسانی در شرکت‌های دانش‌بنیان دانشگاهی [ دوره21, شماره 71 , 71 - تابستان سال 1401]

ر

  • رجبی پور میبدی.علیرضا اثر محيط خدمات بر رفتار مخرب مشتري با توجه به سطح آسيب‌پذيري مشتري در رستوران‌هاي شهر يزد [ دوره21, شماره 73 , 73 - زمستان سال 1401]
  • رحمان سرشت.حسین اثر انتخاب‌های راهبردی و سامانه‌های کنترل مدیریت بر عملکرد سازمانی در ایران [ دوره21, شماره 72 , 72 - پاییز سال 1401]
  • رخیده.محمدرضا طراحی الگوی سرزمین فرصت‌ها برای شکل گیری بنگاه‌های کوچک و متوسط: با تأکید بر عوامل علی و پدیده‌محوری [ دوره21, شماره 72 , 72 - پاییز سال 1401]
  • رستگار.عباسعلی طراحي و تبيين مدل مديريت استراتژيک منابع انساني سبز در صنايع لبني (بر اساس تحليل تم) [ دوره21, شماره 70 , 70 - بهار سال 1401]
  • رضايي. محسن تاثير همراستايي بازاريابي الکترونيکي با استراتژي کلان سازمان در بهبود عملکرد سازمان هاي بازرگاني [ دوره21, شماره 70 , 70 - بهار سال 1401]
  • رودساز.حبیب الله تحلیل پدیدارشناسانه قلمرو مفهومی پدیده یادگیری بین سازمانی [ دوره21, شماره 72 , 72 - پاییز سال 1401]

ز

  • زارع کمالی.مهدی طراحی مدل مفهومی ریسک های منابع انسانی و تعیین راهکارهای کنترلی مورد مطالعه: سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد [ دوره21, شماره 73 , 73 - زمستان سال 1401]

س

  • ساروی مقدم.ناهید شناسایی عوامل تأثیرگذار بر فرهنگ نوآوری، چیره دستی سازمانی و کسب مزیت رقابتی [ دوره21, شماره 70 , 70 - بهار سال 1401]
  • سرلک.محمد علی طراحی مدل توانمندسازی منابع انسانی به کمک مدیریت دانش [ دوره21, شماره 71 , 71 - تابستان سال 1401]
  • سلطانی نژاد.حامد مدلی برای تعامل نهادهای ناظر و موسسات گزارش دهنده قیمت به منظور ارتقای کارایی نظام قیمت گذاری نفت خام در بازارهای نفت با استفاده از تئوری داده-بنیاد کلاسیک [ دوره21, شماره 70 , 70 - بهار سال 1401]
  • سلطانی.رویا ارزیابی تامین کنندگان توسط یک مدل ابداعی تجمعی تحلیل پوششی داده ها [ دوره21, شماره 72 , 72 - پاییز سال 1401]
  • سیدنقوی.میرعلی تحلیل پدیدارشناسانه قلمرو مفهومی پدیده یادگیری بین سازمانی [ دوره21, شماره 72 , 72 - پاییز سال 1401]

ش

  • شیرویه پور. شهریار واکاوی و دسته بندی عوامل و ظرفیت¬های موثر بر ارتقای وضعیت سرمایه اجتماعی با روش تحلیل علی لایه¬ای [ دوره21, شماره 71 , 71 - تابستان سال 1401]

ص

  • صلح جو.محمدرضا تحليل پيشران¬هاي راهبردي موثر بر اعتماد عمومي به دولت با رويكرد آينده¬نگاري [ دوره21, شماره 70 , 70 - بهار سال 1401]

ط

  • طهوری.مالک ارزیابی اثربخشی و رتبه‌بندی تغییرات مهندسی برای بهبود شاخص زیست‌پذیری سامانه‌های پیچیده مهندسی [ دوره21, شماره 72 , 72 - پاییز سال 1401]

ع

  • عباسی سروک.لطف اله شناسایی ابعاد معماری سازمانی در سازمان امور مالیاتی کشور: یک مطالعه کیفی [ دوره21, شماره 70 , 70 - بهار سال 1401]
  • عباسیان.محمد ارزیابی تاثیر توانایی مدیریت، روابط سیاسی و بحرانهای مالی بر مدیریت ریسک بانکهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [ دوره21, شماره 72 , 72 - پاییز سال 1401]
  • علی احمدی.علیرضا تاثير همراستايي بازاريابي الکترونيکي با استراتژي کلان سازمان در بهبود عملکرد سازمان هاي بازرگاني [ دوره21, شماره 70 , 70 - بهار سال 1401]
  • علی احمدی.علیرضا شناسایی عوامل تأثیرگذار بر فرهنگ نوآوری، چیره دستی سازمانی و کسب مزیت رقابتی [ دوره21, شماره 70 , 70 - بهار سال 1401]

ف

  • فاضلی.حامد نقش مدیریت کوانتومی در خستگی هیجانی با تاکید بر میانجیگری ترومای سازمانی [ دوره21, شماره 71 , 71 - تابستان سال 1401]
  • فاطمی امین.سید رضا نوآوری در پژوهش؛ کاربرد فاوا برای حل چالش‌های پژوهش در ایران [ دوره21, شماره 72 , 72 - پاییز سال 1401]
  • فرشیدفر. آیدا توسعه مدل ارزیابی تفصیلی بلوغ فرآیند‌های کسب و کار: مطالعه‌ی موردی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی [ دوره21, شماره 71 , 71 - تابستان سال 1401]
  • فقهی فرهمند.ناصر آزمون الگوی مفهومی عوامل موثر بر توسعه نوآوری خدمات در صنعت بانکداری(مورد مطالعه: بانک ملت استان آذربایجان¬شرقی) [ دوره21, شماره 71 , 71 - تابستان سال 1401]
  • فیض آبادی.زهره طراحی مدل تجاری سازی ایده های نوآورانه در شرکت های فعال در عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات بانکی [ دوره21, شماره 71 , 71 - تابستان سال 1401]
  • فیض.داود طراحي و تبيين مدل مديريت استراتژيک منابع انساني سبز در صنايع لبني (بر اساس تحليل تم) [ دوره21, شماره 70 , 70 - بهار سال 1401]

ق

  • قاسمی.حاکم تحليل پيشران¬هاي راهبردي موثر بر اعتماد عمومي به دولت با رويكرد آينده¬نگاري [ دوره21, شماره 70 , 70 - بهار سال 1401]
  • قاسمی.حاکم واکاوی و دسته بندی عوامل و ظرفیت¬های موثر بر ارتقای وضعیت سرمایه اجتماعی با روش تحلیل علی لایه¬ای [ دوره21, شماره 71 , 71 - تابستان سال 1401]
  • قربانی زاده.وجه الله تحلیل پدیدارشناسانه قلمرو مفهومی پدیده یادگیری بین سازمانی [ دوره21, شماره 72 , 72 - پاییز سال 1401]
  • قربانی.آیگین ارائه مدل ارزیابی بازاریابی سبز در شرکت های بیمه [ دوره21, شماره 71 , 71 - تابستان سال 1401]
  • قربی.سیده سمیه واکاوی چالش‌های بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی [ دوره21, شماره 71 , 71 - تابستان سال 1401]
  • قربی.سیده سمیه اثر انتخاب‌های راهبردی و سامانه‌های کنترل مدیریت بر عملکرد سازمانی در ایران [ دوره21, شماره 72 , 72 - پاییز سال 1401]
  • قوامی.سید حسن الزامات مدیریتی انتشار ریال دیجیتال توسط بانک مرکزی [ دوره21, شماره 73 , 73 - زمستان سال 1401]
  • قوچانی.رقیه اثر محيط خدمات بر رفتار مخرب مشتري با توجه به سطح آسيب‌پذيري مشتري در رستوران‌هاي شهر يزد [ دوره21, شماره 73 , 73 - زمستان سال 1401]
  • قیدرخلجانی.جعفر ارزیابی اثربخشی و رتبه‌بندی تغییرات مهندسی برای بهبود شاخص زیست‌پذیری سامانه‌های پیچیده مهندسی [ دوره21, شماره 72 , 72 - پاییز سال 1401]

ک

  • کردی.ناهید مدیریت شکلگیری تئوری حوزه عمومی هابرماس در شبکههای اجتماعی اینستاگرام و تلگرام [ دوره21, شماره 72 , 72 - پاییز سال 1401]
  • کریمی جشنی.جابر شناسایی ابعاد معماری سازمانی در سازمان امور مالیاتی کشور: یک مطالعه کیفی [ دوره21, شماره 70 , 70 - بهار سال 1401]
  • کریمی گوارشکی.محمد حسن ارزیابی اثربخشی و رتبه‌بندی تغییرات مهندسی برای بهبود شاخص زیست‌پذیری سامانه‌های پیچیده مهندسی [ دوره21, شماره 72 , 72 - پاییز سال 1401]
  • کشاورز ترک.عین اله تحليل پيشران¬هاي راهبردي موثر بر اعتماد عمومي به دولت با رويكرد آينده¬نگاري [ دوره21, شماره 70 , 70 - بهار سال 1401]
  • کوزه گر کالجی.عبدالمجید ارزیابی تاثیر توانایی مدیریت، روابط سیاسی و بحرانهای مالی بر مدیریت ریسک بانکهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [ دوره21, شماره 72 , 72 - پاییز سال 1401]
  • کوزه گر کالیجی.عبدالمجید ارزیابی تاثیر توانایی مدیریت، روابط سیاسی و بحرانهای مالی بر مدیریت ریسک بانکهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [ دوره21, شماره 72 , 72 - پاییز سال 1401]

ل

  • لطیفی.میثم واکاوی چالش‌های بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی [ دوره21, شماره 71 , 71 - تابستان سال 1401]

م

  • محترمی. امیر استخراج سامانه های زیست بوم مدیریت دانش با استفاده از داده کاوی [ دوره21, شماره 73 , 73 - زمستان سال 1401]
  • محمدداودی.امیرحسین شناسایی ابعاد معماری سازمانی در سازمان امور مالیاتی کشور: یک مطالعه کیفی [ دوره21, شماره 70 , 70 - بهار سال 1401]
  • محمدی.حسین تحلیل پدیدارشناسانه قلمرو مفهومی پدیده یادگیری بین سازمانی [ دوره21, شماره 72 , 72 - پاییز سال 1401]
  • محمود زاده.ابراهیم نوآوری در پژوهش؛ کاربرد فاوا برای حل چالش‌های پژوهش در ایران [ دوره21, شماره 72 , 72 - پاییز سال 1401]
  • محمودزاده.سیدمجتبی راهبردهای حفظ و نگهداشت منابع انسانی در شرکت‌های دانش‌بنیان دانشگاهی [ دوره21, شماره 71 , 71 - تابستان سال 1401]
  • محمودی میمند.محمد طراحي مدل همسويي سيستم هاي كنترل مديريت و استراتژي بر مبناي ديدگاه قابليت پويا ( مورد مطالعه: شرکت های داروئی پذیرفته شده در بورس ) [ دوره21, شماره 70 , 70 - بهار سال 1401]
  • محمودی میمند.محمد طراحی مدل تجاری سازی ایده های نوآورانه در شرکت های فعال در عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات بانکی [ دوره21, شماره 71 , 71 - تابستان سال 1401]
  • مران جوری.مهران ارائه مدل کاربردی تقویت فرهنگ پرداخت مالیات در بنگاه های اقتصادی ایران : رویکرد مدلسازی تفسیری [ دوره21, شماره 71 , 71 - تابستان سال 1401]
  • مقدر.خدیجه طراحي مدل همسويي سيستم هاي كنترل مديريت و استراتژي بر مبناي ديدگاه قابليت پويا ( مورد مطالعه: شرکت های داروئی پذیرفته شده در بورس ) [ دوره21, شماره 70 , 70 - بهار سال 1401]
  • ملک اخلاق.اسماعیل طراحی الگوی سرزمین فرصت‌ها برای شکل گیری بنگاه‌های کوچک و متوسط: با تأکید بر عوامل علی و پدیده‌محوری [ دوره21, شماره 72 , 72 - پاییز سال 1401]
  • منتظری.محمد تحليل پيشران¬هاي راهبردي موثر بر اعتماد عمومي به دولت با رويكرد آينده¬نگاري [ دوره21, شماره 70 , 70 - بهار سال 1401]
  • میرزا محمدی.سعید عوامل بروز نارسایی در سیستم کنترل اداری و مالی: مطالعه موردی دانشگاه علم و صنعت ایران [ دوره21, شماره 72 , 72 - پاییز سال 1401]
  • میکائیلی.علیرضا طراحي و تبيين مدل مديريت استراتژيک منابع انساني سبز در صنايع لبني (بر اساس تحليل تم) [ دوره21, شماره 70 , 70 - بهار سال 1401]

ن

  • نعمتی.نسرین واکاوی تاثیر تعامل شخصی فروشندگان بر تمایل به بازاریابی دهان به دهان مشتری با میانجی گری تجربه موثر مشتری و تعدیل گری قوم گرایی مشتری و تمایل به محصول خارجی (مورد مطالعه مشتریان فروشگاههای زنجیره ای جانبو در شهر تبریز) [ دوره21, شماره 73 , 73 - زمستان سال 1401]
  • نوری. فاطمه توسعه ابزاری جهت هوشمندسازی سازمان¬ در سنجش سطح بلوغ مدیریت پروژه و ارائه راهکارهای بهبود [ دوره21, شماره 70 , 70 - بهار سال 1401]
  • نیاکان.لیلی ارائه مدل ارزیابی بازاریابی سبز در شرکت های بیمه [ دوره21, شماره 71 , 71 - تابستان سال 1401]
  • نیکویه. مهدی واکاوی و دسته بندی عوامل و ظرفیت¬های موثر بر ارتقای وضعیت سرمایه اجتماعی با روش تحلیل علی لایه¬ای [ دوره21, شماره 71 , 71 - تابستان سال 1401]

و

  • وزیری گهر.حمیدرضا طراحی سیستم خبره برای ارزیابی ریسک اکتشاف و ‏توسعه میادین نفت و گاز [ دوره21, شماره 70 , 70 - بهار سال 1401]
  • وزیری گهر.حمیدرضا طراحی مدل تجاری سازی ایده های نوآورانه در شرکت های فعال در عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات بانکی [ دوره21, شماره 71 , 71 - تابستان سال 1401]

ی

  • یوسفی.سعید ارزیابی تامین کنندگان توسط یک مدل ابداعی تجمعی تحلیل پوششی داده ها [ دوره21, شماره 72 , 72 - پاییز سال 1401]