ا

  • ابراهیمی. ملیحه ارائه الگویی برای ارزیابی عملکرد شرکت با استفاده از BSC و رتبه‌بندی شاخص‌ها با روش TOPSIS ( مطالعه موردی: شرکت صنعت چوب شمال) [ دوره22, شماره 75 , 75 - تابستان سال 1402]
  • ابوئی مهریزی. امیرعباس انتخاب بهينه سيستم‌هاي ساختماني صنعتي با استفاده از روش تحليل سلسله مراتبي: مطالعه‌ي موردي مدارس استان كرمان [ دوره22, شماره 74 , 74 - بهار سال 1402]
  • احمدوند.علی محمد ارزیابی سیاست¬های اجرای به هنگام پروژه¬های عمرانی زیرساختی دولتی ایران با استفاده از پویایی¬شناسی سیستم (SD) [ دوره22, شماره 76 , 76 - پاییز سال 1402]
  • احمدی سعید.سیده فرناز بررسی تاثیر صلاحیت های کارکنان صف بر رضایت مشتریان از فروشگاه با نقش تعدیلگر شرایط موقعیتی ( مورد مطالعه : فروشگاه هایپرمی مشهد) [ دوره22, شماره 74 , 74 - بهار سال 1402]
  • امیرکبیری.علیرضا آسیب‌شناسی خدمات عمومی نوین در کنار خط‌مشی‌های رفاه با روش فراترکیب (مورد مطالعه حوزه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) [ دوره22, شماره 76 , 76 - پاییز سال 1402]
  • امیری.زینب مدیریت منابع انسانی سبز و رفتار زیست محیطی کارکنان نقش میانجی جو روانی سبز [ دوره22, شماره 76 , 76 - پاییز سال 1402]

آ

  • آذر.عادل ارائه مدل نگهداری و تعمیرات Proactive با استفاده از فرایند تصمیم¬ مارکوف مبتنی بر برنامه¬ریزی پویای احتمالی [ دوره22, شماره 75 , 75 - تابستان سال 1402]
  • آذرشاهی.محمدجواد طراحی چارچوبی از پیشران‌های کلان و محیطی در شکل‌گیری اتحادهای راهبردی (مطالعه‌ی موردی: صنعت مبل منبت شهرستان ملایر) [ دوره22, شماره 75 , 75 - تابستان سال 1402]
  • آذرشاهی.محمدجواد طراحی و توسعه الگوی اندازه‌گیری هوش مالی فردی: به‌کارگیری روش فرا تلفیق [ دوره22, شماره 77 , 77 - زمستان سال 1402]
  • آذرکسب. سیدامید سوگیری ها و تحقق مؤلفه های اینترنت همه چیز در کشورهای همسایه ایران (مطالعه موردی: امارات متحده عربی و ترکیه) [ دوره22, شماره 77 , 77 - زمستان سال 1402]
  • آسایش.حمید ارایه مدل درجه بندی ادارات امور شعب و سرپرستی ها با دو رویکرد بانکداری نوین و ادغام شعب با استفاده ازAHP و DEA [ دوره22, شماره 77 , 77 - زمستان سال 1402]

ب

  • بابائی.سحر موانع نوآوری نهادی در جوامع در حال توسعه براساس تئوری پیچیدگی [ دوره22, شماره 77 , 77 - زمستان سال 1402]
  • بخشی موحد.امین مسعود تحلیل پیشران‌ها و پیامدهای اینترنت اشیاء در زنجیره تأمین با استفاده از مدل ساختاری تفسیری بر اساس رویکرد تحلیل محتوا [ دوره22, شماره 76 , 76 - پاییز سال 1402]
  • بلاغت نیا.نفیسه فراترکیب پیش‌آیند‌ها و پیامد‌های بازاریابی دیجیتال [ دوره22, شماره 74 , 74 - بهار سال 1402]
  • بهروز.محمد صادق ارائه مدل نگهداری و تعمیرات Proactive با استفاده از فرایند تصمیم¬ مارکوف مبتنی بر برنامه¬ریزی پویای احتمالی [ دوره22, شماره 75 , 75 - تابستان سال 1402]
  • بیات.روح اله چارچوب توسعه‌یافته مدل مفهومی آینده‌نگاری راهبردی گردشگری خلاقیت‌بنیان‌روستایی ایران در افق 1424 [ دوره22, شماره 77 , 77 - زمستان سال 1402]

پ

  • پرهیزگار.محمدمهدی تدوین و تبیین الگوی طراحی مدل کسب و کار با رویکرد اقتصاد مقاومتی با استفاده از روش فراترکیب [ دوره22, شماره 76 , 76 - پاییز سال 1402]
  • پیله وری.نازنین الگوی ظرفیت سازی توسعه اخلاق حرفه‌ ای در سازمانهای دولتی فعال در بخش عمومی [ دوره22, شماره 77 , 77 - زمستان سال 1402]

ث

  • ثقفی.فاطمه عارضه يابي مديريت زنجيره تامين پروژه ساخت پتروشيمي مبتني بر مدل سيستم مانا [ دوره22, شماره 75 , 75 - تابستان سال 1402]

ج

  • جعفری.علی بررسي تاثیر مولفه‌های استراتژی بازاريابي حسي بر ارزش ويژه برند با میانجي‌گری رضايت مخاطبین و اعتبار برند (مورد مطالعه: برنامه‌های سیمای جمهوری اسلامی ایران) [ دوره22, شماره 74 , 74 - بهار سال 1402]
  • جلالی.سیدمجتبی شاخصه¬های مدیریت مطلوب در نظام حوزه با تکیه بر دیدگاه مقام معظم رهبری [ دوره22, شماره 75 , 75 - تابستان سال 1402]
  • جمالی.احسان طراحی مدل اثربخشی تبلیغات تاییدکنندگان مشهور با توجه به اثر تعاملی داخلی سازی و شناسایی منابع بر رفتار ونگرش مصرف کننده [ دوره22, شماره 75 , 75 - تابستان سال 1402]
  • جنتی فر.حسین فراترکیب پیش‌آیند‌ها و پیامد‌های بازاریابی دیجیتال [ دوره22, شماره 74 , 74 - بهار سال 1402]
  • جوکار.علی اکبر طراحی مدل اثربخشی تبلیغات تاییدکنندگان مشهور با توجه به اثر تعاملی داخلی سازی و شناسایی منابع بر رفتار ونگرش مصرف کننده [ دوره22, شماره 75 , 75 - تابستان سال 1402]

ح

  • حاجی اسماعیلی.مهرداد ارزیابی سیاست¬های اجرای به هنگام پروژه¬های عمرانی زیرساختی دولتی ایران با استفاده از پویایی¬شناسی سیستم (SD) [ دوره22, شماره 76 , 76 - پاییز سال 1402]
  • حاجی کریمی.بابک ارائه مدل استراتژیک بازاریابی سبز مبتنی بر کسب مؤلفه‌های مزیت رقابتی‌در صنایع غذایی کاله [ دوره22, شماره 77 , 77 - زمستان سال 1402]
  • حسنوی.رضا طراحی الگوی مناسب آموزش مجازی(غیر حضوری)بر مبنای مدیریت ارزش در مقطع ابتدایی [ دوره22, شماره 75 , 75 - تابستان سال 1402]
  • حسینی.میرزا حسن طراحی مدل اثربخشی تبلیغات تاییدکنندگان مشهور با توجه به اثر تعاملی داخلی سازی و شناسایی منابع بر رفتار ونگرش مصرف کننده [ دوره22, شماره 75 , 75 - تابستان سال 1402]
  • حسینی.میرزا حسن تدوین و تبیین الگوی طراحی مدل کسب و کار با رویکرد اقتصاد مقاومتی با استفاده از روش فراترکیب [ دوره22, شماره 76 , 76 - پاییز سال 1402]
  • حسینی.میرزاحسن طراحی چارچوبی از پیشران‌های کلان و محیطی در شکل‌گیری اتحادهای راهبردی (مطالعه‌ی موردی: صنعت مبل منبت شهرستان ملایر) [ دوره22, شماره 75 , 75 - تابستان سال 1402]
  • حقیقی کفاش.مهدی ارائه مدل استراتژیک بازاریابی سبز مبتنی بر کسب مؤلفه‌های مزیت رقابتی‌در صنایع غذایی کاله [ دوره22, شماره 77 , 77 - زمستان سال 1402]

خ

  • خاموشی.مریم السادات طراحی و توسعه الگوی اندازه‌گیری هوش مالی فردی: به‌کارگیری روش فرا تلفیق [ دوره22, شماره 77 , 77 - زمستان سال 1402]
  • خرسند زاک.محمد ارایه مدل درجه بندی ادارات امور شعب و سرپرستی ها با دو رویکرد بانکداری نوین و ادغام شعب با استفاده ازAHP و DEA [ دوره22, شماره 77 , 77 - زمستان سال 1402]
  • خسروی. علیرضا ارزیابی کارایی سازمان با استفاده از مدل تلفیقی EFQM و تحلیل پوششی داده های شبکه ای [ دوره22, شماره 77 , 77 - زمستان سال 1402]
  • خلیل مقدم.بیژن چارچوب توسعه‌یافته مدل مفهومی آینده‌نگاری راهبردی گردشگری خلاقیت‌بنیان‌روستایی ایران در افق 1424 [ دوره22, شماره 77 , 77 - زمستان سال 1402]
  • خلیل مقدم.بیژن چارچوب توسعه‌یافته مدل مفهومی آینده‌نگاری راهبردی گردشگری خلاقیت‌بنیان‌روستایی ایران در افق 1424 [ دوره22, شماره 77 , 77 - زمستان سال 1402]
  • خواسته.سید حسین سوگیری ها و تحقق مؤلفه های اینترنت همه چیز در کشورهای همسایه ایران (مطالعه موردی: امارات متحده عربی و ترکیه) [ دوره22, شماره 77 , 77 - زمستان سال 1402]

د

  • دانش فرد.کرم اله الگوی ظرفیت سازی توسعه اخلاق حرفه‌ ای در سازمانهای دولتی فعال در بخش عمومی [ دوره22, شماره 77 , 77 - زمستان سال 1402]
  • دهقانی.حمزه انتخاب بهينه سيستم‌هاي ساختماني صنعتي با استفاده از روش تحليل سلسله مراتبي: مطالعه‌ي موردي مدارس استان كرمان [ دوره22, شماره 74 , 74 - بهار سال 1402]

ر

  • ربیعی مندجین.محمدرضا آسیب‌شناسی خدمات عمومی نوین در کنار خط‌مشی‌های رفاه با روش فراترکیب (مورد مطالعه حوزه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) [ دوره22, شماره 76 , 76 - پاییز سال 1402]
  • رحمانی باروجی.حسام الدین تدوین و تبیین الگوی طراحی مدل کسب و کار با رویکرد اقتصاد مقاومتی با استفاده از روش فراترکیب [ دوره22, شماره 76 , 76 - پاییز سال 1402]
  • رضوان.محمدتقی تحلیل پیشران‌ها و پیامدهای اینترنت اشیاء در زنجیره تأمین با استفاده از مدل ساختاری تفسیری بر اساس رویکرد تحلیل محتوا [ دوره22, شماره 76 , 76 - پاییز سال 1402]

ز

  • زرگر. سید مرتضی آسیب‌شناسی خدمات عمومی نوین در کنار خط‌مشی‌های رفاه با روش فراترکیب (مورد مطالعه حوزه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) [ دوره22, شماره 76 , 76 - پاییز سال 1402]
  • زندی پاک.رابعه ارائه مدل رفتارهای نوآورانه به عنوان مصنوعات فرهنگی [ دوره22, شماره 74 , 74 - بهار سال 1402]
  • زنگی‌آبادی.علی چارچوب توسعه‌یافته مدل مفهومی آینده‌نگاری راهبردی گردشگری خلاقیت‌بنیان‌روستایی ایران در افق 1424 [ دوره22, شماره 77 , 77 - زمستان سال 1402]

س

  • سبحانی فرد.یاسر بررسي تاثیر مولفه‌های استراتژی بازاريابي حسي بر ارزش ويژه برند با میانجي‌گری رضايت مخاطبین و اعتبار برند (مورد مطالعه: برنامه‌های سیمای جمهوری اسلامی ایران) [ دوره22, شماره 74 , 74 - بهار سال 1402]
  • سرلک.محمد علی طراحی الگوی کاهش آنتروپی رفتاری کارکنان اداری دادگستری با تمرکز بر مدل سه شاخگی [ دوره22, شماره 77 , 77 - زمستان سال 1402]
  • سموئی.پروانه هماهنگی تأمین و توزیع اقلام امدادی در لجستیک بشردوستانه بر اساس قرارداد انعطاف‌پذیری کمیت و برون‌سپاری [ دوره22, شماره 74 , 74 - بهار سال 1402]

ش

  • شهبازی.صادق واکاوی کیفی عوامل موثر در اجرای موفق استراتژی ها در سازمان های ایرانی [ دوره22, شماره 74 , 74 - بهار سال 1402]
  • شهرستانی.محمد صابر واکاوی کیفی عوامل موثر در اجرای موفق استراتژی ها در سازمان های ایرانی [ دوره22, شماره 74 , 74 - بهار سال 1402]
  • شیرازی.حسین فراترکیب پیش‌آیند‌ها و پیامد‌های بازاریابی دیجیتال [ دوره22, شماره 74 , 74 - بهار سال 1402]

ص

  • صفری.محمود طراحی الگوی مناسب آموزش مجازی(غیر حضوری)بر مبنای مدیریت ارزش در مقطع ابتدایی [ دوره22, شماره 75 , 75 - تابستان سال 1402]
  • صمدی فروشانی.مرضیه ارزیابی سیاست¬های اجرای به هنگام پروژه¬های عمرانی زیرساختی دولتی ایران با استفاده از پویایی¬شناسی سیستم (SD) [ دوره22, شماره 76 , 76 - پاییز سال 1402]

ط

  • طاهری دهنوی.علی شاخصه¬های مدیریت مطلوب در نظام حوزه با تکیه بر دیدگاه مقام معظم رهبری [ دوره22, شماره 75 , 75 - تابستان سال 1402]

ع

  • علامه.سید محسن مدیریت منابع انسانی سبز و رفتار زیست محیطی کارکنان نقش میانجی جو روانی سبز [ دوره22, شماره 76 , 76 - پاییز سال 1402]
  • علی احمدی.علیرضا طراحی چارچوبی از پیشران‌های کلان و محیطی در شکل‌گیری اتحادهای راهبردی (مطالعه‌ی موردی: صنعت مبل منبت شهرستان ملایر) [ دوره22, شماره 75 , 75 - تابستان سال 1402]
  • علی احمدی.علیرضا تدوین و تبیین الگوی طراحی مدل کسب و کار با رویکرد اقتصاد مقاومتی با استفاده از روش فراترکیب [ دوره22, شماره 76 , 76 - پاییز سال 1402]
  • علی احمدی.علیرضا طراحی و توسعه الگوی اندازه‌گیری هوش مالی فردی: به‌کارگیری روش فرا تلفیق [ دوره22, شماره 77 , 77 - زمستان سال 1402]
  • علی زاده.محمدرضا ارائه مدل استراتژیک بازاریابی سبز مبتنی بر کسب مؤلفه‌های مزیت رقابتی‌در صنایع غذایی کاله [ دوره22, شماره 77 , 77 - زمستان سال 1402]

غ

  • غفاری.محمد فراترکیب پیش‌آیند‌ها و پیامد‌های بازاریابی دیجیتال [ دوره22, شماره 74 , 74 - بهار سال 1402]

ف

  • فرخی.مجتبی مدیریت منابع انسانی سبز و رفتار زیست محیطی کارکنان نقش میانجی جو روانی سبز [ دوره22, شماره 76 , 76 - پاییز سال 1402]
  • فرخی.مجتبی پدیده دوستی در محل کار و شدت اخلاقی کارکنان در شرکت های داروسازی [ دوره22, شماره 77 , 77 - زمستان سال 1402]
  • فصیحی.اسداالله ارایه مدل درجه بندی ادارات امور شعب و سرپرستی ها با دو رویکرد بانکداری نوین و ادغام شعب با استفاده ازAHP و DEA [ دوره22, شماره 77 , 77 - زمستان سال 1402]
  • فضلی.صفر چارچوب توسعه‌یافته مدل مفهومی آینده‌نگاری راهبردی گردشگری خلاقیت‌بنیان‌روستایی ایران در افق 1424 [ دوره22, شماره 77 , 77 - زمستان سال 1402]
  • فلاح.محمد ارزیابی کارایی سازمان با استفاده از مدل تلفیقی EFQM و تحلیل پوششی داده های شبکه ای [ دوره22, شماره 77 , 77 - زمستان سال 1402]

ق

  • قلی زاده.مریم طراحی الگوی کاهش آنتروپی رفتاری کارکنان اداری دادگستری با تمرکز بر مدل سه شاخگی [ دوره22, شماره 77 , 77 - زمستان سال 1402]
  • قمری.سمیرا طراحی و توسعه الگوی اندازه‌گیری هوش مالی فردی: به‌کارگیری روش فرا تلفیق [ دوره22, شماره 77 , 77 - زمستان سال 1402]

ک

  • کبگانی.محمدحسین ارائه مدل ساختاری فرآیند پیاده سازی مدیریت منابع انسانی سبز با استفاده از روش مدلسازی ساختاری تفسیری فازی [ دوره22, شماره 76 , 76 - پاییز سال 1402]
  • کرد.حمیرا هماهنگی تأمین و توزیع اقلام امدادی در لجستیک بشردوستانه بر اساس قرارداد انعطاف‌پذیری کمیت و برون‌سپاری [ دوره22, شماره 74 , 74 - بهار سال 1402]
  • کمالی.مهدی ارایه مدل درجه بندی ادارات امور شعب و سرپرستی ها با دو رویکرد بانکداری نوین و ادغام شعب با استفاده ازAHP و DEA [ دوره22, شماره 77 , 77 - زمستان سال 1402]

م

  • محمدی.اکبر موانع نوآوری نهادی در جوامع در حال توسعه براساس تئوری پیچیدگی [ دوره22, شماره 77 , 77 - زمستان سال 1402]
  • مختاری.هادی تحلیل پیشران‌ها و پیامدهای اینترنت اشیاء در زنجیره تأمین با استفاده از مدل ساختاری تفسیری بر اساس رویکرد تحلیل محتوا [ دوره22, شماره 76 , 76 - پاییز سال 1402]
  • مرادی.مرتضی ارائه مدل رفتارهای نوآورانه به عنوان مصنوعات فرهنگی [ دوره22, شماره 74 , 74 - بهار سال 1402]
  • مشایخ.محمد رضا طراحی چارچوبی از پیشران‌های کلان و محیطی در شکل‌گیری اتحادهای راهبردی (مطالعه‌ی موردی: صنعت مبل منبت شهرستان ملایر) [ دوره22, شماره 75 , 75 - تابستان سال 1402]
  • معتمدنیا. نسیم طراحی مدل اثربخشی تبلیغات تاییدکنندگان مشهور با توجه به اثر تعاملی داخلی سازی و شناسایی منابع بر رفتار ونگرش مصرف کننده [ دوره22, شماره 75 , 75 - تابستان سال 1402]
  • معمارزاده طهران.غلامرضا الگوی ظرفیت سازی توسعه اخلاق حرفه‌ ای در سازمانهای دولتی فعال در بخش عمومی [ دوره22, شماره 77 , 77 - زمستان سال 1402]
  • منیشداوی. الهه بررسی تاثیر ادراک کارکنان از مسئولیت‌های اجتماعی شرکت، بر غرور سازمانی و تعهد خدمت به مشتری [ دوره22, شماره 77 , 77 - زمستان سال 1402]
  • مهرانفر.ابراهیم طراحی الگوی کاهش آنتروپی رفتاری کارکنان اداری دادگستری با تمرکز بر مدل سه شاخگی [ دوره22, شماره 77 , 77 - زمستان سال 1402]
  • میرمهدی.سید مهدی بررسی تاثیر ادراک کارکنان از مسئولیت‌های اجتماعی شرکت، بر غرور سازمانی و تعهد خدمت به مشتری [ دوره22, شماره 77 , 77 - زمستان سال 1402]

ن

  • نطنزی.امیر مسعود الگوی ظرفیت سازی توسعه اخلاق حرفه‌ ای در سازمانهای دولتی فعال در بخش عمومی [ دوره22, شماره 77 , 77 - زمستان سال 1402]
  • نعمتی.حسام الدین بررسي تاثیر مولفه‌های استراتژی بازاريابي حسي بر ارزش ويژه برند با میانجي‌گری رضايت مخاطبین و اعتبار برند (مورد مطالعه: برنامه‌های سیمای جمهوری اسلامی ایران) [ دوره22, شماره 74 , 74 - بهار سال 1402]

و

  • وحیدی. حسین واکاوی کیفی عوامل موثر در اجرای موفق استراتژی ها در سازمان های ایرانی [ دوره22, شماره 74 , 74 - بهار سال 1402]

ه

  • هوشیار.وجیهه بررسی تاثیر صلاحیت های کارکنان صف بر رضایت مشتریان از فروشگاه با نقش تعدیلگر شرایط موقعیتی ( مورد مطالعه : فروشگاه هایپرمی مشهد) [ دوره22, شماره 74 , 74 - بهار سال 1402]

ی

  • یاراحمدی.فتانه بررسی تاثیر ادراک کارکنان از مسئولیت‌های اجتماعی شرکت، بر غرور سازمانی و تعهد خدمت به مشتری [ دوره22, شماره 77 , 77 - زمستان سال 1402]