فهرست مقالات دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 1 - ارائه مدل برندسازی مشترک در صنعت بانکداری مدرن با رویکرد نظریه داده بنیاد معصومه غفاری علیرضا روستا فرزاد آسایش نادر غریب نواز دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 2 - شناسایی و مدلسازی ساختاری تفسیری عوامل موثر بر شایستگی بنیادی مدیران منابع انسانی مرتبط با استارتاپ های حمل و نقل مهشید سلیمانی سید موسی خادمی علی شاه نظری درچه سعید عبدالمنافی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 3 - بررسی تاثیر بازاریابی پایدار با رویکرد ارزش ویژه مشتری بر رفتار مشتری و عملکرد سازمان (مورد مطالعه شرکت¬های شوینده ایران) ابوالفضل دهقانی فیروزآبادی علیرضا اسدزاده فیروزآبادی وجیهه عندلیب اردکانی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 4 - بررسی تأثیر مزایا و شفافیت سبز بر روی ارزش سبز ادراکشده و وفاداری به برند (مطالعه موردی مصرفکنندگان برند الجی عیسی نیازی رامین باقری سیما یگانه مند