فهرست مقالات دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 1 - تدوین مدل ساختاری، ابعاد عملکردسازمانی ، فرصت ها، تهدیدات ، ضعف و قوت ،سازمان تامین اجتماعی ام البنین گیلان باقر ساروخانی سیدمحمد سیدمیرزایی 20.1001.1.22286047.1400.20.69.1.7 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 2 - طراحي مدل جامع سنجش بهرهوري فردي كاركنان در صنعت بانكداري علی نعمتی حجت طاهری گودرزی پروانه گلرد یداله عباس زاده سهرون 20.1001.1.22286047.1400.20.69.2.8 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 3 - بررسی رابطه بین فرایندهای مدیریت دانش و عوامل موثر بر توانمندسازی منابع انسانی محمد سعید پوررضا محمد علی سرلک علی جمشیدی 20.1001.1.22286047.1400.20.69.3.9 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 4 - بررسي شاخص هاي زيست محيطي مدل تعالي عملکرد (EFQM) در صنعت فولاد با بهره گيري از رويکرد کيفي فراترکيب اميد گلشن تفتي سید حیدر میرفخرالدینی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 5 - تأثیر فرهنگ بر پارانویا از طریق عدالت سازمانی مجتبي رفيعي لطیفه ابراهیمی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 6 - طراحی سیستم نوآوری و جذب ایده در شبکه هوشمند انرژی الکتریکی براساس رویکرد فریمینگ و تحلیل معادلات ساختاری فاطمه ثقفي حمید لسانی روح الله حسینی مصطفی عابدینی پاریزی 20.1001.1.22286047.1400.20.69.9.5 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 7 - طراحی مدل بازاریابی سبز در بازارهای مصرفی در کسب و کارهای کوچک و متوسط جهت ورود به بازارهای بین المللی با رویکرد متدولوژی سیستم نرم الهام کشاورز میرزاحسن حسینی 20.1001.1.22286047.1400.20.69.4.0 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 8 - طراحي مدل ارزيابي عوامل موثر بر رضايت مشتريان با رويکرد پوياشناسي سيستم در صنعت کاشي و سراميک استان يزد امیراحسان اسحاقیه فیروزآبادی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 9 - مهندسی همزمان سه بعدی تولید انبوه محصولات حاصل از پروژههای تحقیقاتی و توسعه صنعتی بارویکرد AHP فازی محمد فروزنده 20.1001.1.22286047.1400.20.69.5.1 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 10 - طراحی مدلی برای استانداردسازی فناوری نانو با استفاده از نظریه پردازی داده بنیاد مجتبی بحیرائی منوچهر منطقی عباس خمسه 20.1001.1.22286047.1400.20.69.6.2 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 11 - بررسی تأثیر تأییدکننده های مشهور در تبلیغات بر خرید وسواسی با میانجیگری مادیگرایی و تعدیل گری سطح آگاهی مصرفکننده، اعتمادبهنفس و تمایل به مد در بین خریداران جوان زهرا حیدری فخریه حمیدیان پور مجید اسماعیل پور 20.1001.1.22286047.1400.20.69.7.3 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 12 - طراحی مدل مفهومی رفتار مصرفکننده مبتنی بر علوم اسلامی، رفتاری و شناختی با استفاده از روش فراترکیب مهسا سلسبیل عطاالله رفیعی آتانی علی بنيادی نائينی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 13 - واکاوی نظام بازاریابی و برندسازی در فرش دستباف (مطالعه¬ای در واحدهای تولیدی غرب کشور) رضا شافعي امیر غفوریان شاگردی سوران مولایی 20.1001.1.22286047.1400.20.69.8.4